Stránka 1 z 2
					
				Umřel motor u 1.7 td nejde nastartovat.
				Napsal: 26 čer 2008, 20:19
				od dietrich
				Po napíchnutí počítač vykazuje Recirkulace sys. výfuk. plynů a Ecu čerpadla poradí někdo kde je problém?
			 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 10:20
				od Marick
				Jestli je to motor 1.7 DTi ISUZU, tak předpokládám, že odešla řídící jednotka čerpadla. Je to známá závada u tohoto typu motoru. Jednotka je nějak špatně konstruovaná a časem se v ní na plošňáku vypálí nějaké spoje nebo součástky. Nová stojí balík, ale jsou lidi/firmy, které ji umí repasovat (otevřít a přepájet vadné věci), což je levnější.
Prohledej fórum, je tady o tom už něco napsáno. Nebo i jinde na webu.
Samozřejmě to ale může být i něco jiného, tvůj popis je dost stručný...
			 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 11:59
				od sx02
				Ja myslel ze odchazejici ridici jednotky jsou problemem 2.0Dti nebo 2.2 a u 1,7 jsou vcelku spolehlivy, pletu se  

 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 12:25
				od Hribek
				U motorů 2.0 a 2.2 jsou jiné potíže, ale umírajíci řídící jednotka čerpadla je bolest právě motoru 1.7 od Isuzu
			 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 12:34
				od Marick
				Nejjednoduší způsob jak to ověřit je napíchnout k tomu čerpadlu jinou půjčenou jednotku... Je přišroubovaná zezadu na čerpadle čtyřma šroubkama a připojená jedním konektorem. Přístup k tomu je celkem dobrý.
			 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 12:48
				od sx02
				Hribek píše:U motorů 2.0 a 2.2 jsou jiné potíže, ale umírajíci řídící jednotka čerpadla je bolest právě motoru 1.7 od Isuzu
hm, a to jsem si myslel ze jsem nasel optimalni budouci vehykl.  

 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 12:54
				od Vojta
				odchází všechno a na všech motorech a rozhodně ne jenom na oplech...zvykněte si
			 
			
					
				
				Napsal: 27 čer 2008, 14:46
				od Chavron
				tak je, Vojta ma pravdu. Neexistuje vyrobok, ktory ma nulovu poruchovost a plati to aj u aut. Cim viac ich chodi tymsa ich viac kazi. A Oplov beha teda dost.
			 
			
					
				
				Napsal: 28 čer 2008, 19:48
				od dietrich
				Mám astru g 1.7 dtl jestli je to čerpadlo tak se picnu.Kolik stojí nové?
			 
			
					
				
				Napsal: 28 čer 2008, 22:52
				od Frydex
				
			 
			
					
				
				Napsal: 02 črc 2008, 21:51
				od Pipóch
				Pokud ji vymontuješ a pošleš mi ji opravím Ti ji od 3000 - 5000 kč.
			 
			
					
				
				Napsal: 05 črc 2008, 00:18
				od dietrich
				
			 
			
					
				
				Napsal: 05 črc 2008, 00:36
				od dietrich
				Překlep 2 kladka 905kč.V celkový ceně je i práce mechanika ta činila i s výměnou oleje 4 860kč.
Práce demontáž čerpadla,výměna rozvodů,montáž čerpadla,nastavení,výměna oleje v motoru+filtr.
Je to moc nebo málo?
			 
			
					
				
				Napsal: 06 črc 2008, 15:33
				od Máslo
				dietrich píše:Překlep 2 kladka 905kč.V celkový ceně je i práce mechanika ta činila i s výměnou oleje 4 860kč.
Práce demontáž čerpadla,výměna rozvodů,montáž čerpadla,nastavení,výměna oleje v motoru+filtr.
Je to moc nebo málo?
¨
to sis měl radši koupit pul jetyho auta 

 
			
					
				
				Napsal: 06 črc 2008, 17:43
				od milhaus
				ja nechapu proc si vsichni mysli ze v autorizaku je to lepsi nez jinde v servisu 
 
   
   
 
znam spousty servisu kde vam na to daj zaruku a bude vas to stat o polovinu min.ja si delal kompletni generalku motoru za 14tis a to tam mam uplne vsechno novy.nepocitam praci pac si to delam sam.
tim vam chci jen rict ze za ty penize muzete udelat i spousty jinech veci ohledne motoru a ne vysolit takovou dardu jen proto ze si rikaj autorizovany servis.bych blyl. 
 
 
je to jen muj nazor a nikdo s nim nemusi souhlasit.