Stránka 1 z 1
Sportovni podvozek
Napsal: 20 kvě 2007, 21:24
od Boči
Zdravim vsechny. Chci si jen nechat poradit. Chci si koupit sportovni podvozek
http://cartechgroup.cz/?detail&did=supe ... =astra_676
tak by me zajimalo co si o nem myslite, popripade doporucte neco jineho.
(jooo na auto chci narvat 17 kola, tak at se mi tam vlezou)
díky

Napsal: 23 kvě 2007, 13:14
od Boči
To opravdu nikdo nemáte zkušenosti se sportovním podvozkem ?

Napsal: 04 črc 2007, 15:32
od Bobik
No ja ti nevim .. kdyz se pocitaji vsechny ty blbosti kolem podvozku u aut, tak je rozhodujici vaha, a jak koukam tady maji pro vsechny modely stejne navrzene tlumice - takze ja osobne bych do toho nesel, protoze nemuze byt stejny tlumic + pruzina na aute s 1.4benzin a s 2.0nafta - diesel je o dost tezsi a nedokazu si nejak predstavit stejnou tuhost pruzin a tlumici vlastnosti tlumice pro auto lehke a tezke, to je proste blbost!
Takze muj nazor na vec, tenhle podvozek je nejakej divnej.. Ja sem na predchozim aute taky dal sportovni podvozek a muzu ti rict ze na stoprocent budes casteji navstevovat servis na vymenu cepu a komfort jizdy je taky nekde jinde pokud nejezdis po kvalitnich silnicich (coz v nasim zemepisnych sirkach najdes tezko

)
Napsal: 04 črc 2007, 15:37
od shadow
Souhlas, pokud nemáš možnost jezdit po kvalitní silnici, pak investice do sportovního podvozku je spíš "danajský dar" - ale jsou tací, kteří samozřejmě budou tvrdit že to pravda není - kdo ví možná mají pravdu.
Napsal: 04 črc 2007, 16:23
od Majklus
Mam zkusenost,zatu cenu semito zda dost,kamarad kupoval podvozek,ale s tim rozdilem ze to byl STELOVAK,a to co tady ukazujes takto neni,jsem zastance toho ze kdyz podvozek tak jedine stelovak!

Napsal: 04 črc 2007, 18:11
od Princ William
pokud chces jen takoveto snizeni trk si kup jenom pruziny. mam je tam taky a jeste usetris nakou tu korunu. elekt asi stejenej. ja jsem se sveme H&R spokojenej

tvrdy to sice je ale ty zatacky to je proste parada

Napsal: 04 črc 2007, 21:50
od Bobik
Princ William píše:pokud chces jen takoveto snizeni trk si kup jenom pruziny. mam je tam taky a jeste usetris nakou tu korunu. elekt asi stejenej. ja jsem se sveme H&R spokojenej

tvrdy to sice je ale ty zatacky to je proste parada

Dovolim si nesouhlasit ... sportovni pruziny bez upravenych tlumicu je vyhazovani penez oknem, jedine co tim docilis je "relativni" zvyseni tuhosti proti naklonu, ale tlumici vlastnosti tlumicu a tvrdych pruzin = to proste nejde k sobe, posunes oblast tlumeni do uplne jine polohy tlumice na co ten tlumic neni staveny! Suma sumarum, kdyz sportovni podvozek, tak jedine komplet... muzete me kamenovat, ale fyzikalni zakonitosti tlumeni a problematika ohledne tlumicu jsou jednou dane a nejak sladene a pokud jednu cast vymenite, jste uplne negde jinde..

Napsal: 04 črc 2007, 23:31
od Princ William
Bobik píše:Dovolim si nesouhlasit ... sportovni pruziny bez upravenych tlumicu je vyhazovani penez oknem, jedine co tim docilis je "relativni" zvyseni tuhosti proti naklonu, ale tlumici vlastnosti tlumicu a tvrdych pruzin = to proste nejde k sobe, posunes oblast tlumeni do uplne jine polohy tlumice na co ten tlumic neni staveny! Suma sumarum, kdyz sportovni podvozek, tak jedine komplet... muzete me kamenovat, ale fyzikalni zakonitosti tlumeni a problematika ohledne tlumicu jsou jednou dane a nejak sladene a pokud jednu cast vymenite, jste uplne negde jinde..

ja to beru ale musim zase na druhou stranu oponovat v tom ze lepsi mit origo tlumice nez naky shity a jeste k tomu na uplne jinou vahu auta na naprave. sice mozna tlumej jinak nez by mely bejt idealni nastavena hodnota neboli nastavena idealni poloha tlumeni z fabriky ale kdyz si vezmes jine znacky nejenom opel se "sportovni verzi" tak dospejes zase jen k tomu ze tlumice jsou stejne a pruziny jine s vetsi tuhosti a s nizsi vejsou a mas hned sportovni verzi

ji by byla kdyby si to jenom pomoci pruzin snizil o max co to napr o 6cm. v kazdem pripade jak jsem psalmam je tam od zacatku koupeni auta (tj.od roku 2000 a najeto cca 120tkm a osobne zadnej problem nepocituji

tudiz jsem max spokojen). a jeste jedna vec kdyz si kupujes nebo premejslis o podvozku samo sebou se pocita ze budes jezdit alespon po lepsich cestach jinak to fakt nema cenu a budes porad neco menit na podvozku. v kazdem pripade podvozek je spise dominantou tuningovech aut a to jak ja vim za rok moc nenajedou. muj priklad. na mej astre jsem najel od doby co jsem ji koupil necelejch 10tkm.
Napsal: 05 črc 2007, 11:13
od Bobik
Pokud je tomu tak ze mas auto na lesteni na tuzing party tak je to jina

Ale z hlediska funkcnosti celku je to samozrejme spatne...
Kdyz sem byl mladsi taky sem to tak delal a pak sem s tim autem jezdil v beznem provozu a to byl narez .. vyklepanej, rozhrkanej atd...

zlate studentske casy..
Napsal: 05 črc 2007, 14:27
od Princ William
Bobik píše:Pokud je tomu tak ze mas auto na lesteni na tuzing party tak je to jina

Ale z hlediska funkcnosti celku je to samozrejme spatne...
Kdyz sem byl mladsi taky sem to tak delal a pak sem s tim autem jezdil v beznem provozu a to byl narez .. vyklepanej, rozhrkanej atd...

zlate studentske casy..
ne na ukazovani auto nemam, ale jen si ho delam ke svemu obrazu a jezdim kam potrebuju. jsem student tak neni potreba jezdit nekam do horoucich pekel a taky ten provoz neco stoji a bez trvaleho prijmu to jse celkem dost tezko. v kazdem pripade jsem se svym autem max spokojenej ale uz mi zacina bejt male takze po prazdninach caravan.

vyklepanej zas az moc nejsem prece jen tady v okoli plzne jsou celekm cesty v dobrem stavu ale take to asi bude tim ze ja jezdim tak 90% svejch cest po dalnici a silnicich I tridy a tech 10% je mesto

v kazdem pripade byh u dalsiho auta sel klidne o5 cestou snizeni jen pruzinama..........ale zalezi na kazdym co si da na svoje auto a hlavne musi premejslet kde hlavne jezdi kdyz budu jezdit po okreskach a cestach jako tankodrom tak nic snizovat nebudu to je jasny

snizenejm astram zdar

Napsal: 05 črc 2007, 15:38
od Bobik
Napsal: 05 črc 2007, 17:59
od Trdlo
Snížený podvozek, je to věc názoru, já ho mám, a naprostá spokojenost, ale rozhodně bych nešel do toho, na kterej jsi psal link. Další věc je, že budeš mít i při snížení -35/-30 už velkej problém nasadit 17" kola. Při projetí nerovností Ti budou drbat podběhy. Já mám podvozek H&R -40/40, samozřejmě komplet pružiny i tlumiče a navíc na mojí astru. A díky němu se se 17" kolama můžu rozloučit, prostě už je není kam nacpat.
Přesně jak píše Bobík, je to o váze a rozhodně je jiná váha 1.4 a 2.0D.
Stavitelnej podvozek je luxus, kterej asi ani 90% lidí z nás, co snižujeme nepotřebuje, je super, pokud děláš show car, a jde Ti o to přesně nastavit mezery mezi kolem a podběhy.
Napsal: 05 črc 2007, 22:55
od Princ William
nevim jak vy ale ja mam mista v podbehach dost. mam tez HundR ale jen pruziny -30/30 a nikde nic neskrta ani nedre. vono asi hlavne zalezi jake das pneumatiky a jake das ET disku respektive jakou sirku raflku zvolis. ja tam mam mista ze si dokazu predstavit i snizeni jeste jednou tak velke.
No okoli HB zrovna moc pekne cesty nema ale zato ma zase peknou krajinu. v HB mam dost kamaradu a zrovna nejspis v sobotu se tam o5 pojedu podivat.
Napsal: 19 črc 2007, 16:58
od Boči
Díky za rady pánové