Stránka 1 z 2

Kamarádi poraďte, pomozte prosím

Napsal: 19 kvě 2006, 07:53
od M&R
Astráci, pomožte mi, nebo už vážně zešílím. Nemáte někdo tušení, radu, link či něco také, jak si poradit s Opel Corsa A 1.5D 37kW? Tenhle pekáč mám teď na práci, ale má nějaké problémy a vůbec netuším co s tím. A corsa fórum je mrtvý.

1) Auto chytá na 2-3 pokus a to jak za studena, tak za tepla. Netuším proč. (svíčky?, vstřiky?, je tam nějaký palivový čerpadlo?) Filtr je novej, ten jsem dával v sobotu.

2) Na volnoběh jak za tepla, tak za studena celý auto nekutečně vibruje. Jakmile přidám, ztichne a jede jak víno, ale zůstanu stát na semtamfóru a mám pocit, že mně vyklepe ven.

3) Po studeným startu musí auto min. 3 min. běhat, než vyrazím z garáže, páč mám výjezd dost příkrej kopeček a pokud ho nenechám běhat, prostě nevyjedu. Auto jednoduše nemá tah ani sílu. Jen se ohřeje, jede super.

Předevčírem jsem s tím byl v Praze a jelo to jak drak (v rámci možností 37kW) celou cestu tam i zpátky. Dá se říct, že jsem frčel konstantně nějakých 120 a motor si jen vrněl. A spotřeba taky geniální. Jen vychytat ten třes a starty.

Pokud mi někdo můžete nějak poradit, co s tím, prosím pomozte, budu moc vděčný za jakoukoliv radu. :D

Napsal: 23 kvě 2006, 21:55
od Marky
To startovani by opravdu mohly byt zhavici svicky a neco podobneho s tim trepanim mi delala stara astricka. Jakmile jsem trosku pridal, tak motor uz byl v pohode, pomohlo nepatrne zvednuti otacek a pak jsem mel klid.

Napsal: 23 kvě 2006, 21:57
od Vojta
to budou ty svíčky bych řek

Napsal: 23 kvě 2006, 22:19
od M&R
No svíčky už mám objednaný. Pozitivní na tom je, že vyjdou komplet na necelý litr. Sem zjistil, že celkově je to v cenách nd pomalu jak fáčko. :D :D
Ještě mě napadlo, co když vyměním spodní uložení motoru? Ten silentblok co je zespoda pod motorem/rychlostkou na příčnici karoserie. Pokud by byl vytuhlej, což vypadá, že je, tak by to docela mohlo pomoct proti tomu třesu, ne? :oops:

Napsal: 23 kvě 2006, 22:24
od Vojta
no hele uvidíš jestli ty svíčky...kámoš mechanik má corsu B 1.5 TD což je dá se říct to samý akorát s turbem, kdbys nevěděl co stim tak by se na to asi mrknul

Napsal: 23 kvě 2006, 22:31
od M&R
Super. Zkusím ty svíčky, možná i vstřiky a kdyžtak se ozvu. Jinak máš pravdu, je to to samý, jen turbo přidalo nějakýho koníka navíc. Tohle je totiž přííííšerně líný. Když do toho vlezu z astry, tak mám pocit, že jsem v trabantu :P :P

Napsal: 23 kvě 2006, 22:42
od Oťas
Jestli ti to špatně startuje i za tepla, tak to nevypadá na svíčky, ale zkusil bych zvednout volnoběh, jak píše Marky a změřit tlaky.

Napsal: 23 kvě 2006, 22:45
od pealss
velmi vystizne , pekne ot´as taky problem podobny jsem mel i u skodarny ale tam se klepa lo furt neco mozno i spinavy palivovej filtr jestli tam je

Napsal: 23 kvě 2006, 23:00
od M&R
Naftovej filtr jsem dal novej, vzduchovej taky, olejovej též. Už tam není žádný jiný, který by šel vyměnit. Tlaky jsou v poho. Vstřiky zkontroluju až tam budu dávat ty svíčky. No je to peklo, snad se to zklidní.
Volnoběh jsem zkoušel zvednout, to mě napadlo jako první, ale to bych ho musel držet nad tisíc otáček, aby to bylo v poho, ale to je šílenost. :D

Napsal: 23 kvě 2006, 23:01
od Oťas
paliv. filtr, když se udělá šlem a nepropouští, tak to nejede po několika set metrech, nebo kilometrch, ale studený to čapne a jede, jemu to evidentně nemá sílu za studena, než se vymezej vůle (teplem), proto bych řek tlaky....ale samozřejmě to může bejt i něco jinýho, chce to zkoušet.

Napsal: 23 kvě 2006, 23:04
od Vojta
Vojta píše:to budou ty svíčky bych řek
ale jaxte mě upozornili tak to nechytá i teplý takže to asi nebude...

Napsal: 23 kvě 2006, 23:08
od M&R
No mě ještě napadlo, nemůže jen vynechávat čerpadlo? Dycky to jakoby přestane jet a pak jak když Ti někdo nakopne pr*el. Najednou vyletí. Prostě příznaky ucpanýho filtru, jenže ten je novej. Je fakt, že se to po výměně zlepčilo, ale furt nic moc. :roll:

Napsal: 23 kvě 2006, 23:14
od Oťas
Mno, máš 3 možnosti..... vstřiky,čerpadlo,tlaky, ale ty jsou dobrý jak říkáš. :( :( :(

Napsal: 23 kvě 2006, 23:16
od M&R
Při mým štěstí bude správná až ta třetí možnost, kterou vyzkouším :cry:

Napsal: 23 kvě 2006, 23:20
od Oťas
Asi nejjednoduší by bylo vzít vstřiky, pokud nemáš tlakovačku a nechat je proměřit, jestli nekapou, pokud budou OK, tak jít po čerpadle, nic jinýho mě nenapadá....