Stránka 1 z 5

POROVNANIE MOTOROV DTI S KONKURENCIOU

Napsal: 30 pro 2007, 11:59
od lukki
Co si myslite celkovo o technologii, tahu a vykone oplackeho DTI...oproti turbodieslovej konkutencii...ako napriklad 1,9TDI od VW,AUDI,SKODA,SEAT...ci 1,8 - 2,0 TDCI od FORDU...1,9JTD FIAT, ALFA ROMEO....ci 2,0 HDI od PEUGEOT, CITROEN...

napriklad taky AUDI 1,9 TDI 130koni...sa moze kludne porovnavat s najsilnejsim 2,2DTI 125koni

Napsal: 30 pro 2007, 13:23
od rodel99
opel je co sa tyka vykonu medzi najslabsimi

Napsal: 30 pro 2007, 13:27
od Majklus
Jak rikas,nejde srovnavat Koncernove motory z GM.urcite na Naftu je Tdi nejlepsi reseni,sice vse co ma turbo v nafte tak je TDI ale proste se tio jmenuje jinak treba Dti,Cdti,Hdi,jetoho mraky,ale ja jedine Tdi ale ted mam 1,6 16V

Napsal: 30 pro 2007, 13:53
od lukki
no ved to...ze je medzi najslabsimi:(....uz nova oplacka CDTi...ta uz je o niecom inom, ked tam pridali comon rail..:):):)

no i tak si myslim, ze 2,2DTi je schopnym superom aj pre 130konove TDI-cka..:)


ale i tak...chipom sa da 2,2 DTi 125ps, 280NM upravit na 155PS a 335NM...:):):)

Napsal: 30 pro 2007, 13:54
od Chavron
No motory od VW su omnoho viac rozsirene, ako tie od Opla..teda aspon v nasich koncinach. Da sa povedat ze ich pozna kazdy mechanik, preto sa aj lahsie opravuju a su take... ludovejsie... :)
Co sa tyka tych roznych oznaceni turbo dieselovych motorov, vsetko su to registrovane obchodne znacky, preto ten rozdiel. Niektore sa este rozdeluju aj v ramci koncernu. Napr. TD a TDI od VW. Alebo rozdiel medzi TDDI a TDCi od Forda.

Napsal: 30 pro 2007, 14:09
od Marky
Tak zrovna 2.2DTI neni zadny slaby motor :wink: .

Napsal: 07 led 2008, 19:56
od lukki
tak viem, ze nieje slaby....:) ale v porovnani, aky vykony dosahuje konkurencia...

2,2 Dti ma 92kW...co v pohode dosahuju a aj presahuju aj 1,9 od konkurencie...

Napsal: 07 led 2008, 20:16
od AstraDTI
Nevim proc si stezujes, s vetsinou aut stredni tridy s dieselem pod kapotou lze minimalne drzet krok ...
A nenech se zmylit, to nove CDTI v Hcku neni zadny delo, ono totiz Hcko radne ztloustlo ... pred asi dvema lety jsme ze srandy proti sobe s prodejcem postavili muj kombik a predvadecku s 150 ps motorem. Ja neujel a on mi taky ne. Na merenym useku jsem dokonce vyhral ...

Napsal: 07 led 2008, 23:06
od lukki
no...asi mas pravdu...
ja sa nestazujem...len..chcem pocut aj inych nazor na tuto vec...:)

aj som si vsimol, ked predbiehame nejake pomale auto...a predo mnou je GOLF TDI, alebo proste nieco ine...tak ako predbiehame musim brzbit , aby som do neho netukol...len neviem, ci on vysteli tiez napno ako ja...alebo len tak volnejsie...

Napsal: 08 led 2008, 14:10
od Chavron
Ja sa tiez nejako extremne nestazujem. Myslim ze na 2.2 DTi je 96 kw vccelku dost a musi to frcat.

len sa mi niekedy zda ze na diesel 2.0 s turbom a intercoolerom je 74kw malo. Jednoducho sa mi zda mierne poddimenzovany...

Napsal: 08 led 2008, 14:15
od lukki
2,2 DTi... ma 92kW ;)

Napsal: 08 led 2008, 14:27
od deepayo
mam 2.0 Di16V s chipom 80KW. Do roboty dobre.
Obcas mam moznost sa previest na upravenej ibize 1.9 TDI s 208PS a 510 krutakom a to je ...........guma aj na stvorke
Ta ibiza jazdi uz 4 roky (1 vymena turba).

Napsal: 08 led 2008, 14:34
od lukki
:D:D:D:D to co je za IBIZA??? tych 510NM..:D sa mi zda volako vela..:D:D to ma ake upravy??? komplet vyfuk, vacsie turbo, sanie INJEN, CHIP, a este co?:D:D:D:D:D:D....

volako sa mi to verit nechce...tych 208PS...to este hej...ale 510NM...hm...ale, moze byt, no

Napsal: 08 led 2008, 17:55
od Maranelo
Ja mam 2,0Di tiez chipnuty priblizne na 83kw a 259Nm. Podla mna je to uz takto postacujuce a pri predbiehani uz to ide. Kamos ma octaviu TDI 140konovu a na jednej ceste kde sa nejazdy na urcitu vzdialenost mi ujde len o jednu dlzku auta. Samozrejme ze je to tazsie porovnat lebo raz jednemu raz druhemu prehrabnu kolesa. Ale da sa povedat ze oplacke naftaky hlavne tie Di, DTI su poddimenzovane výkonovo. Kamarat ktory je hlavny mechanik mladého Beresa a pripravuje mu auto na rely je vyborny v TDIčkach a sam mi povedal ze oplacke diesle sa dobre upravuju a da sa na nich lepsie zvysovat vykon ako na inych prave tym ze su robene na dlhu vydrz. Samotny motor X20DTL po uprave riadiacej jednotky a doplneni intercooleru moze bez problemov bezat az na neakych 140-150koni. Samozrejme vela zalezi aj od medzikusu medzi volantom a sedadlom :wink: Taktiez by to chcelo do X20Dtl po uprave dlhsiu prevodovku z DTička. Moj osobny nazor je ze opel nema zle naftove motory ale oni hlavne vsadili na spolahlivost. Teraz moze niekto napisat ze sa kazia ale kazia sa aj od vw len ich sa preda ovela viac. a vedla mna kde byvam je velkoobchod na suciastky a poznam tam predavacov a oni mi sami vraveli ze aj TDI od vw sa serie a ked sa serie tak poriadne. Hlavne nove 77kw , alej aj TDI PD. TDI od VW je hlavne dobre v spotrebe a priebehu krutiaceho momentu ale po malich upravach sa aj oplacke diesle daju pekne vysperkovat.

Napsal: 08 led 2008, 19:18
od deepayo
>>Lukki , ma tam chip a vazne neviem aky lebo uz tam ma asi desiaty co testovali na brzde ale vzdy sa to pohybovalo okolo 200ps a 500 . pokial viem islo mu hlavne o plynuly priebeh.
Inak ta ibiza ma intercooler s cupry+chip+150 konove turbo. a toci do 6000. Vela dymu nad 5000.
Na sprintoch na 400 metrov mam ja cas na DTL 19-20 sek
ibiza okolo 15 sek ,ale nevie preniest vykon na cestu.Veeela gumuje aj na slikoch.
V reale to znamena ze mi utecie na 400 metroch asi o 150 metrov.
Pre porovnanie, impreza 310 PS ma casy okolo 13s