Stránka 1 z 2
Nové gumy kloužou ?
Napsal: 26 zář 2008, 16:06
od Michal Chody1980
Ahojda, dal jsem si nové pneu na astrinu a nepříjemné překvapení bylo, když na prvním kruháči jsem šel skoro do smyku....poté jsem hovořil s lidma a všidni tvrdí cca 200-300 km než se sjede takové to mastné na povrchu....je to tak? kdysi jsem si dal barumky a jezdil jsem hned bez problémů.... díky

Napsal: 26 zář 2008, 16:13
od josef
Podobná skušenost. První stovka kilometrů s novýma gumama je o hubu. Pak snad změknou a usadí se nebo co a je to v pohodě.
Napsal: 26 zář 2008, 17:15
od eXp10it
ano je to tak a upozorňují na to běžně i v pneuservisu... v kombinaci s třeba trochu mokrou vozovkou a tendencí nové gumy pořádně otestovat je to často smrtelná kombinace

Napsal: 26 zář 2008, 17:20
od Jimmy323f
jj neboj to je bezne u lepsich gum .. ono Barumky klouzou i kdyz jsou usazeny .. ale novy jako jety ... tam je to des jako des .. ale dneska uz je taky asi vyrabej lepsim zpusobem .. jinak to mastny ojedes tak za 200km a potom to bude sedet lip

meli ti to rict ti co ti davali novy gumy na auto

takze ted s rozvahou a klidem odjezdi prvni kilometry a uvidis ze se to zlepsi
Napsal: 26 zář 2008, 17:24
od LEGEND007
mozem potvrdit, a moze to potvrdit aj moj zadny blatnik naraznik a svetlo spolu s piatymi dverami (este na starom aute) tiez som to nevedel a nikto mi to ani nepovedal a tak som o dusu klepal, gitoval, brusil a striekal

Napsal: 26 zář 2008, 19:49
od Michal Chody1980
Tak to děkuji, v penuservisu mě sotva pozdravili....děsnej přístup, ale zase za přezutí neclé šestikilo ....to se dá zkousnout to chování

Ale už jezdím opatrněji....fakt jsem koukal jak se to chtělo svést, ale naštěstí jsem včas reagnul a srovnal

)) ještě jednou díky za infa....moč často nové gumy nedávám, jsou to teprve druhé

Napsal: 26 zář 2008, 22:32
od Pico
Keď mne prezuli nové letné Dunlopy zo zimných Kleberov, tak som myslel, že mám v prdeli geometriu. Z pneuservisu som sa bál ísť domov. Potom sa to ustálilo.
Napsal: 27 zář 2008, 11:44
od Michal Chody1980
no já jsem pro jistotu zajel k pumpě a zjistil, že mám 2,5 všude? takže jsem to dal jak má být a již spokojenost:) nechápu, jak to takhle mohou přefukovat...hovada.
Napsal: 27 zář 2008, 12:11
od A.P.
mate si koupit pěkně zajeté gumy jako já od frydexe. člověk ušetří a zárověn může hned lítat .

Napsal: 27 zář 2008, 12:26
od Gallo
A.P. píše:mate si koupit pěkně zajeté gumy jako já od frydexe. člověk ušetří a zárověn může hned lítat .

Myslíš?

Napsal: 27 zář 2008, 22:32
od genius0011
Michal Chody1980 píše:no já jsem pro jistotu zajel k pumpě a zjistil, že mám 2,5 všude? takže jsem to dal jak má být a již spokojenost:) nechápu, jak to takhle mohou přefukovat...hovada.
Proč přefukovat? já tlačím předek na 2,5

pod tuhle hodnotu prostě nejdu

Napsal: 28 zář 2008, 10:05
od Salám
Taky se pohybuju kolem těch 2,5

Napsal: 28 zář 2008, 12:39
od APiK
Taky potvrzuji. Vždycky při nových gumách mě na to v pneuservise upozorňovali. Prvních 200km by se na to při jízdě mělo myslet.
Napsal: 28 zář 2008, 16:57
od Pico
2,5 je podľa mňa veľa. Ak to natlačíš do studenej gumy a potom jazdíš pri letných 36 C, skús po jazde zmerať koľko tam máš. Úplne podľa mňa stačí vpredu max 2.2 a tento tlak udržovať, podľa vonkajšej teploty. Samozrejme nemyslím vždy po jazde v horúčave sfúknuť ale natlačiť za studena max 2,2 a jazdiť. Ak sa vonku rapídnejšie ochladí, zase pred jazdou skontrolovať a doladiť. Inak správny tlak vpredu je veľmi cítiť pri jazde. Toť môj názor.
Napsal: 28 zář 2008, 22:16
od Trdlo
Pico píše:2,5 je podľa mňa veľa. Ak to natlačíš do studenej gumy a potom jazdíš pri letných 36 C, skús po jazde zmerať koľko tam máš. Úplne podľa mňa stačí vpredu max 2.2 a tento tlak udržovať, podľa vonkajšej teploty. Samozrejme nemyslím vždy po jazde v horúčave sfúknuť ale natlačiť za studena max 2,2 a jazdiť. Ak sa vonku rapídnejšie ochladí, zase pred jazdou skontrolovať a doladiť. Inak správny tlak vpredu je veľmi cítiť pri jazde. Toť môj názor.
No vzhledem k tomu, že gumy foukám zásadně dusíkem, nemám problém se změnou tlaku vlivem teploty.
