Stránka 1 z 2

Skubání ve strednich otackach a dira pri rozjezdu.

Napsal: 26 lis 2007, 13:53
od Chuck
Zdravim vsechny,
vlastnim Astru 1.4-16V, r.v.2001 a mám tento problém.
Pri rozjezdu se to pridusi jako kdyby vas nekdo pridrzel a pak pustil, dale v otackach mezi 2500-3000 jen pri jizde motor zničeho nic vynecha a hned se zase chytne. Nestaci ani zareagovat diagnostika motoru. A dalsi problem nastava po prekroceni 3500 otacek take pri jizde, auto zacne poskubavat a recicka otackomeru zacne poskakovat. Jiz si nevim rady a ani dve nezavisle diagnostiky nic nezjistili.

Diky za odpoved.

Napsal: 26 lis 2007, 13:58
od Frydex
zkoušel si palivový filtr, nebo těsnost sání vzduchu ? Bude to nějaá malá blbina, dírka v hadičce, někde to přisává vzduch bych řekl...

K tomu skubani

Napsal: 26 lis 2007, 14:05
od Chuck
Filtr je mneneny a mne jsem to u znameho v servisu a ten co se tyce tesnosti prosel snad uz vsechno. Spise to bude delat nejake nacnute cidlo ale jake kdyz to diagnostika neukaze!

Napsal: 26 lis 2007, 14:07
od Frydex
Je tam váha vzduch ne ?Zkus od ní odpojit kabel a jestli se nic nezmění tak to je ono.. :?

Napsal: 26 lis 2007, 14:07
od Salám
A svíčky jsou vyměněné?

Napsal: 26 lis 2007, 14:13
od Chuck
Svicky maji tak 5000km a zkusebne byli take mneneny.

Napsal: 26 lis 2007, 14:18
od Salám
No může to být nějaké to čidlo resp.váha vzduchu. Anebo taky špatné kontakty někde na zapalovací liště. Nebo přímo celá lišta kaput-chtělo by to na zkoušku vyměnit lištu a projet

Napsal: 26 lis 2007, 14:24
od Chuck
Nemate tuchy kolik ty srandy stoji?

Napsal: 26 lis 2007, 14:26
od Frydex
Mě váha vzduch na diesla stála 3500,-.. ale říkám zkus z ní odpojit ten kabel a pokud se nic nezmění, bude to pořád stejné, tak je to ono. Pokud to bude ještě horší, tak je to něco jiného.. tím nic nezkazíš..

Napsal: 26 lis 2007, 14:43
od Chuck
Diky za typ.

Napsal: 26 lis 2007, 15:44
od Majklus
origo zapalovaci lista nova na motor Z16XE stoji 3500 v praze na vrakaci.

Napsal: 26 lis 2007, 16:42
od Okura
no mrknul bych se na snímač kliky (cukání ve vyšších otáčkách, jednotka špatně časuje zapalování),
špatná reakce plynu muže být, nedovirající se vstřikovače (většinou zanesené karbonem) , či dokonce egrko nebo špatný tlak v sání.
na diag nic z toho nezjistí.
kolik máš najeto? a tak reakce plynu je pořád? i u studeného nebo i u tepleho motoru?

Napsal: 26 lis 2007, 16:45
od Majklus
Okura píše:no mrknul bych se na snímač kliky, nebo se nezavírají vstřikovače, na diag nic z toho nezjistí.
kolik máš najeto?
prosimte mas namne cas?Mam problemo :?

Napsal: 26 lis 2007, 16:46
od Okura
ale co máš za problém?
moc času nemám, chodím do školy :(

Napsal: 26 lis 2007, 17:10
od Majklus
Okura píše:ale co máš za problém?
moc času nemám, chodím do školy :(
Muzeme pokecat prez ICQ?jeto rychlejsi