Stránka 1 z 1
Modrý kouř z výfuku i při zahřátém motoru
Napsal: 16 srp 2007, 15:37
od Stenli
Nazdar chlapi nemůžete mi poradit občas mi jde z výfuku modří kouř vyměnil jsem těsnění pod hlavou
A kroušky na ventilech a pořád opčas zakouří dík.Motor 16 16v
[/b]
Napsal: 16 srp 2007, 16:08
od spermin
Jestli Ti žere olej, připrav se na pístní kroužky, a snaž se co nejdříve opravit, nebezpečí zničení kakalyzátoru.
Výfuk je černý a zaolejovaný?
Kouř znamená jednoznačně špatné spalovaní.
Napsal: 21 srp 2007, 19:55
od Stenli
Tak jsem nechal vyměnit ti pitní roušky a přát kouří, žere olej jako pes tak čím by to ještě mohlo byt noví kroužky těsnění pod hlavou noví gumičky na ventilech a pořád kouří tak už nevím
Napsal: 21 srp 2007, 19:57
od Stenli
Tak jsem nechal vyměnit ti pístní roušky a přát kouří, žere olej jako pes tak čím by to ještě mohlo byt noví kroužky těsnění pod hlavou noví gumičky na ventilech a pořád kouří tak už nevím
Napsal: 21 srp 2007, 20:17
od Dj.radim
wow.Kolik to má najeté?Musí to mít nejméně 200+
Napsal: 21 srp 2007, 20:38
od Stenli
Má to 168000 tak nevím kudy to tam teče ale jezdí super.
Napsal: 21 srp 2007, 20:48
od manli2
první xelka měli špatnou ovalitu pístů.... takže pístní kroužky tě po 170tkm nespasej
Napsal: 21 srp 2007, 20:56
od Dj.radim
serviska?Jak tu bude tak papat,tak to máš pomalu na nový motor.
Napsal: 06 zář 2007, 17:00
od spermin
někde se Ti dostává olej do spalování, vedení ventilů jsi kontroloval, možná nutné přebroušení vložek válců,
a vše co na to navazuje, písty, kroužky. Vypadá to že máš najeto moc KM. Taky to může být ten konstrukčně
vadný motor, ale já myslím že u G to už vychytali.