Stránka 1 z 1
Klapka turba u 2.0 DI
Napsal: 10 led 2008, 07:50
od kotek
Mám 2,0DI a na diagnostice je identifikovaná chyba P1125 - což je závada na regulační klapce. Je to opravitelné, vyměnitelné, nebo to znamená celé nové turbo ?? Už s tím měl někdo něco do činění ??? Díky
Napsal: 10 led 2008, 09:53
od Gofe
Myslím si že s klapkou jako takovou nic nebude. Problém by mohl být v tom podtlakovém ovládání...viz obrázky. Nebo může být jen netěsné vedení(hadičky a kolínka) a saje to vzduch... Odkud jsi?Mám doma oba ty zakroužkované díly navíc.Kdyby jsi měl zájem. Já jsem od Kolína.

Napsal: 10 led 2008, 13:04
od kotek
Díky za reakci, já to již jednou před třemi lety řešil, ale bohu žel, ten co to opravoval je mimo hru a tak ani nemám možnost se poptat, na něco konkrétního. Údajně se to někdy zadírá, ale ty hadičky bývají taky označovány za možnou příčinu. Jsem z Ostravy a to je trochu z ruky. Dík za nabídku
Napsal: 10 led 2008, 13:19
od Gofe
Že by se zadírala klapka,to nevím,ale můžeš to zkusit rukou,zmáčknout a pustit(na fotce to červený je ventil co hýbe s klapkou a za to modrý vem rukou a zatlač),mělo by se to samo vrátit. Pokud se to bude hejbat,zkusil bych zkouknout ty hadičky(všechny),zkontrolovat ten ventil co hýbe z klapkou turba,jestli nemá špatnou membránu(odpojit hadičku a nasát jí pusou,musí to držet),ten solenoid(to černý jak je na to připojenej konektor a dvě hadičky) nevím jak zkontroluješ...... Nevím jak ti to jinak popsat,kdyby jsi něčemu neporozuměl napiš mi SZ zkusím to popsat podrobněji a dát ještě nějáké foto...
A ještě by mě zajímalo jak se závada projevuje?Svítí diagnostika?Kdy(v jákých režimech jízdy) A nehrabal se někdo v podltak hadičkách,než ti to začlo blbnout??.....

Napsal: 10 led 2008, 14:04
od kotek
Tak jedno je jisté, nikdo se v tom nehrabal, začlo jako blesk z čistého nebe. Má to stejný průběh jako před třemi lety. Motor v silném tahu, otáčky kolem 3000 (předjížděcí manévr na čtverku), auto cukne, nemá tah, rozsvítí se kontrolka poruchy. Po vypnutí klíčku kontrolka nesvítí (diagnostika načte pouze kritickou chybu ale nedokáže identifikovat), leč auto nemá tah, rozjíždí se pomalu, při překročení cca 3000 otáček a sešlápnutém pedálu opět naskočí porucha. S napojenou diagnostikou při tomto pokusu načtena chyba P1125. V pondělí se tomu začnu věnovat, určitě dám vědět, jak to dopadlo, co byla příčina. Díky za rady
Napsal: 15 led 2008, 15:50
od kotek
Tak vypadá to na vadný solenoid přes který jdou ty dvě hadičky. Při záměně za jiný to funguje. Za kolik by byly nabízené díly k mání ?? Jaká je garance funkčnosti ??
Napsal: 25 led 2008, 08:28
od kotek
S definitivní platnosti potvrzuji, že příčinou byl vadný magnetický podtlakový ventil Vč. 9128022 ovládající klapku turba.
Je tady někdo kdo kouknul do jeho střev ??? Co v něm vlastně odchází ??? Jak vlastně funguje ?? Já jsem s jeho rozborkou uvízl někde uprostřed, a nevím jak dál.
Napsal: 02 úno 2008, 18:41
od Halen
kotek píše:S definitivní platnosti potvrzuji, že příčinou byl vadný magnetický podtlakový ventil Vč. 9128022 ovládající klapku turba.
Je tady někdo kdo kouknul do jeho střev ??? Co v něm vlastně odchází ??? Jak vlastně funguje ?? Já jsem s jeho rozborkou uvízl někde uprostřed, a nevím jak dál.
Já ho zkusil kuchat, ten můj byl zasviněný od oleje a tak jsej je vymyl benzínem. Nevím jestli to pomohlo, ale před vymytím přes něj vzduch neprocházel, po vymytí už ano. Je tam mebrána, dvě pružinky, ventilek. Když se na cívku přivede napětí, tak ventil uzavře a nesmí propouštět. To je můj názor na to, jak ten ventil funguje.