Stránka 1 z 1
Napsal: 13 pro 2007, 17:33
od RRAAFF_
Vliv na spotřebu to určitě mít bude a navíc to motoru příliš nesvědčí, protože pracuje podchlazený.
Koukal jsem sem.
http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=38&
Termostat firmy Valeo stojí 2350Kč a od firmy Vernet 1310Kč, pak ještě od jiných firem, ale tam není cena. K ceně určitě připočetl 100Kč za těsnění.
Jinak na tak krátké trasy na naftu bych klidně přemýšlel dát před chladič nějaký kartón, což taky pomůže zahřát motor při těhlech mrazech co zřejmě teď budou nějakou dobu.
Re: Vadný termostat?
Napsal: 13 pro 2007, 18:00
od rychlyradim
Mitom píše:Mám diesel 2.0 DI, do práce jezdím trasu cca 13 km a přestože není venkovní teplota pod nulou (průměr cca 5°C), kolikrát se mi ručka na teploměru ani neodlepí z počáteční polohy
Mám také nějaké dotazy - po kolika ujetých km (diesel motory) se vám začíná ručka teploměru zvedat, jaký vliv na spotřebu má vadný termostat, kolik stojí nový
Prosím někoho z moderů, aby to spojili s tímto threadem, nějak jsem to špatně postnul...
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
jestli mohu doporučit kup si termostat zn. WAHLER! - je to německá značka!žádnej šunt!prý tato firma dodává zrovna do oplu tyto termostaty-bylo mi řečeno! co jsem to kupoval od prodejce tak prý se za celou dobu setkali s jednou reklamaci, která byla ještě neoprávněná

(problém v něčem jiném)
a po 13Km i na diesla už by se ta rafička měla 100% zvedat

Napsal: 13 pro 2007, 18:35
od Chavron
Ahoj mam naftu 2.0 DTi ale myslim ze termostaty by mali byt rovnake, riesil som tento problem cca pred 2 tyzdnami a nakoniec som vymenil len vlozku termostatu. Totizto na termostate nie je nic ine len ta vlozka a hlinikovy obal. Ten pokial je neporuseny tak sa da pouzit bez obav znova. K vlozke dostanes vsetko potrebne aj tesniacu pastu. najvacsi problem bol vybrat termostat z motora a potom ho nasadit naspat a nasadit hadicky, kdezto je tam dost malo problem. Samotna vymena vlozky v termostate trvala asi 15 sekund. Teraz to chladi troska rychlejsie ale aj tak to nejakych 7-10 km trva kym sa zahreje. Mechanici v opli, s ktorymi som sa rozpraval a ktory mali tie iste motory v svojich autach povedali, ze 2.0 diesle vseobecne trosku dlhsie hreju a treba motor castejsie tocit cez 2000ot. aby sa rychlejsie zahrial (netocit cez 5000

) Jo cena vlozky na Slovensku asi 280SKK

Napsal: 13 pro 2007, 20:13
od Maranelo
Ja mam 2,0 di a s topenim som spokojny... a ked sa uz nahreje tak to kury neskutocne.. rucicka teploty mi malokedy ukaze presne 90. u oplov choroba a pritom mam novy termostat.. ale uz sa to tu rozoberalo. Ale ako bolo spomenute karton do predu a je po probleme. Inac na jednej trase mam odskusane svoje auto pri -4 a ked som isiel s ocovim BMW740D ma to aj webasto tak to zacalo kurit skoro na rovnakom mieste. akurat ze to webasto muselo vykurit riadnu strojovnu
Inac nie som si uplne isty ale nemaju nahodou oplacke dvojlitre zhavice aj v chladiacom systeme? lebo nazory sa na to rôznia a ja som to nikdy dopodrobna nestudoval..
Re: Vadný termostat?
Napsal: 13 pro 2007, 21:55
od pansuu
rychlyradim píše:Mitom píše:Mám diesel 2.0 DI, do práce jezdím trasu cca 13 km a přestože není venkovní teplota pod nulou (průměr cca 5°C), kolikrát se mi ručka na teploměru ani neodlepí z počáteční polohy
Mám také nějaké dotazy - po kolika ujetých km (diesel motory) se vám začíná ručka teploměru zvedat, jaký vliv na spotřebu má vadný termostat, kolik stojí nový
Prosím někoho z moderů, aby to spojili s tímto threadem, nějak jsem to špatně postnul...
https://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
jestli mohu doporučit kup si termostat zn. WAHLER! - je to německá značka!žádnej šunt!prý tato firma dodává zrovna do oplu tyto termostaty-bylo mi řečeno! co jsem to kupoval od prodejce tak prý se za celou dobu setkali s jednou reklamaci, která byla ještě neoprávněná

(problém v něčem jiném)
a po 13Km i na diesla už by se ta rafička měla 100% zvedat

Třeba tady ho maj
http://www.e-cat.cz/p-567170/opel/astra ... 562_547565
Napsal: 13 pro 2007, 22:24
od YANEK

přesně tohle mi ted dělá corsa oproti astře se vůbec nechce ohřát a dost žere příští tejden mám dovču tak ho vyměnim a písnu jakej to mělo vliv jinak nevíte někdo jak jeto s automatickym sytičem reaguje na teplotu odkud ? kde má čidlo ?
Napsal: 14 pro 2007, 09:58
od Mitom
Panove diky vsem za odpovedi a rady

Ted do konce roku uz to asi financne nezvladnu, ale ten karton tam kazdopadne pred chladic vrazim

Napsal: 14 pro 2007, 10:34
od Gallo
Mitom píše:Panove diky vsem za odpovedi a rady

Ted do konce roku uz to asi financne nezvladnu, ale ten karton tam kazdopadne pred chladic vrazim

Okdud jsi? Výměnu termostatu zvládneš za tři kila...Moment, koukám že máš ropáka, tak ještě levněji, cca 270kč...
Napsal: 14 pro 2007, 11:42
od Mitom
Gallo píše:Mitom píše:Panove diky vsem za odpovedi a rady

Ted do konce roku uz to asi financne nezvladnu, ale ten karton tam kazdopadne pred chladic vrazim

Okdud jsi? Výměnu termostatu zvládneš za tři kila...Moment, koukám že máš ropáka, tak ještě levněji, cca 270kč...
Jak to myslíš za cca 270 Kč? Nahoře píšou, že termostat příjde na více než litřík ne? (ten levnější)
Napsal: 14 pro 2007, 11:53
od Cidla
Myslel to tak že stačí sehnat jen vložku a nemusíš kupovat celej termostat!! Vlažka stoji kolem 300 minulý týden sem měnil.
Napsal: 14 pro 2007, 12:43
od Mitom
Cidla píše:Myslel to tak že stačí sehnat jen vložku a nemusíš kupovat celej termostat!! Vlažka stoji kolem 300 minulý týden sem měnil.
Jo tak

Ale nemám garáž, venku je hnusná kosa...přeci jenom asi budu muset to někam na opravu dát
