Prodleva při akceleraci

Spotřeba, rozvody, termostat, výměna oleje a další rady
Pravidla fóra
Tato kategorie byla zamčena, protože většina z Vás psala do hlavní kategorie i když zde jsou ty podsekce, takže teď už koukejte pořádně do jaké sekce Váš příspěvek patří. Stávající příspěvky budou přesunuty do správných sekcí. Díky Milosh - admin
Zamčeno
šštěpán
Příspěvky: 2
Registrován: 05 bře 2008, 19:04

Prodleva při akceleraci

Příspěvek od šštěpán »

Předem se omlouvám, jestli to tu už někde bylo, ale nenašel jsem to: při sešlápnutí plynu, zvl. v nižších rychlostech, má motor cca 3 s prodlevu, pak zabere. Známý, který udělal diagnostiku, tvrdil, že mu hlásí nějakou "obecnou chybu", že pozdě spíná turbo (asi kolem 2000 ot.), ale že to nic není, že by po tom nepátral, ať si zvyknu. Nemáte někdo zkušenost nebo radu, co to je a co s tím? Jedná se o diesel 1.7 DTi, 55 kW, Isuzu, r. v. 2002. Moc děkuju a omlouvám se za laický dotaz.
Reklama
 

Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

no to je normalne, ze ma turbo motor turbodieru, alebo teda turboprodlevu...a ze zabera az od tych 1800 - 2000 otacok...uz okolo 2200 otacok by mala byt reakcia na zoslapnutie plynu okamzita...:):):):)

podla mna to nieje chyba...pri tych 1500 otackach alebo tak...to fakt trva aj 3 sekundy, kym turbo naberie plniaci tlak...

a turbo nespina neskoro...turbo spina podla mnozstva plynu, ktore nim prechadza...ono nieje riadene nijak elektronicky alebo tak...ani podla otacok...proste, ked nim prechadza dostatok plynu, ze sa roztoci...vtedy zopne...coz je okolo tych 1800 -2000 otacok...podla nastavenia naklonu lopatiek turba
Frydex
Příspěvky: 5540
Registrován: 19 pro 2006, 23:37
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frydex »

Samozřejmě.... Motor Y17DT - tedy 1,7 DTi prostě pod 1800,- otáček nejede. musí se to točit. pokud ho pořád držíš mezi 2000-3500, tak to jezdí velmi svižně. Tohle určitě není žádná vada... :wink:
Moje Astrina 1,7DTi
Obrázek Přišel jsem, viděl jsem, zůstal jsem....
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
autoklima
Příspěvky: 1
Registrován: 23 kvě 2008, 13:23
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoklima »

Dobrý den,
mám stejný problém a stejný typ motoru, tj. 1.7 DTi ISUZU, r.v. 2001. Prosím o informaci, zda jste uvedenou závadu odstranil, popřípadě jakým způsobem. Závada - motor začne táhnout až cca po 1800 ot./min. Pokud je to možné, zašlete mi, prosím, kontak na vás na tel. 608 41 87 38, nebo na e-mail haranz.chlazeni@seznam.cz

Děkuji.
Uživatelský avatar
lukki
Příspěvky: 152
Registrován: 18 pro 2007, 19:42
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od lukki »

autoklima píše:motor začne táhnout až cca po 1800 ot./min.
TO JE NORMALNE, ZE TURBO MOTOR MA ZATAH AZ VTEDY, KED SA ROZTOCI "ZAPNE" TURBO....A TO SA ROZTACA VTEDY, KED CEZ NEHO IDE DOSTATOK VZDUCHU - KED SI MOTOR TAHA VZDUCH DOST SILNO NA TO, ABY SA VRTULKA ROZTOCILA...A TO JE PRAVE OKOLO TYCH 1800 - 2000ot...PODLA TOHO, AKY NAKLON MAJU LOPATKY V TURBE...KED MA MOTOR MENSIE OTACKY, TAHA VZDUCHU MENEJ A MENEJ SILNO - MENSI TLAK...= TURBO NEMA DOSTATOK TLAKU NA ZATAH...

TAKZE PRI TURBO DIESLI JE NORMALNE, ZE TAHA AZ OD 1800 ot...VYRAZNEJSIE OD 2500 ot....ESTE RAZ...NIEJE TO PROBLEM !!!!!!!

TURBO MUSI DOSTAT PLNIACI TLAK...POTOM MA MOTOR ZATAH...NEMOZETE CAKAT OD NIZKOOBJEMOVEHO DIESLA, ZE BUDE TAHAT AKO BLAZON OD NIZKYCH OTACOK....JA MAM 2,2DTI...a TAHA MI TAK ISTO AZ OD 1800 - 2000ot...VYRAZNEJSI ZATAH JE NIEKDE NA 2200ot...


JE TO NORMALNE...NIEJE TO VADA !!!!! UZ TO POCHOPTE!!!! :D:D:D
Zamčeno