Stránka 1 z 1

motor zničeho nic chcípl

Napsal: 06 črc 2007, 10:27
od pavel kotulán
Zničeho nic mi chcípl motor na dálnici! Po chvíli jsem nastartoval a odjel! Od té doby mi chcípl vždy když se ohřál na cca 90 stupňů! Obvolal jsem co se dalo a všude říkali neco jiného-byla to řídící jednotka čerpadla!!!!!!!!!!! Sám jsem si jí vyměnil a motor klape jak hodinky! :)
Mám 1,7 DTI ISUZU Obrázek

Napsal: 06 črc 2007, 10:40
od Majklus
Tak to bud rad ze ti neodeslo cerpadlo to uz by bylo drazsi.

Napsal: 06 črc 2007, 10:58
od pavel kotulán
Čerpadlo po repasi stojí 10 tis, ale to u tohodle motoru tolik neodchází 8)

taky mi chcípá motor

Napsal: 07 črc 2007, 22:52
od viky
Mám Astru 1,8 16V,r.99. Už asi 3 roky marně řeším problém se chcípáním motoru při vyřazení na neutrál nebo při přeřazování a to i za studena po cca 2 km jízdy. Diagnostika hlásí váhu vzduchu. Tu jsem vyměnil a je to stejné. V servisech (vč. specializujícího se na opely, kde jsem auto jako starší koupil), si neví rady a improvizují. Na startování za jízdy jsem si zvykl, ale občas mi to chcípně v křižovatce v protisměru, což už není sranda, protože vozím malé děti. Prosím o radu. Díky.

Napsal: 08 črc 2007, 22:03
od pavel kotulán
nevím - ale mohla by to bejt řj motoru. to diagnostika nevyhodí!!!! ale musíš tu řídící jednotku motoru koupit i s klíčkem. protože to bude hlásit chybu imobilizéru! Nejlépe - zajel bych na vrakáč a zkusil ji vyměnit - mužeš ji vrátit, když to nebude tím, anebo zkusit tu řj čerpadla - dost to prý odchází!!!! Jinak fakt nevím :roll:

už nezdychá

Napsal: 05 srp 2007, 12:33
od viky
byl jsem ve značkovém servisu Opel a bylo to škrtící klapkou, kterou mi vyčistili a naprogramovali řídící jednotku motoru, ujel jsem cca 70 km a zatím dobrý, kdyby to udělalo znova pak by prý pomohlo ve škrtící klapce (kdekoliv) vyvrtat díru max. 3 mm, a kdyby ani to nepomohlo, tak dělat něco s řídící jednotkou, snad to ale bude dobrý, dal jsem 400 Kč, holt značkový servis je značkový servis, ti rádoby odbornící co si na odborníky hrají a všemu rozumí mi chtěli měnit od váhy vzduchu, přes kloub od váhy vzduchu až po řídící jednotku a kdoví co ještě, jsou tak možná dobří na výměnu rozbitého dílu za díl z vrakáče, ale s podobným problémem doporučuji jet rovnou do zn.servisu