neprůchodnost palivového čerpadla

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Lomikar
Příspěvky: 1044
Registrován: 29 říj 2006, 19:48
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lomikar »

Světe div se ale bylo psáno v jednom motoristickém časopise .
ASTRA CARAVAN Z16XE rv. 2002
KUK na Rákosníčka
Rákosníčkovi doplňky
Reklama
 

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Jedna diskuze o aditivech do nafty jestli ano nebo ne, psal tam i Yper z opelclubrenbau, ktereho mozna nekteri znaji http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php ... e520d0e833
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

historie

Příspěvek od fredy »

Takže, vracím zpět do placu toto téma o palivovém čerpadle bosch pro diesly. Moje čerpadlo odešlo proto, že řídící jednotku postihla tzv "náhlá smrt". Tak alespoň nazývají technici tento kolaps následně pak dojde k většímu či menšímu poškození mechanické části čerpadla. Někdy se zadaří a oprava výjde relativně levně cca 20 000,-Kč. Mě to nakonec stálo bez pár korun 35 000,-Kč. Veškeré ostatní snahy se minuli účinkem. a také se ze slibovaného nového čerpadla vyklubal obchodníček podvodníček. Takže servis Bosch to zachránil a dnes jezdím. Ptal jsem se zda můžu nějak sám ovlivnit životnost čerpadla, bylo mi sděleno, že ani moc né. Podíl nekvalitní nafty na závadě je prý tak 50%. Takže vám všem přeji hodně štěstí s vašimi čerpadly a spoustu kilometrů bez závad. Zdar. FREDY
Grave Digger

Příspěvek od Grave Digger »

No mne teraz tiež odišlo palivové čerpadlo a stálo ma to len 5400 Sk - čerpadlo BOSH s 30% zľavou + 1500 Sk práca.Mám 1.8 16V a najazdených 90 000 km.
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Jó to je možný, ale ty nemáš diesel. U benzínu je to sranda za pár kováků. To tvoje čerpadlo bude jako samostatná jednotka umístěná v palivové nádrži a bude tlačit benzín do motoru. Moje čerpadlo je umístěno na těle motoru, honí naftu z nadrže do motoru a zpět a vstřikuje směs do válců. Součástí je i řídící jednotka pro vstřikování. Zdar FREDY
Grave Digger

Příspěvek od Grave Digger »

No ja som len rád ,že som sa nedal zlákať na 2.2 Diesel.Kamoš ma dosť problémov s 2.0 dieslom po elektrickej stránke.Dosť často mu to blbne.
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Od roku 2003 jsou cerpadla modifikovana a ta se davala i do 2.2DTI. Co se tyce cerpadel, tak je to kus od kusu a jestli se nepletu tak i 1.7DTI ma obcas take problem s ridici jednotkou (muj kolega to nedavno resil) a benzin na tom neni o moc lepe. Hold po case se ta elektronika sesuje, vymazou epromky atd. a je vymydleno a jestli se nepletu tak se to tykalo i nekterych 1.8 s bosch ridicima jednotkama. Co nadelas je to jen drahe spotebni zbozi co ma svoji zivotnost :( . Ja jsem s motorem max.spokojen a menil bych tak za 2.2DTI nebo 1.9TDI 81kW :D .
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Marky nevíš jak je to z rozvodama u 2.2DTi 92kW? Je tam taky řetěz?
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Grave Digger píše:No ja som len rád ,že som sa nedal zlákať na 2.2 Diesel.Kamoš ma dosť problémov s 2.0 dieslom po elektrickej stránke.Dosť často mu to blbne.
Jasný, benzíňák je levnější na údržbu. U nafty je to mazec. A i když ceny pohonných hmot jsou na stejné cenové hranici. Jsem po všech peripetiích co jsem s motorem zažil nakonec s dieslem spokojený. Možná i proto, že co bylo a mohlo být pokažené, mám opravené i když mě ještě nestihl kolaps alternátoru, což je u těchto vozů celkem známá bolest, vzhledem k elektrickému posilovači řízení, který jej zvláště v městském provozu značně zatěžuje neměnil bych. A další auto bude zase diesel. Akorát to chce víc koníčků :D
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

fredy píše:Marky nevíš jak je to z rozvodama u 2.2DTi 92kW? Je tam taky řetěz?
Jasne je tam take retez, ten motor je modifikaci 2.0.
Uživatelský avatar
fredy
Příspěvky: 57
Registrován: 03 črc 2006, 15:47

Příspěvek od fredy »

Marky píše:
fredy píše:Marky nevíš jak je to z rozvodama u 2.2DTi 92kW? Je tam taky řetěz?
Jasne je tam take retez, ten motor je modifikaci 2.0.
Super takže buďto to bude Zafira 2.2DTI 92kW, nebo znovu Astra 2.2DTI 92kW. Pokud možno v super výbavě, ať to stojí za to. Ale spíš to vypadá na 75% pro Zafiru sedmimístou. Jen je tam stále poněkud zřejmý cenový rozdíl.
Pro srovnání
Vozy se stejnými parametry
Astra 190 000,-CZK
Zafira 290 000,-CZK
No, ještě musím šetřit.
Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marky »

Jo zafirku jsem take moc chtel, ale nebylo vice penez, tak jsem rad za astru. Motor co mam mi vyhovuje, ale prece jen ta promenna geometrie lopatek u turba co ma 2.2 by mi byla prijemna.
Zamčeno