Příspěvek
od Schumak » 04 bře 2008, 21:40
To Boči: No jak já poprvé nalil V-power Racing, tak jsem se taky bal ze je neco s motorem, ale pak jsem si zvykl a je treba lehceji slapat na pedal a i ubirat je treba s lehkou nohou, myslim ze to je ten dusledek ze jde pekne za plynem. Kazdopadne musis uznat ze je to celkem hukot, hlavne rozjezdy. S tou maximalkou nevim, ale kazdopadne bych nabral jeste aspon jednu plnou nadrz... at se to poradne prohori...

ja jsem z Racingu nadseny, a davam ho tak jednou do mesice a jinak cepuju V-Power, a nemuzu si stezovat. Jinak s tou nadrzi to bude asi u vsech stejne jelikoz ta nadrz je konicka (zaoblena) a tudis to ukazuje jednou rychleji a podruhe pomaleji, podle toho v jake pozici je (plovak nebo cidlo). tot muj nazor.
Opel astra G caravan, 11/1999, 1,6 16V, muj druhy milacek :) - škoda jí...
Současnost:
Opel astra H caravan, 10/2006, 1,9 CDTI (Z19DT), výbava elegance (8xairbag, ABS, ASR, ESP, DPF, 6kvalt, auto klima, tažné...),
úpravy: 18" ALU (225/40ZR18), přední děrované kotouče Zimmerman + desky Texstar