bubak.velkej píše:Jednoznačně je lepší to mít ošetřený...
Ale já to dělat nebudu... Kdyz auto dám tak po 5-ti letech (100 tis km) pryc, tak at si to poreší druhý majitel pokud bude chtít, aby mu astra dýl vydržela...


souhlas,nic se tím nepokazí,spíše to máš k lepšímu,kolik lidí z nás může potvrdit že ten origo nátěr je někde prasklej,odřenej,narušenej,já když jsem měl na zvedákách,tak to bylo i vidět,malé prasklinky,odchlípnutí,odření,a v době kdy jsem jí koupil,tak jsem to tu řešil,přodřená brzdová trubka zadní,ve sponce,v úchytu ke karoserii,bylo to v místě nad nádrží,mohu potvrdit,že tam byl krásnej povrchovej rez,po výměně rubky jsem nechal sundat práhy,plastová nadkolí a nechal to celé nastříkat tim nástřikem podvozků,klučina to řádně poctivě prolil,každou škvírku,záhyb,když vezmu že jedna patrona nepřelakovatelná stojí cca 160-170KČ a nechal jsem tam nandat patron pět,tak částka 1500KČ i s prací se vyplatila,a ještě jeden příklad,jak známo,již oplíka nemám,šel jsem do naftové octávky,bohužel za ty peníze starší ročník,ročník kdy ještě zadky nemají plastová nadkolí,mohu bez přetvářek potvrdit,ač nikde auto nemá rez,tak zadní pravý blatník kolem otvoru nádrže má bublinky,tam leze rez,sice jsem koupil plastová nadkolí,ale ještě tento týden to nechám také vystříkat,kdyby tohle udělal někdo dříve,nástřik blatníků,dal tam plastová nadkolí,tak byl blatník v pohodě,já vím že mně čeká jeho oprava,ale alespon to trošku oddálím,kdybych to nechal bez povšimnutí,jezdil letošní zimu,tak bych se asi na jaře dost divil,můj názor je,že ten nástřik každému vozu jen prospěje.
