volnoběžné otáčky X16XEL
Re: volnoběžné otáčky X16XEL
Ahoj. Pročítám tady ty problémy a přihodím můj. Kamrád vyměnil Escorta za Astru G 1,6 16V 74KW. Dva měsíce jezdil a pak začali problémy, za jízdy to cukalo (vyřešilo se zaslepením EGR). Další problém je že při zahřátém motoru auto při dojíždění ke křižovatce na neutrál chcípne, udělá to i když za jízdy vyřadíte (dle očekávání). Když začnu startovat, motor nastartuje ale hned zdechne, jediným řešením je se hned přidat plyn a rozjet se. Scanmaster mi našel chybu P0400 a P0170, tyhle chyby po smazání a zaslepení EGR ventilu zatím neobjevily. Zatím jsem se nestekla s tím že by váha vzduchu, EGR či lambda sonda dokázala na volnoběh chcípnout auto. Jinou chybu mi to nevyhodilo. Napadá mě ventil volnoběhu ale nikdy jsem se s jeho poruchou nesetkal. Máte někdo podobnou zkušenost, řešení či návod na zjištění/odzkoušení těhle součástek. Díky za reakce 
			
			
									
						
										
						- Reklama
 
- 
				Absinth
 - Příspěvky: 1483
 - Registrován: 18 pro 2011, 23:43
 - Bydliště: Hradec Králové
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: volnoběžné otáčky X16XEL
EGR ti na volnoběh auto chcípne spolehlivě...(vlastní zkušenost)
má rada u Xkových motorů koupit novej EGR a mít pokoj a klid (minimálně po dobu 24 měsíční záruky)
nebo zaslepit ale i zaslepené to může haprovat
			
			
									
						
							má rada u Xkových motorů koupit novej EGR a mít pokoj a klid (minimálně po dobu 24 měsíční záruky)
nebo zaslepit ale i zaslepené to může haprovat
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
			
						ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Ford Transit 2.2
Re: volnoběžné otáčky X16XEL
Nové zjištění, když se po vyřazení přidá plyn auto prej nezdechne  
			
			
									
						
										
						Re: volnoběžné otáčky X16XEL
Já měl na autě stejný problém taky volnoběh kolísal. Tak sem vyčistil krokovej motorek volnoběhu, zaslepil EGR ventil a vyčistil škrtící klapku a značně se to zlepšilo aspoň zatím... docela mě zarazilo, že motor do sání hadicí od vačky nasával olej a ten jedinej zašpinil škrtící klapku.
			
			
									
						
							Astra G X16XEL (1999)
			
						Re: volnoběžné otáčky X16XEL
To vyčištění ventilu volnoběhu bych mohl ještě zkusit. Asi to vidím na koupi osciloskopu  
 . No mohli by udělat sběrnou nádobu na olej co unikne při odvětrávání motoru ale asi by to bylo dražší než to poslat sáním do motoru . . . . starý auta to prý měli vedený do dutin. Dnes už to asi není ekologické, přeci jen by se něco mohlo dostat na zem  
			
			
									
						
										
						Re: volnoběžné otáčky X16XEL
Tady jeden vyřešil ten sračkový olej zajímavě.
http://www.gm-club.cz/navody-opel/zamez ... ici-klapky
			
			
									
						
							http://www.gm-club.cz/navody-opel/zamez ... ici-klapky
Astra G, 1.6, 16V, 74kw, motor X16XEL, 2000. hatchback 5.dv, Černá metalíza, spotřeba 5l/100, klima: ÚPRAVY-LPG IV.genrace - přímé sekvenční vstřikování, carbonové vyhřívání sedadel, GPS, nový palubní PC od Davida, xenon s regulací výkonu, black desing,alu atd.
			
						Re: volnoběžné otáčky X16XEL
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0
			
						Re: volnoběžné otáčky X16XEL
ten filtr se musí měnit často, kamarád to udělal. Fitr měnil každých 4 tis - 5 tis km a to se mu moc nevyplatí musí to hlídat, ta druhá varianta je lepší. Tam je vše popsáno.IGI píše:Tady jeden vyřešil ten sračkový olej zajímavě.
http://www.gm-club.cz/navody-opel/zamez ... ici-klapky
Nyní Z16XE, Předešlé krasavice AG X14XE; AG X14XE; VA 1,8 ; KADETT GSI 2,0