Stránka 1 z 1
Výměna tlumiče na předním dílu výfuku
Napsal: 04 črc 2007, 10:55
od Vavroch
Zdravim, chci se zeptat, zda se dá vyměnit zvlášť to opletení (tlumič) na předním dílu výfuku nebo se musí měnit celej přední díl. Co jsem koukal na Astrulky, tak dost znich ma to opleteni potrhany ... nevim jestli to muze mit nejakej velkej vliv na neco ...
Napsal: 04 črc 2007, 11:12
od shadow
Myslím, že máš na mysli ten pružný díl - není to tlumič - který je mezi motorem a katalyzátorem. nejsem si zcela jist ale mám dojem, že je na potrubí napevno, tudíž že se nedá sundat a vyměnit. Jestli se dá sehnat samotný a ten případně vyměnit nevím. Pokud ho máš protržený tak že Ti do něho vede díra, pak je to stejné jako bys měl děravou trobku nebo některý z tlumičů - rachot, ztráta výkonu

Napsal: 04 črc 2007, 12:30
od Vavroch
No ja prave to opleteni videl v Auto Kelly. Maj jich na vyber plno, staci znat delku a prumer ... jenze nevim, zda to jde vymenit ... takze myslis kvuli tomu deravemo opleteni vymenit cely predni dil vyfuku ?
Napsal: 04 črc 2007, 12:38
od Defender
No kluci ja teda nevim, ale jestli mate na mysli ten pruznej spoj tzv. vlnovec (vypada to jako kus pancerovy hadice, akorat vetsi a buclatejsi), tak ten je snad mezi svodama a katakem ne? Ale treba se pletu, pod autem uz se dlouho nebyl a ani nevim v jakym stavu ho mam ja

.
Napsal: 04 črc 2007, 12:50
od shadow
Defender píše:No kluci ja teda nevim, ale jestli mate na mysli ten pruznej spoj tzv. vlnovec (vypada to jako kus pancerovy hadice, akorat vetsi a buclatejsi), tak ten je snad mezi svodama a katakem ne? Ale treba se pletu, pod autem uz se dlouho nebyl a ani nevim v jakym stavu ho mam ja

.
Jo jo, myslíš dobře je to ten díl, jenom nevím jestli se dá měnit nějak bezdestrukčně

- Mám dojem že je navařenej na potrubí, takže jedině vyříznout a dát novej, ale jistej si tím opravdu nejsem, už jsem taky nebyl dlouho pod autem. Mám ale pocit, že žádný šrouby nebo spona tam nejsou.
Napsal: 04 črc 2007, 13:05
od milode
Tento takzvaný pletenec jsem měnil před dvěma měsíci a servisák ho normálně natvrdo upálil a nový pružný spoj navařil.Jemže od té doby mi nějak rezonuje motor.Ptal jsem se v jiné sekci čím by to mohlo být,ale k ničemu jsme se nedobrali.Ale zásadně se ten díl přivařuje.
Napsal: 04 črc 2007, 14:06
od Luky
Musi se to vymenit cely a je to docela palice, na to ze je to jen roura s timhle bazmekem.
Tusim ze za to chteli sestku

Napsal: 05 črc 2007, 18:09
od Trdlo
Nn, Luky sorry, ale nemáš pravdu, vlnovec se normálně flexou vyřízne ven a navaří se novej. Jen musí být o malinko delší, než původní, jinak by jsi musel rozebrat vejfuk na sponě mezi 1 a druhým dílem a malinko ho stáhnout k sobě. Ale pak bejvá problém se zpětným utěsněním tohoto spoje (zkrátí se cca o 2 cm) a nepomůže ani pasta. Takže koupit novej vlnovec (změřit délku původního + 2cm a průměr) mají ho v kelly, elitu, adpartneru, meteoru..... A navařit.
Napsal: 05 črc 2007, 19:08
od milode
Trdlo píše:Nn, Luky sorry, ale nemáš pravdu, vlnovec se normálně flexou vyřízne ven a navaří se novej. Jen musí být o malinko delší, než původní, jinak by jsi musel rozebrat vejfuk na sponě mezi 1 a druhým dílem a malinko ho stáhnout k sobě. Ale pak bejvá problém se zpětným utěsněním tohoto spoje (zkrátí se cca o 2 cm) a nepomůže ani pasta. Takže koupit novej vlnovec (změřit délku původního + 2cm a průměr) mají ho v kelly, elitu, adpartneru, meteoru..... A navařit.
Přesně tak,kousek výš jsem psal nemlich to samé.A oprava mě stála 800 +práce pár kaček...
Napsal: 06 črc 2007, 14:14
od Vavroch
Kluci díky za rady, v pondělí koupim v Kelly novej "opletenec" a v pátek mi ho znamej mechanik vyrizne a navari novej ... takze rikate +2 cm at se nemusi sundavat celej vejfuk ... ja to meril a ma ten "opletenec" u my Astrulky 16cm . Jo jinak myslim, ze prumer trubky (vejfuku) je 5cm ... ?
Napsal: 06 črc 2007, 15:41
od Trdlo
Ne opletenec, ale pletenec. A jinak je to pružný díl výfuku.

No délku si změř a průměr taky a to dost přesně. Nejsem si stopro jistej ale myslím, že to je 53, fakt to chce vzít šuplerou (posuvným měřítkem

)
Otázečka.
Napsal: 07 črc 2007, 08:02
od JirkaF
Ahoj. Chápu správně, že když je ten vlnovec prasklej, tak je to hlučný také vevnitř?
Napsal: 07 črc 2007, 18:43
od Vavroch
Trdlo píše:Ne opletenec, ale pletenec. A jinak je to pružný díl výfuku.

No délku si změř a průměr taky a to dost přesně. Nejsem si stopro jistej ale myslím, že to je 53, fakt to chce vzít šuplerou (posuvným měřítkem

)
Nu ja pod autem uz byl a znova tam nepolezu, menil jsem stredni dil vyfuku a tak vim, ze ta trubka ma 5cm ... sice jsem nebral supleru, ale klasickej kovovej metr ... pocitam ze ta trubka bude stejna i na prednim dilu ... ten pletenec se tezko zmeri prumer, pocitam ze vnitrni prumer bude 5cm. V pondeli jdu do kelly, vyber pletencu maj velkej ... cca 700,- s dph ...