Stránka 1 z 3

Napsal: 14 čer 2006, 22:33
od manli2
jezdil si na pravidelný prohlídky, máš poctivě vyplněnou servisku, jezdils na pravidelný prohlídky laku ...
a navíc je to mechanický poškození...
takže smůla a navíc slovíčkaření...... ne na reznutí ale proreznutí :wink:

Napsal: 14 čer 2006, 22:45
od Hany
Jo, tak na to klidně odpovím. Kupoval jsem Astřici F,r.v.99, tzn. ještě byla v záruce na karosérii. Byl jsem druhý majitel. Jak jsem to kupoval, pravda už tam byly květy, teď po dvou letech vlastnictví, hrůza. Jak to bylo ještě v záruce, zjišťoval jsem co a jak, zkontaktoval původního majitele, ten mě řekl, že do servisu to jezdilo pravidelně, veškeré kontroly to prošlo poctivě. Hmmm, ono je rozdíl kontrola a kontrola, volal jsem vzápětí prodejci toho vozidla /prodejna Opel/ , kde to samozřejmě pův. majitel vozil. Tam pochopitelně vůbec žádné záznamy o korozi nebyly. Ono totiž, když jede auto na garanční prohlídku, musí se kontrolovat mimo motorické stránky a ostatních motorických záležitostí také karosérie a koroze. A ta se musí zapisovat do servisní knížky, samozřejmě tam musí být napsáno co v případě zjištění s tím udělali. No zkrátka pokud nemáš origin. servisní knížku s veškerýma záznamama kontrol, vč. těch karosářských, tak nemáš šanci na reklamaci. Toto Ti řeknou v každém autorizovaném servisu.
Já měl tu smůlu, že majitel, jak auto dával do bazaru, tak /jak mě ujišťoval/ servis. knížku tam doložil, v autě byla. Jak jsem ovšem já auto kupoval, auto bylo čisté, bez veškerých dokladů. Takže jen vyřízení duplikátu servis. knížky stojí nějakých 3500-5000 podle toho. To Tě to výjde levněji opravit. A stejně pokud nejsou dělané garanční prohlídky poctivě, tak ti záruku neuznají.
Myslíš že Opel prodejna,resp servis si nenajdou něco na čem Tě utáhnou, že se na to záruka nevztahuje, nebo že nějaký záznam v servis. knížce chybí??
Toto je bohužel má vlastní zkušenost se zárukama.

Napsal: 14 čer 2006, 22:45
od pepca
Fathead píše:
manli2 píše:jezdil si na pravidelný prohlídky, máš poctivě vyplněnou servisku, jezdils na pravidelný prohlídky laku ...
a navíc je to mechanický poškození...
takže smůla a navíc slovíčkaření...... ne na reznutí ale proreznutí :wink:
Prohlídky mám všechny i poctivě vyplněnou servisku, ale budu muset teda počkat až to prorezne skrz :( :( Kdyby tam ty debilní zástěrky nedávali od výroby, tak se to nestalo :( Za tohle je teda fakt nemám rád. Tak díky za osvětu.
:wink: nesmutni,nejsi sám,já taky zkoušel reklamaci,puchýřky na zadních lemech,neuznáno,je to na prorezivění,a to ještě zkoušel tvrdit,že to je od kamínků,což nebyla pravda,žádný odprýsklý lak,prostě puchýřky,tlačily se ze vnitř,oplácký servis mně řekl,tohle vám Praha neuzná :cry:

Re: Záruka na karoserii (koroze) - je to pravda?

Napsal: 14 čer 2006, 22:54
od Vojta
Fathead píše:Jelikož tu není téma na karoserii, tak to píšu do pokecu :)
Když jsem sundal přední zástěrky, tak na mě čekalo nemilé překvapení v podobě škrábanců a rezavých fleků.
Obrázek
V nějaké recenzi na Astru jsem kdysi četl, že Opel dává od roku výroby 2000 záruku na karoserii po dobu 12 let (zkusím ty stránky najít a pak sem dám odkaz). Nevíte někdo jestli je to pravda a pořád to platí? Říkal jsem si, že bych to v rámci záruky vyreklamoval, protože to je jediná koroze, kterou mám a je navíc vidět. Pokud je to s tou zárukou pravda, tak nezkoušeli jste někdo podobnou reklamaci?
pošlou tě do prdele i když to bude skrz, je to mechanicky poškozený....mohl by mi někdo vysvětlit na co sou zástěrky?

Napsal: 14 čer 2006, 22:58
od Vojta
jestli už to rezne tak bych to nelakoval, nemá to cenu a zase to vyleze, sežeň si na vrakovišti nepoškozenej blatník a nech si ho nalakovat...já ho kupoval za 700 a byl jak z novýho auta...

Napsal: 14 čer 2006, 23:03
od Hany
Fathead píše:Tak jsem teď koukal do servisní knížky a mám tam spoustu normálních kontrol, ale bohužel ani jednu kontrolu protikorozní ochrany. Jestli se to provádí vždy při garančce, tak mám smůlu :( Jsem druhý majitel a ten přede mnou dělal jen garančky. Hmmm, tak to budu muset nechat opravit normálně za peníze...
Potěšilo mě ale, že nejsem sám kdo tohle řeší/řešil
Ono to není majitelem, je to servisem,žo to neudělají, proč asi? Je to jako v mém případě. Majitele nenapadne, že mají dělat kontrolu toho a toho. Resp, napadne,ale snad doufá, že to servis udělá, snad to servisáci ví co mají kontrolovat.

Napsal: 14 čer 2006, 23:03
od manli2
Vojta píše:jestli už to rezne tak bych to nelakoval, nemá to cenu a zase to vyleze, sežeň si na vrakovišti nepoškozenej blatník a nech si ho nalakovat...já ho kupoval za 700 a byl jak z novýho auta...
a kolik pak stojí zadní lem.... :?:

Napsal: 14 čer 2006, 23:17
od Vojta
no tak zadní lem jen tak nekoupíš, to když už tak ti prodaj celej blatník (na vrakovišti) ...v autokely nebo aci to hlavně nekupovat, neni to pozink a nehlědě na to že jak se na to šáhne flexou a cočkem tak je veškerá antikorozní ochrana v prdeli


co máš s lemem že je na výměnu? tam bych naopak opravoval než měnil

Napsal: 14 čer 2006, 23:18
od pepca
Fathead píše:Tak jsem teď koukal do servisní knížky a mám tam spoustu normálních kontrol, ale bohužel ani jednu kontrolu protikorozní ochrany. Jestli se to provádí vždy při garančce, tak mám smůlu :( Jsem druhý majitel a ten přede mnou dělal jen garančky. Hmmm, tak to budu muset nechat opravit normálně za peníze...
Potěšilo mě ale, že nejsem sám kdo tohle řeší/řešil
já tam měl v servisce poctivě pravidelné prohlídky včetně karoserie,a stejně jsem byl odkázán do háje,a to ještě vopruzoval,že to je auto z německa,přitom poslední prohlídka neměla ještě uplynutý ani rok,jsou to prostě,nebudu to raději psát,tu hranu lemu mám jen tak provizorně opravenou,je jasný,že ty lemy půjdou do háje,bohužel,ta voda totiž zatéká mezi ten dvojitý plech,ten lem je nějak bodovaný,pertlovaný,vznikne tam mezírka,zatéká tam voda,sůl,pak to rez tlčí ven,dělají se ty puchýřky,ale oni to neuznají šupáci. :cry:

Napsal: 14 čer 2006, 23:26
od pepca
manli2 píše:
Vojta píše:jestli už to rezne tak bych to nelakoval, nemá to cenu a zase to vyleze, sežeň si na vrakovišti nepoškozenej blatník a nech si ho nalakovat...já ho kupoval za 700 a byl jak z novýho auta...
a kolik pak stojí zadní lem.... :?:
zdary,já našel díly,plechařinu na www.aci.cz najedeš si na opla,vybereš si géčko,rubrika,plechové plastové díly,sahary,no a tam jsou lemy na všechny druhy géček,asi 870kč.

Napsal: 14 čer 2006, 23:30
od pepca
:wink: jinak je tu toho dosti,věci k topení,klimatizaci,zrcátka,plasty,prostě všehochut :wink:

Napsal: 14 čer 2006, 23:32
od Vojta
tys nečet co sem psal viď :wink:

...v autokely nebo aci to hlavně nekupovat, neni to pozink...

rači si sežeňte tu část co chcete vyměnit z nějaký bouračky, ale stejně nechápu proč by někdo řezal zadní lem protože tam má puchejře!!!! to se mění až když je to skrz! jiná situace to je u předního blatníku kterej seženeš jak novej za pár stovek a tam našroubovanej a nic se nevaří a neřeže...a to doporučení nekupovat replikový díly platí pro všechnu plechařinu i přední blatník...druhej důvod proč to nekupovat je že to tam kolikrát ani pořádně nepasuje, jednou sem měnil výztuhu nárazníku z ACI a to tam prostě nepasovalo!!!! díry byly vystřižený z plechu před lisováním a tim pádem byly roztažený a zdeformovaný do oválu...no hnus blitka sračka

Napsal: 14 čer 2006, 23:35
od Vojta
pepca píše::wink: jinak je tu toho dosti,věci k topení,klimatizaci,zrcátka,plasty,prostě všehochut :wink:
zrovnatak varuju třeba před zrcátkama a krytkama z aci nebo kelly nebo prostě jiný repliky...nejsou kompatibilní s originálem tzn krytku z aci narveš na orig zrcátko jen ztěží....prostě repliky nebrat, kupte si to levnějc a origo na vrakovišti!!!

Napsal: 14 čer 2006, 23:36
od pepca
:cry: :oops: se omlouvám,nečetl jsem to pozorně,jsem zaregistroval jen to kelly,nemám nějak svůj den,problémy,no nic,promin,já taky ty lemy zatím neřeším,ještě to bude nějaký rok trvat než to bude děravý,ted je to ošetřený,tak se to snad zpomalí,no a časem se uvidí,ještě jednou se omlouvám :oops:

Napsal: 14 čer 2006, 23:39
od Vojta
to se nemusíš omlovat jak kdybys mi zatlouk hřebík do nohy :wink: