Stránka 1 z 1

Seřizeni čerpadla 1.7 DTL

Napsal: 09 říj 2008, 16:13
od zmijak
Zdravím všechny. Chtěl bych se zeptat jestli náhodou nevíte na jakou hodnotu se nastavuje palivove čerpadlo. Nikde jsem to nenašel. Mám tam čerpadlo DENSO.

Napsal: 09 říj 2008, 16:42
od RomanK
DENSO čerpadlo má motor Y17DT, motor X17DTL má čerpadlo BOSCH. Z17DTL má čerpadlo common rail a to se neseřizuje. Čerpadla se seřizují na stolici a tou jsou vybavené některé diesel servisy.

Napsal: 09 říj 2008, 17:12
od zmijak
Mám kód motoru Y17DTL. Někde jsem vyčetl hodnotu 0,55 mm ale to jsem zkoušel a nene to správně. Musí to být jiná hodnota. Tu bych potřeboval vědět.

Napsal: 09 říj 2008, 17:12
od zmijak
Oprava Y17DT

Napsal: 09 říj 2008, 20:38
od tovy
ahoj mam teke iste čerpadlo ,chcem sa opitať čo tam chceš nanim nastavovať ?

Napsal: 09 říj 2008, 20:44
od zmijak
Potřebuji nastavit dobu vstřiku.

Napsal: 09 říj 2008, 20:59
od tovy
na original počitači bi to malo isť nastaviť a tam bi mal mať tu spravnu hodnot, jak si prišiel nato že treba nastaviť to čerpadlo maš nejaky problem snim?ja som teraz menil časovaci ventil a ide vpohode.

Napsal: 09 říj 2008, 21:15
od zmijak
Vyměnil jsem motor. To znamena že jsem musel demontovat čerpadlo z toho stareho a namontovat na ten novy. Kvůli toho potřebuji teď nastavit palivove čerpadlo. Kdybych dělal třeba jenom rozvody tak ho nenastavuju protože bych s čerpadlem nic nedělal. A na diagnostice nevim nevim jestli by sem tam něco zjistil. To si může nechat dat udělat hned do opla a nemusim nic zjišťovat.

Napsal: 09 říj 2008, 22:01
od tovy
nastav do nulovej polohy vačky, kľuku aj čerpadlo zaaretuj trnom KM-6099 A JETO a vsrekovanie riadi jednotka takže cez počitač

Napsal: 10 říj 2008, 21:04
od zmijak
Vačku jsem zaaretoval, čerpadlo taky a klika ma rysku. Nevím jak se nuluje váčka. Doufám že mluvíme o stejném motoru. Já mluvím o motoru ISUZU ne o oplackym motoru. Ale jestli mluvime o stejnem motoru tak mi prosím napiš co tím myslíš vynulovat vačku. Díky.

Napsal: 10 říj 2008, 22:18
od tovy
ked zaaretuješ vačku tak je v nulovej polohe su tam 2 vačky v priručke je to opisane jak maš to spraviť

Napsal: 11 říj 2008, 13:26
od zmijak
No tak to se dělá snad při rozvodech. Tak to jsem udělal jak jsem daval rozvody. Tak mi řekni, na co jsou ty díry pro uchycení čerpadla na čerpadle vyfrézované aby se mohlo s ním pohybovat do prava a do leva a na co tam je potom ten šroub pro vkladani seřizovaciho budiku. Ja si myslim že on tam není jenom tak. A po každé jak dam čerpadlo do jiné polohy tak se motor chová jinak.