DM: Zadní pravá mlhovka – návod popis a foto

Návody ze všech sekcí na jednom místě
Odpovědět
Radoš 92
Moderátor
Příspěvky: 8697
Registrován: 27 úno 2007, 00:08
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

DM: Zadní pravá mlhovka – návod popis a foto

Příspěvek od Radoš 92 » 22 lis 2007, 12:34

Dvě zadní světla do mlhy – návod jak udělat pravou mlhovku, popis a foto

Práce – cca 1 hodina




Jsem zcela nespokojený, že Astra má zadní mlhovku jen jednu. Líbí se mi dvě. Měl jsem astru 98 a ta měla normálně originál otvor na žárovku, takže jsem jí tam jen dal. Teď mám rok 99 a tam už díra není, ovšem elektrika je tam navedena. Když se oddělá kdyt, ve kterém jsou umístěny žárovky, je tam jedno místo na žárovku. Dříve než začnete toto všechno dělat, sundejte kryt žárovek, nechte jej připojen a zkuste, zda-li je zavedena elektrika a svítí-li žárovka.

Obrázek




Ve světlometu ale není žádná díra.

Obrázek




Je třeba tedy vzít tyto nástroje:
1 Kružítko
2 Drátek – použil jsem elektrikářský, který je pevný a jde zohnout
3 Jehla zalepená v dřívku od nanuku TWISTER (nebo něco podobného, tohle je můj nápad, lepil jsem s tím herkulesem modely, teď se to hodí na tohle).

Obrázek




Kružítkem si vytvoříme kolečko na světle, kde bude otvor. (Na pravítku si změříme kolik má otvor a polovinu + nějaká odchylka , nastavíme na kružítku. Na světlometu je malý plastový výstupek). (Jelikož jsem musel dodělat nakonec ještě kousek plastu, použil bych pro střed k zapíchnutí kružítky spíše bod, který je označen zelenou tečkou). Tam zapíchneme kružítko a uděláme kolečko.

Obrázek Obrázek




Nyní zapálíme oheň – plynový sporák je výhodou, kde nahříváme jehlu, kterou budeme tavit díru. (Možná by šla použít i pájka, ale vzhledem k velikosti hrotu pájky a jehly jsem volil tohle).

Obrázek