Stránka 1 z 1

Vykon nebo problem s Astra 1.7 DTi?

Napsal: 19 čer 2008, 09:40
od selice
Dobry den panove (a damy),

jsem tu novej, tak me prosim usmernete v pripade ze to sem nepatri. :)

Minuly vikend jsem koupil Vauxhall Astra 1.7 DTi Envoy 5dr Hatchback r.v. 2000 a jezdi dobre, zaklepat na drevo, nicmene uz ma 80tis mil, takze jde na velky servis a vymenim rovnou rozvodovy remen.

Je tu ale jedna vec, ktera me trapi. Necekam od naftaku zavratny vykon, nicmene obcas mam pocit ze autu chybi nejaky vykon na druhou rychlost i kdyz mam pedal s plynem na podlaze, otacky nahoru nejdou. Obcas se stane, ze auto jakoby skubne a z niceho nic to jde, ale jinak se vracim na prvni rychlost a tocim to do 3.5tis nez dam 3jku.

Nevite v cem by mohl byt zakopany pes?

Auta jsou pro me spanelskou vesnici, takze nemam tuseni kde zacit.

A jeste jedna otazecka. Motor ma 80tis mil. Jaky jsou vase nazory na toceni motoru k 3.5tis otackam nez zaradim dalsi rychlost? Pomuze to motoru se trochu vzpamatovat? Mam pocit ze je ted fakt linej. :)

Diky!

Napsal: 19 čer 2008, 11:43
od AstraMan
Co se týče lenosti, tak když s tím budeš cca pár dní jezdit sportovnějším stylem s občasným čoudem :lol: , tak určitě se částečně vzpamatuje... U mě to bylo to a samé, když se koupila Astra. Z počátku nic moc a sotva si hrábnul na 1 rychlostní stupeň, ale cca po měsíci to byl sakra veliký rozdíl. Občas si i dohrábne na 2 rychlostní stupeň a celkově je to auto mnohem svižnější a ani spotřeba defakto nestoupla :wink: Tím samozřejmě neříkám, že furt Astře dávám čoud a pálím pneu, ale když s tím pár dní takto budeš jezdit, že mu občas naložíš, tak by se měl teoreticky vzpamatovat a být tzv. svižnější 8)

Jinak v kterých otáčkách se Ti stává to škubnutní na 2 rychlostí stupeň :?:

Napsal: 19 čer 2008, 11:47
od Vojta
no spíš než gumovat asfalt je na protáhnutí lepší tomu naložit a jet třeba půl hodiny kolem 150km/h, ale spíš to vidim na váhu vzduchu nebo jinou poruchu ovlivňující výkon...

Napsal: 19 čer 2008, 12:35
od AstraMan
Tak když to udělá jen pár krát při rozjezdech, tak to ani nepozná na úbytnu pneu atd :wink: Mě také stačilo jen pár pokusů a rozjezdy byly od té doby znatelně lepší... Po dálnici s Astrou jsem jel jen jednou a to do Liberce a z5 a popravdě s těmi nízkoprofiláky co mám já, tak na nich jsou ty špatné dálnice znát, kor při 160km/h :lol: A po okreskách jezit 150 je kolikrát vo tlamu :)

Napsal: 19 čer 2008, 13:31
od selice
Ok, protahnout to protahnu, jsem zvyklej radit ne mene jak 3.5k otacek, nicmene gumy jsem nikdy nepalil. :D Nastesti mam novy.

Co se tyce toho problemu pri druhem stupni, tam je problem z toho dostat kolikrat i 1500 otacek, natoz 3.5k. Vezu to do servisu, snad se na to podivaj a prijdou tomu na kloub.

Pokud vas neco napadne jeste, napiste. Diky moc.

Napsal: 19 čer 2008, 14:31
od Frydex
Typnul bych to na Váhu vzduchu jak říká Vojta, měl jsem podobný problém, jak jsem jí koupil. Diagnostika možná napoví. Chyba se dá i vyblikat doma... :wink:

Napsal: 19 čer 2008, 15:56
od selice
Nechci znit jako idiot, ale Vahu vzduchu v cem? :?

Napsal: 19 čer 2008, 16:33
od Frydex
Váha vzduchu je součástka. Blbost hned za boxem sání. Vedou do toho kabely... :roll:

Napsal: 20 čer 2008, 15:00
od selice
Frydex píše:Typnul bych to na Váhu vzduchu jak říká Vojta, měl jsem podobný problém, jak jsem jí koupil. Diagnostika možná napoví. Chyba se dá i vyblikat doma... :wink:
Bomba pane, koukam ze mas stejnou Astru, tak snad mas pravdu. :) Byla by to bomba, bych se pak mohl plne vrhnout na upravy. :) Penez je dost, ted uz jen cas.

Diky vsem za radu, zitra jim to vsechno reknu v servise. :)

Napsal: 20 čer 2008, 15:34
od AstraMan
selice píše:Penez je dost, ted uz jen cas.
Tak se máš dobře :lol: U hodně lidí je to naopak :lol: :lol: :lol: