Stránka 1 z 1
Kontrola prevodoveho oleja
Napsal: 21 dub 2006, 09:26
od pepek
Ahojte,
včera som sa rozhodol skontrolovat prevodovy olej. Tak ako bolo napisane v knihe, dal som ho do roviny a na prevodovke som vyšroboval skrutku na kontrolu hladiny oleja(aspon dufam!!!).
Vytieklo mi odtial asi 2 litre oleja!!!
No a teraz mi, prosím Vás, pomozte zistit co sa stalo.
1/ Vysroboval som nespravny srob? V knihe som ale nasiel len popis k 2 skrutkam. Jeden na dolievanie a jeden na kontrolu hladiny. Ten co som vysroboval ja bol zo zadnej strany prevodovky a dostal som sa k nemu zo spodu auta.
2/ mal som tam o 2 litre oleja viac ako ma byt?
Co sa potencialne mohlo poskodit?
Dik
P.
Re: Kontrola prevodoveho oleja
Napsal: 21 dub 2006, 09:32
od Vojta
pepek píše:Ahojte,
včera som sa rozhodol skontrolovat prevodovy olej. Tak ako bolo napisane v knihe, dal som ho do roviny a na prevodovke som vyšroboval skrutku na kontrolu hladiny oleja(aspon dufam!!!).
Vytieklo mi odtial asi 2 litre oleja!!!
No a teraz mi, prosím Vás, pomozte zistit co sa stalo.
1/ Vysroboval som nespravny srob? V knihe som ale nasiel len popis k 2 skrutkam. Jeden na dolievanie a jeden na kontrolu hladiny. Ten co som vysroboval ja bol zo zadnej strany prevodovky a dostal som sa k nemu zo spodu auta.
2/ mal som tam o 2 litre oleja viac ako ma byt?
Co sa potencialne mohlo poskodit?
Dik
P.
a nebyl to náhodou vypouštěcí šroub?
Re: Kontrola prevodoveho oleja
Napsal: 21 dub 2006, 09:32
od Princ William
pepek píše:Ahojte,
včera som sa rozhodol skontrolovat prevodovy olej. Tak ako bolo napisane v knihe, dal som ho do roviny a na prevodovke som vyšroboval skrutku na kontrolu hladiny oleja(aspon dufam!!!).
Vytieklo mi odtial asi 2 litre oleja!!!
No a teraz mi, prosím Vás, pomozte zistit co sa stalo.
1/ Vysroboval som nespravny srob? V knihe som ale nasiel len popis k 2 skrutkam. Jeden na dolievanie a jeden na kontrolu hladiny. Ten co som vysroboval ja bol zo zadnej strany prevodovky a dostal som sa k nemu zo spodu auta.
2/ mal som tam o 2 litre oleja viac ako ma byt?
Co sa potencialne mohlo poskodit?
Dik
P.
podle toho co pises tak si myslim ze si vysroubovat vypustak.
kontrolni sroub na hladinu oleje v prevodovce by mel byt nekde z boku prevodovky.
mozna to nikdo vyvrati nebo potvrdi. tak piste abych mu neradil nakou blbost
Napsal: 21 dub 2006, 09:33
od Princ William
koukam ze mi predbehnul Vojta
Napsal: 21 dub 2006, 09:36
od pepek
no tak kde sa potom nachadza ten srob na kontrolu hladiny oleja?
Napsal: 21 dub 2006, 09:37
od Princ William
pepek píše:no tak kde sa potom nachadza ten srob na kontrolu hladiny oleja?
kontrolni sroub na hladinu oleje v prevodovce by mel byt nekde z boku prevodovky.
Re: Kontrola prevodoveho oleja
Napsal: 21 dub 2006, 09:49
od Oťas
pepek píše:Ahojte,
včera som sa rozhodol skontrolovat prevodovy olej. Tak ako bolo napisane v knihe, dal som ho do roviny a na prevodovke som vyšroboval skrutku na kontrolu hladiny oleja(aspon dufam!!!).
Vytieklo mi odtial asi 2 litre oleja!!!
No a teraz mi, prosím Vás, pomozte zistit co sa stalo.
1/ Vysroboval som nespravny srob? V knihe som ale nasiel len popis k 2 skrutkam. Jeden na dolievanie a jeden na kontrolu hladiny. Ten co som vysroboval ja bol zo zadnej strany prevodovky a dostal som sa k nemu zo spodu auta.
2/ mal som tam o 2 litre oleja viac ako ma byt?
Co sa potencialne mohlo poskodit?
Dik
P.
U Astry G je náplň doživotní a pokud ti olej nekape, není třeba nic kontrolovat.A 2 litry?????? to bys vypustil asi 3/4 obsahu.Ale nevim jak u ropáků.
Napsal: 21 dub 2006, 10:53
od pepek
no teraz neviem co myslis pod bokom. To co som ja vysroboval bolo zo zadnej strany prevodovky (ked sa k autu postavis z predu) a bolo to dost nizko. Jedine ako som sa k tomu mohol dostat bolo zo spodu. Ale ten srob nebol zo spodu prevodovky.
Tak teda kolko srobov je na tej prevodovke? V knihe pisu o dvoch a ja som vysroboval ten (podla mna) ktory tam bol nakresleny ako kontrolny.
Ma prevodovka aj vypustaci srob? O tom som v knihe nenasiel ani slovo.
Napsal: 22 dub 2006, 08:02
od M&R
Tak to jsi jí vypustil. Kontrolní šroub by měl být, když se postavíš čelem k auto, tak po pravé ruce z boku na rychlostce. Někde nad ramenem nápravy.
Je k němu dost blbej přístup.

Napsal: 24 dub 2006, 10:49
od Princ William
M&R píše:Tak to jsi jí vypustil. Kontrolní šroub by měl být, když se postavíš čelem k auto, tak po pravé ruce z boku na rychlostce. Někde nad ramenem nápravy.
Je k němu dost blbej přístup.

rikam na boku tak na boku a ne dole! zde to je i popsane

Napsal: 24 dub 2006, 18:30
od M&R
Jarda píše:
rikam na boku tak na boku a ne dole! zde to je i popsane

Princi klíííd.

Nestartuj zase hned ...

Napsal: 24 dub 2006, 18:44
od Princ William
M&R píše:Jarda píše:
rikam na boku tak na boku a ne dole! zde to je i popsane

Princi klíííd.

Nestartuj zase hned ...

ja nestartuju ale kdyz se kouknes vod zacatku tak to pochopis.
množství převodového oleje
Napsal: 15 dub 2007, 00:31
od majkl
Nevíte prosím někdo kolik oleje je třeba na výměnu převodového oleje u 1,8 16 V, děkuji za odpověd, nikde jsem to tady nenašel
Napsal: 18 dub 2007, 10:22
od jirka h
Chytrá kniha říká: Celkové plnící množství oleje v manuální převodovce činí asi 1.6 l, u zážehového dvoulitru asi 1.8 l a u převodovky s táhlem řezení F23 asi 1.55 l.