Stránka 1 z 2

Lambda a její parametry v AB-COMU

Napsal: 22 říj 2007, 10:32
od Piškót
Nevíte jaké mají být hodnoty lambdy v techu2 nebo ab-comu? v Oplu ve Zlíně,mě neřekly nic a navíc se tvaříly jakoby opel neprodával nikdy auta s lambda sondou :shock:

Napsal: 26 říj 2007, 09:54
od Piškót
Nikdo nevíte?Mám takové jemné škubání při studeném motoru a pak to zmizí při zahřátí,svíčky nové,EGR nový,liša snad dobrá a mám podezření na lambda sondu.V oplu ve zlíně parametry neví nebo spíš nechcou číct.Mám x-kový motor a z-kové motory mají dvě lambdy a u zetkových motorů se tento problém nevyskytuje,myslím že zetka mají sondy dvě stěchto důvodů.Určo v oplu daly hlavy do hromady a nažily se toho škubání nějak zbavit.

Napsal: 14 lis 2007, 17:47
od Oliver
no, tak já mám Z14 XE motor, má dvě lambdy, a motor mi cuká stále, mám novou lištu, svíčky a EGR má něco kolem 30 tisíc, už jsem jej čistil a motor mi cuká a hází to chybu " P0136", což by mělo být, nějaká špatná směs, tedy "vysoká hodnota" na lambdě, jenže nevím na které, ale asi na té druhé za katalyzátorem, jo ještě musím napsat, nemám originální kat, ale náhradu, tak to může být taky tím, abych napsal pravdu, tak jsem s tím to autem krajně nespokojený, kastla je pěkná, ale jinak nestojí toto auto za nic, jenom stále nějaké potíže, diagnostiku OpelTech2 a AB-COM mám, tak alespoň, že nemusím každý druhý den do Opelu na výmaz chyb v ŘJ !!

Napsal: 14 lis 2007, 18:08
od Piškót
Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?

Napsal: 14 lis 2007, 18:37
od Oliver
Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
jo už s tím mám potíže asi tak od jara, ani v Opel servise neví čím to je!! jak jsem psal, potřeboval bych originální kat, t.j. se svodama a pasuje to ze všech motorů Z14XE a Z16XE, je to v jedný kupě s katem, lambdu mi měřili v servise a je prej OK, tak nevím, ale jednu věc už vím jistě!! Opel už nikdy, jedině TOYOTA!!

Napsal: 14 lis 2007, 19:11
od Majklus
Kdyz uz japonce nebo korejce tak HONDU

Napsal: 16 lis 2007, 17:38
od Red_Dragon
Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Mám Z18XE a taky mi to škubalo a to za studena. Po pár měsících se s tím už ani nedalo rozjet. Nakonec to byla váha vzduchu. Byl jsem i v Opelu, ale tam taky nevěděli.

Napsal: 16 lis 2007, 17:41
od Majklus
Red_Dragon píše:
Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Mám Z18XE a taky mi to škubalo a to za studena. Po pár měsících se s tím už ani nedalo rozjet. Nakonec to byla váha vzduchu. Byl jsem i v Opelu, ale tam taky nevěděli.
Cuzzz jak ze ses kousek od horovic??? kde primo?

Napsal: 16 lis 2007, 17:44
od Red_Dragon
Mezi Hořovicema a Cerhovicema tzn. Záluží

Napsal: 16 lis 2007, 17:49
od Majklus
Znas to na ZASKALAKU?? setam jezdim koupat ale teda ted uz ne tak bysme nekdy mohly dat sraz malinkej,a pokecat o problematice Oplu :) nebo jezdis do pribrami?

Napsal: 16 lis 2007, 17:51
od Red_Dragon
pokecame pres ICQ....

jinak Zaskalak znam a do Pribrami se taky obcas podivam, ale jedno vim jiste, ze tamni Opel servis uz nenavstivim

Napsal: 16 lis 2007, 18:01
od Maranelo
P0136 presne znamená: Signál sondy 2 príliš vysoký

Napsal: 16 lis 2007, 20:34
od Oliver
Red_Dragon píše:
Piškót píše:Tak to čumím,jsi první koho znám a komu škube zetkový motor a škube ti to pořád nebo po zahřátí nebo za studena?
Mám Z18XE a taky mi to škubalo a to za studena. Po pár měsících se s tím už ani nedalo rozjet. Nakonec to byla váha vzduchu. Byl jsem i v Opelu, ale tam taky nevěděli.
No já ani za studena potíže nemám, jenom když se to zahřeje, sice někdy když mám malé otáčky tak to cukne, cca při 1500 - 1800 RPM, jak jsem psal dříve, tak to dělá asi ta lambda, podle toho co jsem zjistil a nakonec zde taky jeden člověk z Košic napsal, tak to bude ta druhá za vlnovcem, mám domluvený servis na proměření lambdy, ale taky to může být tím, že nemám originální kat, ale náhradu, jenže když jsem měl originál kat, tak to dělalo taky!
Ale co je to ta váha vzduchu u zet motoru? To je to čidlo na sání co vede do klapky? A jak se dá vytáhnout z té trubky?

Re: Lambda a její parametry v AB-COMU

Napsal: 16 lis 2007, 20:47
od Oliver
Piškót píše:Nevíte jaké mají být hodnoty lambdy v techu2 nebo ab-comu? v Oplu ve Zlíně,mě neřekly nic a navíc se tvaříly jakoby opel neprodával nikdy auta s lambda sondou :shock:
Tak to bych taky rád věděl kolik to má ukazovat, když nahodím živé data, tak mi to ukazuje nějaké hodnoty, ale nevím jaké jsou přesné mezní hodnoty, tak já mám dojem, že tato hodnota by neměla překročit 1,08 mV (nebo mA) nebo co to ukazuje, nevím to přesně, ale mě to jde výše, když přidám plyn a pak to vyhodí chybu elektroniky!

Napsal: 16 lis 2007, 21:16
od Piškót
Co vím tak lambada má tančit :lol: ,tzn.ukazovat proměnlivé hodnoty,ale jaké mají být to přesně ví náš špičkový diagnostik Okura,záleží kterou sondu máš dělají se údajně dvě 1V a 5V v tvém případě to bude 1V,ale jestli může ukazazovat vyšší hodnoty to nevím.V mém případě je asi nespíš v pořádku