Stránka 1 z 1
Výměna motoru
Napsal: 02 bře 2008, 20:01
od Jurke
Ahojte, máme doma Astru G 1.7TD X17DTL (motor opel) a klekl ji motor(klika) a chtěl jsem se zeptat jestli tam jde dát i jiný motor např. 1.7DTi nebo 2.0Dti X20DTL protože 1.7TD není k sehnáni nebo jestli tam sedne třeba s Fkové řady 1.7TD typ motoru u Fka je stejný jako Gčka. Dát třebajen holý motor a čerpadlo atd.. hodit s té naší? Dík za opovědi.
Re: Výměna motoru
Napsal: 02 bře 2008, 20:20
od zdenek u
Jurke píše:Ahojte, máme doma Astru G 1.7TD X17DTL (motor opel) a klekl ji motor(klika) a chtěl jsem se zeptat jestli tam jde dát i jiný motor např. 1.7DTi nebo 2.0Dti X20DTL protože 1.7TD není k sehnáni nebo jestli tam sedne třeba s Fkové řady 1.7TD typ motoru u Fka je stejný jako Gčka. Dát třebajen holý motor a čerpadlo atd.. hodit s té naší? Dík za opovědi.
Čagos, F a G by měly mít 1,7 td stený,ten se dával do prvních Géček. Myslim že DTi motor ti tam fachat nebude. A pokud ti mužu doporučit tak vytahni motor a kliku dej přebrousit,to by mělo stat do 2000,- nove šaly a maš větší jistotu. Koupíš druhý motor a muže ti kleknout taky

Napsal: 02 bře 2008, 20:35
od RomanK
Blok u X17DTL v Astře F je jiný než v Astře G. Jde to dát v pohodě z G do F, ale naopak jsou třeba úpravy.
Jinak si tam můžeš dát co chceš, ale musíš vyměnit kabeláže, trubky, hadice, prostě komplet vše.
Napsal: 02 bře 2008, 20:47
od zdenek u
RomanK píše:Blok u X17DTL v Astře F je jiný než v Astře G. Jde to dát v pohodě z G do F, ale naopak jsou třeba úpravy.
Jinak si tam můžeš dát co chceš, ale musíš vyměnit kabeláže, trubky, hadice, prostě komplet vše.
tam záleží na silenblocích? jaké třeba upravy máš na mysli?
Napsal: 02 bře 2008, 20:54
od RomanK
Myslím, že G má navíc nějaké čidlo u olejového filtru a F ho nemá.