Čerpadlo VP44

Odpovědět
Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 05 bře 2009, 20:58

brano:jsou pod vačkou nad vstřikama.Bez rozbourání rozvodů a demont.vačky to nejde.Bez nastavovacích prvků rozvodů to taky nejde.Žádného amatéra k to mu nepouštěj. :o :o :o

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 28 čer 2009, 20:48

Marky-můžeš to zkusit sám za ty prachy a ještě ze zárukou.Protože to bude každý chtít,aby nevyhazoval prachy za demontáže a montáže a nastavení a těsnění.
Vojkuvka 8) 8) 8) je to tak.

Uživatelský avatar
Marky
Příspěvky: 1821
Registrován: 13 bře 2006, 17:39
Bydliště: Vysočina

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Marky » 28 čer 2009, 21:18

Já do nějakých oprav určitě nejdu, protože tomu nerozumím, ještě bych něco pokazil :D .
Jsem jen takový lidový sběratel informací a jest-li je to k něčemu si musí přebrat každý sám :idea: .


EDIT: trochu jsem toto vlákno přeskládal, upravil, odmazal a přidal dalši info.

Sintom
Příspěvky: 110
Registrován: 31 říj 2006, 21:15
Bydliště: Praha 4 / Praha Radotín
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Sintom » 07 říj 2009, 16:27

Ahoj, trošku odbočím. jestli jsme to pochopil zprávně tak u PG5 odchází hlavně výkonový spínací tranzistor. Tato chyba už je vychytána u PSG 16 ?

Tedy u PSG 16 je nepravděpodobná vada elektroniky.

Mechanika však zůstala stejná takže mechanické a jiné opotřebení je stejné jak u PG5 tak PSG16
Nebo i vtomto se u PSG16 něco zlepšilo ? Neb žádné návody nejsou psané na PSG16

(mám 2,2ku 03 s vyšším výkonem 88 KW tedy psg 16? ) Startuje zaím perfektně kolik má najeto netuším neb si někdo hrál s palubkou. kolem 1600-1800 otáček slyším pískání, zatím jsem nezkoumal odkud jde ale jsou to nejspíše opatky turba že ? Na to juknu v jiných sekcích ale pokud to někdo víte rovnou budu rád když odepíšete.
Stejně tak jako na:
Neměl jsme nikdy problém s EGR ale moc se mi nelíbí do sání posílat splodiny. Moc jsme se toho dočetl v jiné sekci, ale nebude mít mechanické zaslepení taky nějaký neduh u čerpadla ? bude dostávat trochu jiné hodnoty pracovat s jinou teplotou atd.
Děkji
Naposledy upravil(a) Sintom dne 08 říj 2009, 08:17, celkem upraveno 1 x.
AUTOELEKTRIKA - AUTO HIFI Veškeré elektronické úpravy OPEL ŠKODA diagnostika, doplnění pal. počítačů, tempomatů, Orig. Alarmy, GSM Alarmy, změny podsvětlení, neony,xenony, Upgrade vozů do vyžších výbav autohifi - profi i levné. PRAHA - RADOTÍN 777 21 30 21

Uživatelský avatar
Trdlo
Příspěvky: 6220
Registrován: 01 říj 2006, 08:49
Bydliště: Doma, s výhledem na Ještěd

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Trdlo » 07 říj 2009, 22:03

PSG 16...
END

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 10 říj 2009, 21:09

No na PSG16 moc návodů nenajdeš.Stačí citovat katalog výrobce systému Bosch.
Náhradní díly se nedodávají-oprava není možná.Tím sis doufám udělal závěr sám.Prostě odporoučí se čerpadlo,musí se dát nové.
EGR už bys měl mít elektronický Wahler-zaslepit zodpovědně nelze,ten hajzlík to hned nabonzuje. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Zralok » 16 pro 2009, 13:02

Tady jsem našel zajímavé ceny na opravy čerpadel ale připadají mi až podezřelé jak jsou nízké. Ale kdyby někdo potřeboval může to zkusit. : http://www.rada-bosch.cz/default.asp?ids=354&idm=273
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 3292
Registrován: 06 pro 2008, 15:20
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od denny » 16 pro 2009, 19:28

To jsou ceny zkoušek a ne oprav.Jsou zcela běžné a slušný diesel servis při opravě pak tu zkoušku neúčtuje.Zkus panu Radovi napsat,že potřebuješ VP 44 opravit a bude cena tak kolem 22000,-Kč,to ti garantuju. :D :D :D :D

Uživatelský avatar
Zralok
Příspěvky: 1524
Registrován: 07 bře 2008, 22:05
Bydliště: OVA 8 - sedmák

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Zralok » 16 pro 2009, 20:59

Je to možné mi ty ceny byly podezřelé. Ale zarazilo mne právě že zkoušku má uvedenou jako samostatnou položku a v dalším řádku jinou částku u stejného čerpadla což dle popisu chápu za opravu.
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=10584&start=0
Astra Caravan 1,7 DTi Y17DT N-Joy stříbrná metalíza, 1/2004.
+ nějakej VW k tomu

prjo
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2010, 07:40

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od prjo » 08 dub 2010, 07:59

Kdyby někdo potřeboval, tak opravuju ř.j. čerpadel VP30 a VP44.
Dělám to přímo na autě.
Po předchozí domluvě je to do dvou dnů pojízdný. Musí ale jít o nejčastější závadu, při které
(tady bych poopravil) nedochází k průrazu transistoru, ale k uklepání jeho přívodu (mechanické chvění, ale i proudové namáhání - jde tam ve špičkách až 18A).
Zda má či nemá čerpadlo tento problém zjistím jednoduchým testem za pomocí proud. kleští a osciloskopu. Rychlost testu závisí na přístupu k vodičům mezi ř.j. čerpadla a ventilem dávkování množství paliva (mezi vysokotlak. vývody na čerpadle).
Na opravu dávám 6 měs. záruku.
http://www.auto-elektrika.eu
Naposledy upravil(a) prjo dne 08 dub 2010, 09:45, celkem upraveno 1 x.

Jocker
Příspěvky: 2115
Registrován: 15 črc 2007, 13:21
Bydliště: Hranice
Kontaktovat uživatele:

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Jocker » 08 dub 2010, 09:12

zajímavé, ještě prosím tě napiš cca ceny testu, opravy a odkud jsi. Dík

prjo
Příspěvky: 3
Registrován: 08 dub 2010, 07:40

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od prjo » 08 dub 2010, 09:49

Jsem z Trutnova, kontakt na www.auto-elektrika.eu
Cena testu -500,-Kč a cena opravy na SZ.

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Vaclav » 22 dub 2010, 17:50

4prjo
Máš nějakou odezvu od zákazníků, jak dlouho čerpadlo po opravě vydrží, neopakuje se závada znovu? Někde v diskuzi jsem četl, že tranzistor odchází kvůli přidřenému pístku a je jen otázka času, kdy se závada zopakuje. Sice tomu až tak nevěřím, ale stejně mi to nedá a raději se ptám...
Astra G Caravan 2.0 Di

Vojkuvka81
Příspěvky: 671
Registrován: 27 srp 2009, 20:36
Bydliště: Valašske Meziřiči-Wallachian Kingdom

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Vojkuvka81 » 22 dub 2010, 19:42

Vaclav píše:prjo
Někde v diskuzi jsem četl, že tranzistor odchází kvůli přidřenému pístku a je jen otázka času, kdy se závada zopakuje. Sice tomu až tak nevěřím, ale stejně mi to nedá a raději se ptám...

Je to přesně jak jsi četl,tohle je jen dočasne řešeni,kdyby stačilo vymněnit tranzistor tak to takhle dělaj všichni a v Bosch servisech nemaj do čeho pichnout :D


EDIT:Vim o čem pišu,mam čerpadlo po celkove repasi
Obrázek

Vaclav
Příspěvky: 101
Registrován: 19 dub 2009, 15:18

Re: Čerpadlo VP44

Příspěvek od Vaclav » 22 dub 2010, 20:18

Vojkuvka81
na druhou stranu si nemyslím, že přidřený pístek by natolik přetížil tranzistor, až by došlo k jeho průrazu. Při opravě spíš vidím problém v chlazení nového tranzistoru. Přeci jen tam je pověšený relativně ve vzduchu a navíc v uzavřeném prostoru.
Astra G Caravan 2.0 Di

Odpovědět