Jetí na 3 a méně valcu..
Agr je ventil na hov....
ne jeto ventil na EMISE proste ten ventil spatky do sani pousti spalenej benzin aby byly mensi EMISE,na foru tu je mraky Topicu staci hledat
:)
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
- Reklama
He HE, není ten ventil na piczu, ale celé auto je na piczu, taky mně to jelo na tři válce a v Opel servise jenom vymazali chybu, aniž by šli po tom v čem je závada, takže, Opel servis, alespoň ten kam jezdím já (Staré Město) nejsou podle mne odborníci, ale jenom měniči dílůMajklus píše:Agr je ventil na hov....ne jeto ventil na EMISE proste ten ventil spatky do sani pousti spalenej benzin aby byly mensi EMISE,na foru tu je mraky Topicu staci hledat
:)
re
OK a když ho zaslepím, tak to bude jezdit bez cukání a ok? Protože mít 200 koňové auto a jezdit jak s rychlejším Favoritem mě nebaví..Majklus píše:Agr je ventil na hov....ne jeto ventil na EMISE proste ten ventil spatky do sani pousti spalenej benzin aby byly mensi EMISE,na foru tu je mraky Topicu staci hledat
:)
Re: re
Vesly píše:OK a když ho zaslepím, tak to bude jezdit bez cukání a ok? Protože mít 200 koňové auto a jezdit jak s rychlejším Favoritem mě nebaví..Majklus píše:Agr je ventil na hov....ne jeto ventil na EMISE proste ten ventil spatky do sani pousti spalenej benzin aby byly mensi EMISE,na foru tu je mraky Topicu staci hledat
:)
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
re
Ještě jsem zapomněl napsat, že jakmile motor nenechám ohřát a dám mu plnej plyn na všechny stupně, tak necukne a jede jak čert, jakmile se ohřeje na 90°C , tak zejména na 3. při 2500-3200 otáčkách cuká jak prase, při 4. a 5. to dělá méně, ale i tak se občas rozsvítí CHECKCONTROL a do opětovného nastartování zůstane svítit a motor nemá výkon. Po nastartování je opět vše ok..
Re: re
podle toho co píšeš, tak usuzuji, že by to mohly být klidně svíčky, zkus se na ně podívat, možná, že vypadají jako nové, ale nemají správné tepelné hodnoty, to by bylo to, že po zahřátí motoru auto cuká..včera jsem si ověřoval dát do auta původní svíčky (to byly ty když mě auto cukalo) pak jsem tam dal nové a je to OK.. takže mrkni na svíčky a jejich hodnotu!Vesly píše:Ještě jsem zapomněl napsat, že jakmile motor nenechám ohřát a dám mu plnej plyn na všechny stupně, tak necukne a jede jak čert, jakmile se ohřeje na 90°C , tak zejména na 3. při 2500-3200 otáčkách cuká jak prase, při 4. a 5. to dělá méně, ale i tak se občas rozsvítí CHECKCONTROL a do opětovného nastartování zůstane svítit a motor nemá výkon. Po nastartování je opět vše ok..
re
Dnes jsem koupil dvoubodové NGK za 860,- kč tak uvidím...
re
Takže po výměně svíček a prostříkání kontaktolem všeho možného coupe necuká a plyn je plynulý. Jenom se mi zdá, že turbo netahá jak má, pořád auto přidává kaskádovitě výkon. Když jsem vše rozebíral, tak v hadicích bylo trochu oscháno od oleje, ale jinak při jízdě 2000 otáček a následně plném plynu je slyšet syčení od turba, tak nevím. Možná se mi to jenom zdá, páč jsem stál u auta venku v tomhle počasí hodinu a půl.
Jinak svíčky byla všechny jako když vyndáte vyhořelý koks. Byly jakoby s vodním kamenem co je v konvici.
Jinak svíčky byla všechny jako když vyndáte vyhořelý koks. Byly jakoby s vodním kamenem co je v konvici.
jj ja mam tez svicky nove a jeto znatelne lepe lepsi,ale ze zacatku to skubalo i naty nove nez se asi vypalily a ted vse ok. 
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
Ale to uz musela mit min.100 tis.najeto neli ale vic!josef píše:Na oplu vectra 1.8 16V jsem viděl prasklou pružinu ventilu. Taky jela na 3 válce. Jeden válec neměl kompresi.
Astrulka Z16XE Rv.03 Stříbrnej poklad pod nebem....
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?t=4388