manli2 píše:hmm ale nakladák tankuje u stejneho stojanu jako sososobák ne
až budeš mít diesla tak budeš vědět že (asi) dycky na kraji pumpy je samostatnej stojan pro TIR s maxikem (vypadá to stejně jako běžná pistole ale má větší trubku), asi 2x se mi povedlo tam zastavit a zjistit že sem debil že tim nenatankuju
manli2 píše:až já budu mít diesel tak to už vy tady nebudete..... leda bych ušetřil na astru gtc 1.9 cdti
No já jsem celkově tak zvědavej, jak dlouho bude toto fórum fungovat... Já osobně každý rok na nové auto nemám, takže pokud bude Astra stále v pořádku, tak ji budu mít minimálně 3 roky a možná i více
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Vojta píše:no já už ji mam přes 2 roky ale furt nevim co jinýho bych koupil...
No tak to já ano... já bych si svého 2.0Di vyměnil časem za 2.2DTL.
Né že bych nebyl spokojen s tím, co mám, ale už ten pocit, že mám 2.2...
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
no u 2,2 se bojim čerpadla, je tam bosch PSG16 a prej se dost serou ale nevim...mnohem častějc taky prej odcházej turba než na 2.0 di/dti
ale všechno je to prej = z doslechu
další věc je že když budu chtít astru 2.2 dti třeba rok 2003 tak za ty samý prachy mam Vectru C se stejnym motorem a lepší výbavou....(ale vyšší spotřebou a vyšší provozní náklady)
a kdybch si moch vybírat jenom podle toho co se mi líbí a ne jekej to má užitek tak bych bral Corsu GSi 1.7CDTI 74kw
No jasný... já jsem se o 2.2 nikdy nezajímal, takže nevím, co má PRO a PROTI. Ale každopádně 5 dv. Astru máme s otcem jen proto, že je to auto do rodiny. Až nebudu bydlet u rodičů, tak bych si určo vybíral z 3 dv. . Nevím, jak je to podle techniky, ale mě se vzhledově nejvíce líbí z dostupné ceny automobilů Opel Tigra, Opel Corsa a Fiat Bravo
My new car ( Opel Meriva A ) :arrow: AstraMan's blue scorpion - Z17DTH, 5DV. My ex-car ( Opel Astra G ) :arrow: AstraMan's silver dragon - X20DTL, 5DV. My motto :arrow: Činy jsou více, než slova !!!
Vojta píše:no u 2,2 se bojim čerpadla, je tam bosch PSG16 a prej se dost serou ale nevim...mnohem častějc taky prej odcházej turba než na 2.0 di/dti
ale všechno je to prej = z doslechu
No me zase technici dycky tenhle motor vychvalujou. Ze vsechno odchazi min nez u tech starsich. Obcas turbo, ale to je skoro u vsech. Cerpadla u dieselu po 150tkm odchazej treba i u renomovanejsich znacek. Kazdopadne prej lepsi nez to 1.9 CDTI. To se mi navic ani subjektivne moc nelibi - na naftu je to takovej dost tocivej motor.
No to bych ani raci nechtel vedet. By voko bych rek kolem 50 000. Nerikam ze po 150tkm odejde - videl jsem uz par y22dtr s vic jak 200tkm. Jenom se to proste stava. Stejne tak se zhruba stejne casto u Gecka stane ze se vysype komplet prevodovka opet zdroj technik z autorizaku.
Vojta píše:v tom případě by mě zajímalo kolik stojí takový čerpadlo na 2.0 di/dti nebo na 2.2 dti...
Včera som bol dať opraviť čerpadlo na ZETOR a chlapík mal akurát hovor a hovorili o čerpadle na 2,0 Di. Tak ma to zaujalo a spýtal som sa na cenu opravy a cenu nového čerpadla. Tak sa páni podržte. Nové vstrek.čerpadlo stojí 100.000,-Sk a po repasáži z Maďarska 40.000,-Sk. Až mi zabehlo. takže sa modlím aby sa mi to nepokašlalo.
Vojta píše:tak pánovi poraď že si ho může koupit v oplu za 53tis kč
Tak už teraz tomu nerozumiem. V prepočte je to zhruba 71.500,- Sk. Je možne žeby bol taký rozdiel v cene medzi Českom a Slovenskom? Alebo sa chcel niekto nabaliť.