


Inac na tom grafe je preto taky rozdiel v tych krivkach lebo pri merani sa aj radia rychlosti preto tie vypadky su dlhsie...je to prechod medzi rychlostnimy stupnami... Prajem pekny vikend
Tak musim se priznat, neni pravdou co sem napsal .. pardon. Vrtal jsem se trochu v motoru a opet se ukazalo, ze neni nad to koupit nove auto. Protoze to jelito co melo auto predemnou tak posralo vsechno! Proto zacinam nesnaset mesto Valmez (ti co sou od tud budou muset prominout ..). Jako podtlakovou hadici tam dal obycejnou hadici a ne original tvrdostenou (metr v oplu stoji cca 100Kc). Takze po vymene jede auto jako sip uz od 2000ot .. proste nejmenovany ocas z Valmezu je u me PAT a MAT (slusne receno). Hoj..Bobik píše:no i u meho motoru do 2500ot/min zadna zabava.. me bylo receno ze je to normalni.. od 2500 je to sice lepsi nez do. Vse OK i diagnostika.. tak to neresim
No ja mam auto novy a jeste pri 2000 je to slabota. Nicmene charakteristika tech motoru je rozdilna 2.2 miva vyraznej vrchol kroutaku u tech 2500 ...Bobik píše: Tak musim se priznat, neni pravdou co sem napsal .. pardon. Vrtal jsem se trochu v motoru a opet se ukazalo, ze neni nad to koupit nove ... Takze po vymene jede auto jako sip uz od 2000ot .. proste nejmenovany ocas z Valmezu je u me PAT a MAT (slusne receno). Hoj..
Naše další fóra: | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |