Stránka 1 z 2

Turbo na 2.2 DTi

Napsal: 27 lis 2007, 16:29
od Mirek MH
Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!

Re: Turbo na 2.2 DTi

Napsal: 27 lis 2007, 16:30
od Princ William
Mirek MH píše:Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
sice to neni k tematu ale zajimalo by mi co mas za r.v. :?: dik. sorry za off topic

Re: Turbo na 2.2 DTi

Napsal: 27 lis 2007, 16:34
od Sweet
Mirek MH píše:Tak mi v pondělí podalo ruku a řeklo,dál už ani krok.Chtěl bych se tedy zeptat,čeho se mám vyvarovat,aby zase neodešlo.Za studena klidná jízda,po jízdě na dálnici,nebo větším namáhání jsem to nechával schladnout při volnoběhu,motor netočil nikdy víc než 4.000 ot/min,ale bohužel nevím,jak s ním zacházel původní majitel.Má to najeto 84.000km,co je dost málo.Máte někdo zkušenost,či dobrou radu ???Díky!
By mě zajímalo kolik si s tím najezdil Ty, protože podle toho co píšeš ses stím opravdu mazlil a choval se k němu ukázkově. Nebo jsi narazil na špatný kousek.

Napsal: 27 lis 2007, 17:55
od Mirek MH
Je to v Zafiře ,rok 2004 leden....já jsem s tím najel 12.000km

Napsal: 27 lis 2007, 17:59
od Princ William
diky. cekal bych to prave na motoru r.v. 2002. no to si mi moc nepotesil nebot nad timhle motorem uvazuji :cry:

Napsal: 27 lis 2007, 18:01
od AstraDTI
No to koukam, podle me se k tomu lepe chovat neda. Ja to obcas, nebo spis vyjimecne tocim pres 4000 pri predjizdeni ... jinak taky maximalne ohleduplne.

Napsal: 27 lis 2007, 18:21
od Mirek MH
No co,asi za to může předchozí majitel,nebo se prostě podělalo jenom tak,vzhůru do nového a snad to vydrží....Jinak motor super,zatím mám půjčenou Corsu(1.2/16V) a to je jako bych jezdil se zataženou ručkou... :lol:

Napsal: 27 lis 2007, 20:24
od Marky
Hele, klidne za to muze zachazeni predchoziho majitele, ale bezne to u nasich aut pri techto koilometrech neni. Jinak na tema turbo by mohli vypravet majitele dieslovych O2 .

Kód: Vybrat vše

pracuji v servisu škoda a z vlastní zkušenosti vím , že s motory tdi na oct 2 jsou problémy , konkrétně na 1,9 tdi 77kw dosti často odchází turbo . Dojde k jeho totální destukci vlivem prasknutí hřidelky na které jsou nalisovéné lopatky dmychadla . Jasná konstruční chyba- průměr hřídele je poddimenovaný a výrobce f.Garret ještě k tomu přesunula výrobu do Rumunska problémy s kvalitou výroby . Pří závadě okamžitě zastavit - ozve se rána , motor nemá výkon, z výfuku se valý černý kouř .Při opravě trvat i na výměně turboccolleru -jsou v něm z kovové zbytky z turba - a na katalyzátoru - v něm je pro změnu olej z motoru . Pokud je vůz po záruce trvejte na vyřízení tzv. kulance  máte na ní nárok . Bohužel se objevili i problémy s těsností hlavy motoru - ztráta chl. kapaliny cca 1L na 1000km - nutná výměna hlavy motoru . Starší typy motoru TDI , na tyto závady netrpěli a tak výrobce rizskuje ztráty skvělé - a opravdu zasloužené - pověsti motorů TDI .
http://www.autorecenze.cz/auto-recenze- ... i-3957.htm

Napsal: 27 lis 2007, 21:13
od AstraDTI
Tak to je celkem drsny s tema TDIckama :shock: Maj kliku ze tohle nedela jejich vlajkova lod 3.0 TDI ...
S tou corsou 1.2 Ti to verim, to je hroznej rozdil :P

Napsal: 27 lis 2007, 21:17
od Vojta
turba odcházej jenom na 2.2dti bo maj proměnnou geometrii lopatek, 2.0dti neodcházej protože jsou obyč...

Napsal: 27 lis 2007, 21:30
od AstraDTI
No to jsi me potesil :mrgreen:

Napsal: 27 lis 2007, 21:41
od Mirek MH
JJ,hoši,nic není zadarmo,ani ty kobyly v motoru.Díky za reakce. Jinak turbo je taky Garrett,i když made in Italy,tak jako by bylo z Rumunska,taky KO.Ale jinak,odešly ložiska(uložení) a na turbíně je vidět,že si štrejchla do obalu,ovšem bez známek nějakého ulomení lopatek.Naštěstí to odešlo 10m od domu,kua,docela štěstí při tý smůle.......

Napsal: 28 lis 2007, 15:47
od Chavron
AstraDTI píše:Tak to je celkem drsny s tema TDIckama :shock: Maj kliku ze tohle nedela jejich vlajkova lod 3.0 TDI ...
S tou corsou 1.2 Ti to verim, to je hroznej rozdil :P
Nie je ich vlajkovou lodou nahodou 5.0 V10TDI? :)

Napsal: 05 pro 2007, 01:27
od Mirek MH
Tak se tam pasuje nové turbo,na starém upadla vrtule ve výfuku,zlomená hřídel :shock: ,v sání to je OK,tam to drželo.Už aby to jelo....

Napsal: 06 pro 2007, 21:51
od Mirek MH
Tak už jezdííííím !