Jinak auto je to co chceš přesně, 14 let a 154tkm.. pořád o tom čtu, že tyhle km nejlíp prodávají
Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 100
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
vždyť to tam máš napsané, dozvíte se hodnoty stavu tachometru.. ale za 10 let je tam 10 záznamů, to je moc ne? brát každou stk tak by jich bylo v systému 6 pokud se nepletu 
Jinak auto je to co chceš přesně, 14 let a 154tkm.. pořád o tom čtu, že tyhle km nejlíp prodávají
Jinak auto je to co chceš přesně, 14 let a 154tkm.. pořád o tom čtu, že tyhle km nejlíp prodávají
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
- Reklama
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
nemusí to být záznamy jen z STK, ale i servisů .
ex Astra G X16XEL
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
Tak sem si zaplatil tech par korun a narust km je v pohode 
- riddick1974
- Příspěvky: 172
- Registrován: 23 říj 2012, 20:18
- Bydliště: Bystřice nad Pernštejnem,Svitavy
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
Ta cena go hlavy neni tak vysoka,gufera sada febi 230kc,tesneni pod hlavu od reinzu 430kc,tesneni vika reinz 220kc,horsi je to s ovalitou valcu u x16xel...samozdrejme je treba zalapovat ventily a sedla.budu to delat v kvetnu.CharlieSF píše:Ahoj nechci tě zrazovat , ale stímhle motorem bych si jí prostě nekoupil. Spotřeba 1L na 1000km to je přes příslišBratránek ho má taky v Astře a to samý 1L na 1000km. ( a to ta jeho Astra má najeto nějakých 75 000km předešlí majitelé sní jezdili jak s teplým prdem ten motor nedostával žádný extra karate )
Řešil jsem to se svým mechanikem a ano řešit se to dá ale i tak řekněme, že výsledek není až tak jistý. Musel bys měnit všechny gufera na ventilech a ty něco stojej. Cena za jedno sem tuším našel za nějakých 300,- a je jich tam samozřejmě 16ks...atd. atd. když už to bude všechno rozebraný tak vyčistit sání , přebrousit sedla ventilů ( otázka aby byli všechny v pořádku a to nemusej... nové těsnění pod hlavu , nové šrouby na hlavu atd... ( ktomu všemu toho času strávenýho stím kterej taky něco stojí) Tím se už dostáváme na peníze co by se ti znich myslím pěkně protočili panenky...
Ale samozřejmě je to především a jenom na tobě, tady si vyslechneš nějaký názory a hlavně zkušenosti.
Opel Zafira B 1.9cdti r.v.2007
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
Fabia 1.4 16v r.v.2001
Diagnostika:
OP COM
SCANMYOPEL bluethoot android
VAG
-
Absinth
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 18 pro 2011, 23:43
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
Pokud bys nevolil 16v tak X16zsr 8v je ideální volba.
Tento motor je označován jako největší držák.
Netrpí nemocnejma válcema jako Xel (byl jsem majitelem a ano co tísíc km to litr oleje)
Netrpí nemocným EGR.
tím že má 8ventilů má nižší výkon.
Otázka co od auta chceš.
Hestli chceš fáro tak kup rovnou 1,8 nebo 2,0 či 2,2 , protože můžeš koupit 1.6 a po půl roce brečet a nebo hůř vymýšlet sportovní sání a jiné drahé úpravy.
Jestli chceš držáka na běžné ježdění vem x16zsr jestli chceš dělo vem 2,0
Jestli jsi fajnšmejkr a benzín není problém, motor 2,0 Turbo

Go sice materiál tak "drahý" není ale ta práce....to je třeba taky zaplatit
Tento motor je označován jako největší držák.
Netrpí nemocnejma válcema jako Xel (byl jsem majitelem a ano co tísíc km to litr oleje)
Netrpí nemocným EGR.
tím že má 8ventilů má nižší výkon.
Otázka co od auta chceš.
Hestli chceš fáro tak kup rovnou 1,8 nebo 2,0 či 2,2 , protože můžeš koupit 1.6 a po půl roce brečet a nebo hůř vymýšlet sportovní sání a jiné drahé úpravy.
Jestli chceš držáka na běžné ježdění vem x16zsr jestli chceš dělo vem 2,0
Go sice materiál tak "drahý" není ale ta práce....to je třeba taky zaplatit
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
Absinth má recht, mě by se fakt nechtělo lít každých 14 dní litr oleje do motoru..nebo ještě 1.4 16V dobrá volba 
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
X14XE
Z20LET OPC II
______
-
jerry mouse
- Příspěvky: 3559
- Registrován: 01 srp 2009, 13:55
- Bydliště: červenomodrá TOTALITA. PO Vychod.
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
Ma vobec zmysel meniť niekedy na takom to motoru olej, nestači každych 15tkm vymeniť novy filter a šmitec, v podstate je tam stale novy olej! 
ZA-22dtr mt6-f40 Silver Elegance m03 (aktuálne 393tkm) No-Kat No-EGR.Alzaf 285tkm,bolo AstraF-1,6 8V combi. Pokiaľ nie som tu tak, som určite niekde inde.. ešte sa nestalo, že by som nebol absolútne nikde.. Alfamobil +421 948 833 957 alebo Pevný 0905 833 957
Re: Nazory,zkusenosti a rady Astra G 1.6 16V 74kw Edition 10
každý x16xel tolik oleje nežere , to jsou zase řeši že to žere každý
nevím co by kdo chtěl po 15 let starém motoru ?
1,6 8v je hezké doporučení, ale je to línota líná
nevím co by kdo chtěl po 15 let starém motoru ?
1,6 8v je hezké doporučení, ale je to línota líná
[color=red][size=100][b][u]>>>DIAGNOSTIKA Kladno,Praha kdyby tak SZ<<<[/u][/b][/size][/color]
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981
PRODEJ moje coupe Z22SE
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.php?f=40&t=22659&p=384981#p384981