Ja mam svoju Astrenu pol roka a kupoval som v hotovosti cca473 799sk.
100 litrov som si požičial od svokra a Astra bola na výrobnej listine
Pred tým som mal samé ,malé a lacné šikmooké auta a nebol som s nimi spokojný stále som sa otáčal za "nemcom" ...no mám ju pol roka a až na mini výhrady som maximálne spokojný
p.s. začínal som na š 130rappid-5kvalt závodna vačkova hriadel znížené
perá ,čierna metla to bol Lover Car spolahlivý
Moje první auto byla Š 105 L, ze které jsem na plzeňské dálnici vyvinul rychlost 160 km/h (měla pouze 4 rychlosti) za spotřebu 30l/100 km (nádrž vydržela 120 km), pak Favorita (mimořádně dobře zajetý - karburátor), ten opřel ručičku o tu tyčku, co je 0 km/h (cca. 200 km/h) za spotřebu 17 l/100 km. Pak Citroen Xantia r.v. 1993, který mě od roku 2002 vyšel sakum prdum na cca. 400 tis. Nakonec, Opel Astra na leasing (jako služební auto), to je totiž jediná možnost, jak můžu odepsat auto za 3 roky. Mimochodem, pořizovací cena byla 270 tis.
Kdysi v prahistorii jsem začínal na TRABANTU, WARTBURG, mé první vlastní byla ŠKODA 120 GLS -18 roků!!! Poté ŠKODA FORMAN - asi půl roku a pak už ASTRA F 1,6i sedan - 3,5 roku, pak ASTRA G 1,4i 16V sedan - 1,5 roku a teď skoro 2 roky G 1,6i 16V jak jinak, opět sedan. Jo, jo jak ten čas letíííí.
Je to hezký číst na čem kdo začínal, tak to taky vyjmenuju.Nebudu rozepisovat moto, která jsem vlastnil , ale začnu autama.
Š 100L, 3x Š120L,Fiesta 1.0, Opel Ascona 2.0, Regata 1.9D, Tempra 1.9TD, Astra F 1.4 16V a nyní Astra G 1.6 16V a ta je zevšech nejlepší co jsem kdy měl...... jak jinak že? jinak bych ji neměl.
Astra G hatchback, r.v.2000, Z16XE, klima, ABS, zaslepen EGR. 4x airbag, nyní čočky (xenony).odvětrání motoru zvlášť do nádoby,po uzamčení automatické zavření oken,rádio VDO Dayton CD 2304 MP3 4x50W
Astra H 1.9 CDTI 88kW ..... chip na 104,3kW