Stránka 1 z 1
Necouve
Napsal: 26 kvě 2007, 23:41
od Orec
Ahoj,jsem nový,mám krátce astru G r.v.99, 1,6 16v. Mám problém a nevím si s ním rady tak mi třeba někdo zde poradí. Předem díky. Auto mi nechce couvat. Po rovině přes spojku a pomalu docela ještě jo,ale jak zastavím v kopci a chci couvat,tak ani ranu a začne se to dusit a zdechat a problikává mi kontrolka motoru. Dnes mě musel kolemjdoucí chlápek zatlačit

Mám nový rozvody,svíčky,všechny filtry i AGRko.
Napsal: 26 kvě 2007, 23:45
od Orec
A zapoměl jsem dodat,že diagnostika nic neukázala

Napsal: 27 kvě 2007, 01:45
od Melodi
A necouva to ani po přidání plynu, nebo čistě na nesešlapnuty spojkovy pedal ???
Napsal: 27 kvě 2007, 10:20
od Maranelo
Podla toho co pises a pokial pri jazde do predu nemas ziadne problemy tak to vydim na chybu v prevodovke na spiatockovom stupni... mozno je mierne zadrety a na rovine to este dokaze cuvat ale do kopca je to velka zataz pre motor a preto zdochyna... Ja typujem prevodovka ...

Napsal: 27 kvě 2007, 20:07
od Orec
Mužu dat plnej a jen trochu povolim spojku,tak se to zadusí. Do chvíle,než to zdechne úplně, problikává kontrolka motoru. Po rovině to jde docela,ale jak začnu couvat rychlostí,kdy couvu již bez spojky tak to poskočí,problikne kontrolka motoru a dokonce chlazení. Jako by agr,ale to by dělalo i dopředu a taky mám ho tejden novej. Jinak moc dík všem. A převodovka se prodává za kolik cca? Díky.
Napsal: 29 kvě 2007, 19:35
od Maranelo
Problem je na 100% v prevodovke... Aspon podla mna.. asi sa ti zadrela spiatocka...
Napsal: 29 kvě 2007, 20:11
od spermin
Zpátečka je jenom o jednu hřídel navíc, že by to motor neutáhnul??
To se mi nezdá. Velice divné, zátah je jako na jedničku. To by muselo
být kraválu a pazvuků, skus do auti zatlačit při zařazené zpáteče, má se jako
kolébat-pohupovat, popř to zkus do kopce zpustit, se zařazenou zpátečkou,
při vyšlapnuté spojce, co to udělá. Jestli nepojede, je to průser a pravděpodobně
zpátečka.
Napsal: 29 kvě 2007, 20:30
od Orec
Tak dnes se mi stalo to same dvakrat i dopredu. Jen pres velky drncaky. Jinak jak říkám,couvu li přes spojku po rovince,je to ok,zastavim li v kopci a chci couvnout,scípne to,proste se zadusi. Zadusí se to i při couvání po rovince po úplném puštění spojky. Tyhle vady nemám rad,neda se na ne prijit

Přišel jsem na to,že ty kontrolky se rožnou proto,že to vlastně začne chcípat. V oplu taky neví. V servise mi říkali,že převodovka asi ne,protože to by se mě těžko řadilo. Řadí to sametově

Napsal: 29 kvě 2007, 21:21
od spermin
pokud to dělá pouze 1 a zpátečka, mužou to být rozhozené převodové kola a navzájem se blokují
Tvůj popis vypadá na mechanickou závadu, nech rozebrat a zkontrolovat převodovku, zda jsou ozubení
v pořádku, do řazení zasahují synchrony, takže to nemusí být poznat. kouří se Ti ze spojky?
Je to asi převodovka, jak píšu, zkus to pustit z kopce se zařazenou jedničkou a potom zpátečkou,
ale s vyšlápnutou spojkou
Napsal: 30 kvě 2007, 20:30
od Orec
Dík moc kluci. Asi to bude ta převodovka. Příští týden se vrátí muj dvorní mechanik,tak se na to mrkne. Jinak to nedělá na jedna,přes ty drncáky jedu třeba na čtverku nebo pětku. Mám jeden drncák,na kterým to ve větší rychlosti cca 70ka udělá pokaždé. Jinak jak říkám,jde řadit parádně,s kopce se zařazeným stupněm taky ok,nehučí ani jiné zvuky převodovka nedělá. Jak to vyřeším,jestli vůbec,dám vědět co to bylo. Ještě jednou díky.
Napsal: 08 čer 2007, 03:48
od spermin
dej vědět.
Napsal: 18 čer 2007, 22:42
od Orec
Hotovo,vyřešeno. Tak to bylo svazkem káblů co vedou do řídící jednotky. Elektrikář na to nemohl pořád přijít,pak klepl prstem do toho svazku a zdechlo to. V opelu měli jen jedno řešení,výměna řj. Ale jinde mě řekli,že je chyba v tom svazku,poletovalo se to a tak a teď už zatím drží. Ale myslel jsem,že to napřed nerozdejchám. Měnil jsem za poslední dva měsíce rozvody,filtry,svíčky,plnil klimu,agr,spínačku,olej,vodní pumpu. Ještě mě čeká kompresor klimy,čepy,olejová vana,chladič vodní. Kua,to auto bude jak nový
