Stránka 1 z 1

Subwoofer

Napsal: 09 říj 2008, 23:27
od sabelt
Ahoj lidi :) Prosim vás, potřebuju poradit, jak je to s radiem Car500 VDO jak je v astře normalně a připojením koncového zesilovače ? da se tam někde ze zadu vzit signal do zesíku ? :) Šťávu z motoru to je všecko v pohode, jen mi de o signal z toho radia bo si myslím že tam nebude konektor na cinče jak je u normalním radií. . . prosím o radu a popípadě vyřešení tohodle problému jestli nejsou konektory :) Díky moc :)

Napsal: 10 říj 2008, 07:59
od Majesty
Já jsem to vyřešil tak, že jsem si signál natáhnul od zadních repráků. Není to sice ideální řešení, ale po marných pokusech vytáhnout rádio to bylo jediné možné řešení. Funguje to bez problémů.

Napsal: 10 říj 2008, 16:27
od tesyno
Jak si jako natahnul signalovy kabely od repraku??? :shock: :? :shock:

Napsal: 10 říj 2008, 16:52
od Majesty
Úplně normálně. Plusák přes celé auto z baterky, kostru vzadu v kufru a u zadních repráků jsem napojil kabely co pak vedou do zesíku. Když máš u rádia vývody na zesík, tak je to naprosto stejný vývod, jako na repráky. Akorát má menší výkon a zesík ho zesiluje. Ale takhle to funguje taky.

Napsal: 10 říj 2008, 17:13
od tesyno
dyt signaly mas cinche to sou vysokourovnovy vystupy ne? dyz to napojis do sesiku primo z repra tak to muzes spalit. napajeni chapu, to je ok ale ty signaly se mi nezdaja hlavne nevim jak si na repro napojil cinche... sorry ale fakt si to neumim predstavit, nemel bys treba fotku?

Napsal: 10 říj 2008, 18:37
od RomanK
Některé zesilovače mají přímý vstup pro už zesílený signál rádia a potenciometr kterým se reguluje úroveň tohoto signálu. Jaký chceš použít zesilovač?

Napsal: 10 říj 2008, 18:42
od Majesty
Už jsem to tak měl jednou a nebyl s tím problém. K repráku ti vede dvoulinka. Nakonec k těm konektorům co jdou na reprák, připojíš zase dvoulinku a nakonec tý dvoulinky připájíš sinče. Kabel nemá sice stínění, ale v reprácích to nehučí.
Fotku ale nemám.
Úplně polopaticky: Odpojíš dvoulinku od repráku. Pod konektorama ty dráty trochu oholíš. Vezmeš nějakou jinou dvoulinku a tu na ty oholený konce připájíš. Natáhneš si potřebnou délku k zesíku a tam připájíš sinče. Pak to připojíš zpátky k repráku a sinče k zesíku. Takhle to uděláš i na druhý straně.

Napsal: 10 říj 2008, 19:18
od sabelt
No to je zajimavé :) Tak uvidime :) Až doma budu mít věco tak začnu laborovat, jinak jak si udělal automatické vypínání zesilovače ? :) vede totiž malej kabílek k radiu, kde 12 voltíku vypíná a zapína zesilovač, tak jak si totok vyřešil ? :) Díky moc :) Jinak zesík nevim co je zač a tuba taky ne, kamos o vyndal z auta a uz totam nevracel tak se mu to válí doma a ete sme na to nekoukli :) tak uvidime :)

Napsal: 10 říj 2008, 19:20
od Frydex
:D návod jak do školky :D

Napsal: 10 říj 2008, 20:02
od Majesty
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Ještě jsem vyhrabal káble a nafotil ti příklad. Vypínání jsem vyřešil vypínačem na přívodním plusu. Na zesíku jsou tři kontakty. Plus, spínací plus a kostra. Takže na plus jsem dal přívod a spínací plus jsem propojil s přívodem.

Napsal: 10 říj 2008, 21:02
od RomanK
Zapínání zesilovače se dá řešit připojením na napájení antény, buď u rádia, nebo někde v zadní části vozu. Samozřejmě PLUS na baterku přes pojistku a MINUS někde ukostřit na karoserii, třeba u levého zadního světla.

Napsal: 10 říj 2008, 21:04
od Majesty
To se taky dá, ale takhle to bylo jednodušší. Právě jsem se moc nechtěl hrabat někde pod tapecama.

Napsal: 10 říj 2008, 22:22
od tesyno
no pokud vim tak vetsina zesilovacu má vstupy do 4 ty lepsi pak do nejakejch 9 V a kolik de do repra? a co proudy? ja nevim me se tohle fakt nejak nezda ale chtelo by to spis nejakyho odbornika...

Napsal: 11 říj 2008, 11:45
od sabelt
Tesyno, prositmě neřeš to, jak říkáš, zeptej se nakeho odborníka. . . To co pisou kluci je dobrá alternativa, jen sem se bal toho ze na všech 4 reprácích se ne vždy hraje stejnej signal, hudba muže bejt 3D poskládaná, myslím tím, že mate pocit ze se nejaký zvuk točí kolem vás. . . Tak proto sem natahování signalu od zadních repro zavrhnul, ale jestli ej to vp ohode, tak tozkusím. Je to nejmene bolestivé. Jinak napájení je jasné z baterky, ale mě napadlo, že ten vypínací signál 12 V mohu vzít z nějaké zadní žárovky, která se vypína s vypnutím světel. Třeba světlem v kufru že ? :) Jenže pak když mi bude auto stát, tak težko si zahraju :-D taže si natahnu kabel az k sobe u řidiče a udělam si tam vypínač jak si mi radil :)