Tak je opraveno! Musím opět poděkovat hlavně Romanovi!!!!!!!!! Přijel jsem k němu a všechny problémy vyřešeny - měl jsem v háji i motůrek na kufru a ŘJ centrálu! Asi jak se ty kabely přecvakaly, tak to nějak vyskratovalo!
Ještě jsme řešily plasmy co máme stejné. Začalo mě to zlobit a Roman říkal, že se to prosvětluje ledkama, a že je snad nějaká sada, nevíte o tom něco?
prosimtě u těch opravných sad ty barevný bužírky jsou jenom jako ochrana pro spoj napájeného kabelu nebo je to nějaká rychlospojka co se zmáčkne kleštěmi?
jak se kluci odjistí/zajistí konektor v zadních dveřích? mám ho odjištěný a teď v zimě, když ta gumová průchodka ztvrdne a manželce se teď stalo, že mi tím samcem zatlačila samici do dveří a ještě u toho zmrvila ten plechový lem, ve kterém ten konektor drží zítra si s tím chci pohrát, ale nějak jsem nepobral tu modrou pojistku, která nejistí
Je to opačně, ve dveřích je samec, do něj vede kabeláž ( ta co se láme) zakončená samicí.
Koukni tady, je tam vidět zrovna konektor zadních dveří. Ta modrá západka je zajištěna, když vyjede ven, kdyz ji zatlačíš, jde konektor rozpojit. A je tam nejspíš pružina, protože se ta západka vrací sama.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
přestalo mi jít vyhřívání zadního skla, šel jsem tedy najisto... výsledek, černý silný drát přetržený, zkratovaný se silným hnědým skoro přetrženým, slabý modrý zkratovaný se slabým černým... jenže je tam taková kosa, že se s tím bez garáže nedá nic dělat, tak jsem to aspoň zaizoloval a hledám někde azyl na opravu
Otazka pre viac zasvetenych do el. inštalacie ako som ja! Už davnejšie mi nefungovalo zadné pravé okno, po rozobrati dverneho konektoru a premerani vstupných prudov bolo zistene že hruby červeny -silovy kabel pre pohon okna je skoro totálne bez prudu teda 0.2-0.5V tam preblikavalo. Následne rozobratie konektoru od karoserie ako aj napichnutie kabla dalej od konektora ukazalo podobne hodnoty ako u predošleho merania. Podľa schemy sú obe silove kable červené vedene z jednej poistky, pritom zadné ľave nema žiaden problem. Je ešte po ceste od poistky k dveram nejake miesto kde sa pripadne kabel rozdvojuje alebo aj konektor ktorý spaja zväzok z pristrojovky zo zdanou časťou karoserie, logicky by tam mohol byť zdroj problemu nakoľko sa mi nechce veriť že by to mohlo byť seknute inde! Zafira a astra je v tom zajedno takže problem je skôr všeobecny pre celu modelovú a typovu radu. Dakujem za pripadne tipy a navrhy!
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Obě zadní okna vedou z pojistky F1.17 30A, přes konektor X1 pin 75. Tady by se měly dělit větve vlevo, vpravo, takže prověřit, jestli tady máš 2 dráty.
A info, nepoužívej v tomto případě voltmetr, ale zkoušečku. Voltmetr může být zavádějící. On takový přechodový odpor klidně způsobí, že naměříš 12V, ale když bys použil zkoušečku, svítit nebude
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.45), EGR emulátor
Ten konektor X1 je na prednom ľavom stlpiku pod otvaranim kapoty?
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Lidičky HELP ME.. Po výměně zásuvky tažnýho mi vyběhla chyba snímače brzd.pedálu ale všechno krom tempomatu fungovalo.. Po odpojení vozejku a smazaní chyby vše ok.. Před týdnem sem znovu jel s károu (jinou) a znovu ta samá chyba a navíc lehounce trvale svítí třetí brzdová... Po odpojení a smazání chyb krom třetí brzdové vše ok.. Dneska mi ale chyba naběhla bez vozejku znovu a navíc nesvítěj hlavní brzdové pouze ta třetí a ta stále trochu svítí trvale i bez klíčku.. Můžu mít nějak blbě zapojenou zásuvku? Ta původní byla totálně KO..
Astra G Caravan 2.0Di X20DTH rv.2000 W0L0TGF35Y8057505 Diagnostika Op-COM II ve vlastnictví =)
To co Opel používal v letech 80.tých , VW vymyslel již v letech 90.tých Skype: bucktekk
To je klasická sedmikolíková zásuvka pro vozík? V prvé řadě zkontrolovat průchodku 5. dveří - máš karavan a zde bývá největší problém. Tu zásuvku jsi napojoval na původní kabely nebo jsi tahal nové a napojoval na svítilny? Co kostra zásuvky? Kde je zapojena? Co kostra svítilen? Opravdu nic jiného vzadu nesvítilo, jen to třetí brzdové? Co parkovačky? O stranu dřív máš zapojení brzdových světel, třeba trochu pomůže. Zapojení zásuvky najdeš na netu mraky.
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.