STAN.CHAD píše:Tak konečně jede autí jak má.Nakonec jsem agr ventil zaslepil a najednou otáčky drží tak jak mají,kontrolka se sice pořád rozsvicuje a zhásíná-asi ji odpojím.Ty 3 dny co jsem se ho pokoušel vyčistit to byla hrozná jízda,autí škubalo a hlavně při vyřazení scípalo,pár křižovatek a má člověk po chuti.Pravdě podobně můj agrventil nedovírá.asi budu muset koupit nový.Uvidim jak se to po zaslepení bude dále chovat.
Kontrolka bude svítit a problikávat, protože počítač pojede na chybový kód. Má v sobě více informací a proto bych ji raději nechal svítit. MRCHU JEDNU! Ten ventil se dá sehnat i za super cenu.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem
Pavel Levák píše:Ahoj Opláci. Od 6.dubna jsem najezdil přes 500km a oranžová kontrolka v přístrojové desce stále mlčí a motůrek je tichý jako digitální hodinky. Přeji všem mnoho úspěchů při vyčištění a promazání AGR ventilu.
Mám za sebou už přes 2000km. Něco málo po republice a teď jsme se vrátili z německého Erfurtu a AGR ventil stále drží.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem
Pánové nemáte někdo starý nefunkční agr ventil na vyhození.Měl bych o něj zájem,zkusil bych ho kuchnout , mám takový nápad ale potřebuji se podívat dovnitř.Když bych uspěl tak se s vámi podělím.
Jelikož mám taky tento typ EGRu a po více než 3letém zaslepení (bezproblémovém) se mi rozsvítila kontrolka a po mé nové diagnostice, kterou jsem si pořídil, vzhledem ktomu, že u mé Astry nejdou vyblikat závady a servisu se mi cpát prachy nechce, jsem zjistil závadu EGRu = kód P0400.Jelikož jsem celou dobu měl zaslepený jen 1 otvor na přírubě, tak se EGR zasekl a zůstal otevřený.Zatlačil jsem jehlu zpět do tělesa, ale po připojení krajních pinů na baterku (je jedno kde je +) se ani nehnul.Nepomohlo ani prostříkání různými sajrajty na čištění sporáků, pomohl jsem si úzkými zahnutými kleštěmi, které jsem strčil do toho volného otvoru, uchopil jehlu a pohyboval sem a tam a zároveň prostříkával kontaktolem (není podmínka), až cvakal po připojení a odpojení na baterku úplně volně.
Teď bych se zmínil o záslepce.......... změřil jsem kolik ta jehla vyleze a je to 8,2 mm k tělesu, tudíž nestačí 8mm podložka, jak se tu psalo dříve, ale alespoň 10mm,aby jehla nenarážela.Zatím tuto podložku vyrobenou nemám, tak jsem tam vrátil tu mou původní (zaslepen jeden otvor), vymazal chybové hlášení a jezdí se vesele dál (zatím cca 480km).....Tak přeju mnoho zdaru, snad to někomu pomůže.....
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW
Jelikož mám taky tento typ EGRu a po více než 3letém zaslepení (bezproblémovém) se mi rozsvítila kontrolka a po mé nové diagnostice, kterou jsem si pořídil, vzhledem ktomu, že u mé Astry nejdou vyblikat závady a servisu se mi cpát prachy nechce, jsem zjistil závadu EGRu = kód P0400.Jelikož jsem celou dobu měl zaslepený jen 1 otvor na přírubě, tak se EGR zasekl a zůstal otevřený.Zatlačil jsem jehlu zpět do tělesa, ale po připojení krajních pinů na baterku (je jedno kde je +) se ani nehnul.Nepomohlo ani prostříkání různými sajrajty na čištění sporáků, pomohl jsem si úzkými zahnutými kleštěmi, které jsem strčil do toho volného otvoru, uchopil jehlu a pohyboval sem a tam a zároveň prostříkával kontaktolem (není podmínka), až cvakal po připojení a odpojení na baterku úplně volně.
Teď bych se zmínil o záslepce.......... změřil jsem kolik ta jehla vyleze a je to 8,2 mm k tělesu, tudíž nestačí 8mm podložka, jak se tu psalo dříve, ale alespoň 10mm,aby jehla nenarážela.Zatím tuto podložku vyrobenou nemám, tak jsem tam vrátil tu mou původní (zaslepen jeden otvor), vymazal chybové hlášení a jezdí se vesele dál (zatím cca 480km).....Tak přeju mnoho zdaru, snad to někomu pomůže.....
To není marná rada s s těmi zahnutými kleštěmi. V případě silného zakarbonování je to taková poslední možnost, pokusit se tu jehlu (třeba i drasticky) uvolnit. Nedá se na tom již víc pokazit.
OPEL ASTRA G, r.v. 10/2001 1,4 16 V je mým koníčkem