wizyy píše:Tak prozatim mam info od opla...dily 6500, prace 5500

...
Tak to je síla, to ať si strčí do....
Mě to vyšlo na ca. 3500,- + hoďka mé práce. Díly jsem koupil buď tady na fóru nebo přímo u Opla. Potřebuješ následující:
1x Tryska ostřiku (OPC2) 14 52 759
1x Tryska ostřiku (OPC2) 14 52 760
1x Tryska ostřiku (norm.) 14 52 750
1x Tryska ostřiku (norm.) 14 52 751
1x Čerpadlo (Astra G) 14 52 104
1x Těsnění čerpadla 14 52 200
1x Nádržka na kapalinu 14 52 528
1x Rozdvojku 14 52 667
1x Rychlospojka 90 50 7653
1x Zpoždovací relé 62 38 574
2x Pojistku na trysky 14 52 869
6x Klipy do nárazníku 14 52 877
4m Hadice průměr 8mm 14 51 018 (stačí obyč. z OBI)
1x Pojistka 30A (místo č.9)
...aktuální ceny podle čísel na netu u Opla
(většina dílů by měla být na Astře 1,8 od Risuse525tds - sekce prodej)
zapojení je dvojí: buď máš kabeláž připravenou (jako já), nebo musíš kabely natáhnout. Pokud kabely máš je u nádržky jedna neosazená krabička a v motoru kde jsou relé je volný hnědý sokl na zpoždovací relé.
Pak stačí vyměnit nádržku, připojit čerpadlo a zpožďovací relé. Rozvést hadici nárazníkem a na označených místech vyříznout díru pro ostřiky. Nakonec zastrčit pojistku 30A a je hotovo...
Pokud se musí tahat kabely je to náročnější. Pro lepší přehled najdeš obrázky a schémata tady:
http://astra4ever.net/nachruesten-einer ... 26732.html
sice v D ale pro ilustraci stačí...