Stránka 1 z 1

Ako spravne jazdit s DTI???

Napsal: 28 pro 2007, 13:20
od lukki
Ahojte...

chcem sa opytat, ako spravne jazdit s DTI motorom???...lebo..nie pri kazdom zoslapnuti plynu zaberie rovnako, stale je akceleracia ina...
Auto poriadne zabera az niekde v polovici plynu...ale...nie stale rovnako...

Neviem, ako na to...

Ako mam narabat s plynom, aby to islo tak, ako ma???..koklo a ako rychlo treba pridavat????...


DAKUJEM...

Napsal: 28 pro 2007, 14:29
od AstraDTI
Zalezi na otackach, potazmo na tom jak tlaci turbo. Pokud prechazis z atmosferickyho motoru, tak chvilku potrva nez si zvyknes ... ale neni to zadna veda. Hlavne to nemorduj za studena, pockej si tech 10-15 minut - viz tvoje predchozi tema :wink: Nema cenu si nicit motor nez dosahne provozni teploty.

Napsal: 28 pro 2007, 16:16
od lukki
NIe nie...stale si pockam...povozim sa kusok tak, bez turba...a potom postupne na to slapnem...

Ale...niekedy NAPRIKALD ked idem predbiehat...idem 90km/h mam zaradenu 4-ku a otacky nieco cez 2000...a niekedy auto vystreli fajne..pruzne...a niekedy az tak nie... je to zrejme podla toho, ako stlacim plyn..ako rychlo alebo..ja neviem...toto by som sa chcel naucit...

re

Napsal: 28 pro 2007, 16:25
od zdenda-H
Samozřejmě je lepší předjet při ot. nad 2000, když sepne turbo ale
max. do 3000 otáček.
V tomhle rozmezí mají turba ještě slušný tah.
U benzínu to je výš.

Napsal: 28 pro 2007, 16:33
od AstraDTI
Jak rychle zmacknes plyn vliv podle me nema. Budto to bude tim ze pred predjizdenim byl motor jinak zatizenej a ma tedy rychlejsi/pomalejsi reakci na seslapnuti plynu, nebo uz sis vybudoval podminenej reflex a pri plnem seslapnuti plynu se podvedome predklonis :D Ja to u sebe pozoruju. Obcas mi prijde jakoby motor netahnul. Ale pohled na rychle se pohybujici rucku rychlomeru me uklidni.

Napsal: 28 pro 2007, 16:41
od zdenda-H
Taky záleží, co máš obuto ale na nohách.
Pokud to budou komisňáky, tak to je lepší.Ne? :P