Stránka 1 z 1

Moznosti zastavbi ineho typu motora - HELP

Napsal: 07 říj 2008, 09:42
od eSITe
Mam problem zapiekol som motor na svojej astre :(
Viem zohnat iny - ale nie je to presne ten isty typ..

Povodny motor bol X14XE ... viem ze sa tam da dat aj 1.6 (x16XE) co je na tom pravdy ? Da sa preniest motor s Opel Tigry do astry ? Na ake veci by som sa mal pri kupe motora pozriet ? A ake veci by trebalo zmenit s prechodu X14XE na X16XE ? treba vymenit aj riadiacu jednotku ?


Vsetkym VOPRED VDAKA

Napsal: 07 říj 2008, 09:45
od langdon2
x16xe by som nedaval....je to velky zrut oleja....radsej skus zohnat x14xe alebo ten novsi 1,4 16V

Napsal: 07 říj 2008, 09:51
od eSITe
no ta X14XE je vlastne 1.4 16V.. skusal som zohnat je to skoro nemozne preto sa pytam ci sa to vobec da a co vsetko bude treba zmenit ... viem ze prevodovka bude pasovat .. ale neviem ako je to s poloosami

Napsal: 07 říj 2008, 09:57
od Maranelo
motor ti sadne. dokonca by mala sediet aj prevodovka. Ale s motorom musis kupit aj riadiacu jednotku a aj imobilizer. Inac ten svoj stary budes musiet dat prekodovat. Xkove motory sa daju celkom dobre kombinovat. Dobry mechanik by to mal zvladnut. A mas uz niekoho kto sa ti na to pozrie? viem o jednom chlapikovy v ke ktory robi len cisto ople...

Napsal: 07 říj 2008, 10:02
od eSITe
Myslis toho pana pri malej stanici tam vzadu ? Za nim som bol on sa na to pozeral .. ale teraz si preraba dielnu tak na mna nemal velmy cas ze az koncom oktobra zaciatkom novembra ....

Ale mam uz ineho sokovnheo mechanika co to prehodi ...

Takze ake vlastne motory tam mozem narvat bez nejakych horibilnych uprav ?? X14XE, X16XE, X16XEL, Z16XE ??

Napsal: 07 říj 2008, 11:30
od eSITe
!!! Viem zohnat motor Z14XE ! - je tazke ho dat miesto tej X14XE ? co vsetko by trebalo vymenit ? viem ze je potrebne tam dat aj elektorinicky plyn ci co ..

Napsal: 07 říj 2008, 12:19
od Maranelo
Xkove motory sa daju kombinovat vsetky. vpodstate su rovnake, lisi sa len objem a mozno par malickosti. Ztkove motory by tam pasovali taktiez ale musis s nimi pomenit aj veci ktorými sa od Xkových lísia. presne ti nepoviem ze co to treba zistit. Ale vymenit sa to da.

PS: myslel som presne nanho..

Napsal: 07 říj 2008, 12:24
od langdon2
No musel by si si kupit plynovy pedal, elektronicku skrtiacu klapku.....a asi aj riadicu jednotku....

Napsal: 07 říj 2008, 12:25
od langdon2
langdon2 píše:No musel by si si kupit plynovy pedal, elektronicku skrtiacu klapku.....a asi aj riadicu jednotku....

ale zasa potom nebudes mat problem dorobit tempomat......vymenis packu a hotovo.....

Hmmm

Napsal: 07 říj 2008, 14:12
od eSITe
No tak este uvidim ze co a ako .. musim porozmyslat co by bolo financne najmenej narocne,

Napsal: 07 říj 2008, 14:16
od tappaja
Ja bych do toho nikdy nesel, je to neskutecnej voser, nehlede na to, ze to pak nebude sedet legislativne na technicak co mas.
Dalsi vec jsou ruzny prevodovky pro 1.4 a 1.6, muzou byt ruzny prevody atd.

Proste prodat a koupit silnejsi.

Napsal: 07 říj 2008, 15:12
od Arwy
A nezabudni na to, že Z motory majú aj inú palivovú sústavu, bez vratného porubia. Regulačný ventil tlaku paliva nie je pri motore ako u X motorov, ale v nádrži. Inak všetka elektronika a snímače sa nachádzajú na samotnom motore, plus na sacom potrubí (čidlo teploty) vzduchu a na výfukovom potrubý (dve lambda sondy). Je iné aj umiestnenie katalyzátora. Plus by sa musela upraviť pôvodná kabeláž, pridať nejaké to relé atď.