Stránka 1 z 2

Kotouce vzadu

Napsal: 29 črc 2007, 21:01
od Majklus
Zdravim,prosimvas nema nekdo zkusenosti z dodatecnou instalaci kotoucovych brzd na zadni napravu??

Napsal: 29 črc 2007, 21:15
od milosh
Ty v tom vidis nejakou vyhodu? U meho minuleho auta mi to taky celkem blbe brzdilo ale potom co mi znaky udelal generalku zadnich bubnu, vycistil atd... tak kazdej koho jsem svezl nebo nechal ridit si taky parkrat polibil celni sklo a neveril ze to nema kotouce... 8) Ale mezi nama ted mam bubny a nic moc brzdy, bude treba udelat asi taky nejake to domaci cisteni :lol:

Napsal: 29 črc 2007, 21:19
od Majklus
milosh píše:Ty v tom vidis nejakou vyhodu? U meho minuleho auta mi to taky celkem blbe brzdilo ale potom co mi znaky udelal generalku zadnich bubnu, vycistil atd... tak kazdej koho jsem svezl nebo nechal ridit si taky parkrat polibil celni sklo a neveril ze to nema kotouce... 8) Ale mezi nama ted mam bubny a nic moc brzdy, bude treba udelat asi taky nejake to domaci cisteni :lol:
Mel jsemto kompletne rozebrane a vycistene,probehlo ovzdusneni a stejnak to brzdi nejak divne,chtel bychto tak z lepsiho i vyzualniho efektu,mozna tito prijde divne ale mne se kotouce libi

Napsal: 29 črc 2007, 21:22
od milosh
Jasne, me se taky libej vic, ale precejen to neni otazka nekolika stovek ze ano...

Uz se to tady resilo mam pocit - https://www.astra-g.cz/forum/search.php

Napsal: 29 črc 2007, 21:25
od Majklus
milosh píše:Jasne, me se taky libej vic, ale precejen to neni otazka nekolika stovek ze ano...

Uz se to tady resilo mam pocit - https://www.astra-g.cz/forum/search.php
Tady seto asi neresilo kdyz tam nic neni :lol:

Napsal: 29 črc 2007, 21:31
od milosh

Napsal: 29 črc 2007, 21:36
od Majklus
No jeto fajn Vlakno ale nedizvedel jsemse tam zda to de ci nejde,a jasi myslim ze mnenit napravu nemusis,podle mne staci jen sundat buben z nabojem a vymnenit jej za kotouce,vse tam mas zavedeno jak kapalinu tak lanovody

Napsal: 29 črc 2007, 21:41
od AstraDTI
Tak to udelej a pak dej vedet jak to slo a na kolik to vyslo penez a nervu.
V brzdnym ucinku rozdil buben/kotouc IMHO temer nepoznas, leda pri dlouhodobejsi ostry jizde zvadnou driv. Proto je davaj v D i na ty nejlehci a nejslabsi motorizace - pri opakovanym prudkym brzdeni z velky rychlosti se bubny rychleji prehrivaj.

Napsal: 29 črc 2007, 21:46
od Majklus
AstraDTI píše:Tak to udelej a pak dej vedet jak to slo a na kolik to vyslo penez a nervu.
V brzdnym ucinku rozdil buben/kotouc IMHO temer nepoznas, leda pri dlouhodobejsi ostry jizde zvadnou driv. Proto je davaj v D i na ty nejlehci a nejslabsi motorizace - pri opakovanym prudkym brzdeni z velky rychlosti se bubny rychleji prehrivaj.
Penez si myslim zeto vyjde tak do 5 tis zevsim vsudy jak koupe tak montaz,pochopitelne bych si montaz udelal sam 8) noproblemo

Napsal: 29 črc 2007, 21:52
od james11
kotouče vzadu jsou super :!:

Napsal: 29 črc 2007, 21:57
od milosh
james11 píše:kotouče vzadu jsou super :!:
Zajimalo by me fakt srovnani se stejnou motorizaci a karoserii co ma bubny :wink: Zda to bude tak velky rozdil :roll:

Napsal: 29 črc 2007, 22:44
od Salám
Majklus píše: Mel jsemto kompletne rozebrane a vycistene,probehlo ovzdusneni a stejnak to brzdi nejak divne,chtel bychto tak z lepsiho i vyzualniho efektu,mozna tito prijde divne ale mne se kotouce libi
Nemyslím si, že se zlepší brzdný efekt-obecně Géčko nemá ostré brzdy-naše oktávka s bubnama brzdí lépe než naše Astra s kotoučema.. Ale co se týče toho vizuálního efektu, tak to souhlasím-kotouče jsou kotouče...a je to nádhera.. :wink:

Napsal: 30 črc 2007, 07:53
od spermin
Bubny brzdí dostatečně, ale nejsou na styl brzda - plyn.

Napsal: 30 črc 2007, 17:18
od james11
milosh píše:
james11 píše:kotouče vzadu jsou super :!:
Zajimalo by me fakt srovnani se stejnou motorizaci a karoserii co ma bubny :wink: Zda to bude tak velky rozdil :roll:
nemám podle čeho srovnat, v bubnové astře jsem ještě neseděl

Napsal: 30 črc 2007, 20:17
od Ďuri
Nemyslím si, že se zlepší brzdný efekt-obecně Géčko nemá ostré brzdy-naše oktávka s bubnama brzdí lépe než naše Astra s kotoučema.. Ale co se týče toho vizuálního efektu, tak to souhlasím-kotouče jsou kotouče...a je to nádhera.. :wink:[/quote]

mám služobnú Fabku s bubnami a Astrulu s kotúčmi, Fabka v zásade brzdí ľahšie, na Astru treba tlačiť viac od začiatku brzdenia ale má lepšie správanie pri dobrzďovaní aj keď je auto naložené, kdežto Fabka pri potrebe brzdiť prudšie a plne naložená moc nespolupracuje a to má rok a nejakých 42000km...