Stránka 1 z 2
					
				netáhne
				Napsal: 02 kvě 2007, 21:11
				od milkyns
				ahoj všem, koupil jsem Astru a nějak mi netáhne plyn.Mám 1,4 16V caravan r.v.2000 a nevím, jestli je to líným motorem na to robustní auto či opravdu plynem a něco s ním spojeného.Když přidám, tak prostě plyn se jakoby najde až za chvíli. Pal.flitr vyměněn, rozvoďák taky.Jsem laik, poradí někdo? 

 
			
					
				
				Napsal: 02 kvě 2007, 21:26
				od spermin
				Motorem to určitě nebude. Je sice slabší, ale celkem ujde. Chyba bude jinde.
Dělal se vůbec tento motor?
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 11:09
				od milkyns
				no doufám, že tam motor z Favoritu nemám 

)
 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 16:22
				od spermin
				spermin píše:Motorem to určitě nebude. Je sice slabší, ale celkem ujde. Chyba bude jinde.
Dělal se vůbec tento motor?
vim že se prodávají i 1.4, ale toto je  uvedeno v knize o opravách Oplů 

 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 16:34
				od Stach Jan
				
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 16:36
				od Milhi
				Povolit rucni brzdu?!
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 16:58
				od Pavel Levák
				spermin píše:Motorem to určitě nebude. Je sice slabší, ale celkem ujde. Chyba bude jinde.
Dělal se vůbec tento motor?
 

 1.4 16V  X14XE  1389cc  1998 - 2000  66kW  90 koní

 1.4 16V  Z14XE  1389cc  2000 > ......  66kW  90 koní
Mám ten motor, ale v hatchbacku. Není to stihačka, ale jsem s ním spokojen. 

 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 17:04
				od Astra - R@SAG
				Ja mám taky 1.4 16v Twinport Z14XEP a opravdu to sice střela není, ale je super a v pohodě.
			 
			
					
				Re: netáhne
				Napsal: 03 kvě 2007, 18:43
				od Arwy
				milkyns píše:ahoj všem, koupil jsem Astru a nějak mi netáhne plyn.Mám 1,4 16V caravan r.v.2000 a nevím, jestli je to líným motorem na to robustní auto či opravdu plynem a něco s ním spojeného.Když přidám, tak prostě plyn se jakoby najde až za chvíli. Pal.flitr vyměněn, rozvoďák taky.Jsem laik, poradí někdo? 

 
Ak máš motor X14XE, tak tam je plyn (škrtiaca klapka) ovládaný mechanicky lankom od plynového pedálu. Reakcia by mala byť takmer okamžitá.
Ak máš motor Z14XE, tak tam je plyn ovládaný elektronicky. Niektorý chalani s elektronickým plynom tu už spomínali, že odozva auta na jeho zošliapnutie je oneskorená.
 
			
					
				...
				Napsal: 03 kvě 2007, 18:48
				od Slag
				Mám X14XE a reakce plynu je opožděná. To samý když plyn pustim...motor ještě chvilku točí... Co si o tom můžu myslet?
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 18:52
				od Okura
				Vyčisti klapku, a jestli máš diagnostiku , zkontroluj signál od TPS (poloha klapky) a tlak MAP a teploty vzduchu (IAT)
			 
			
					
				
				Napsal: 03 kvě 2007, 18:56
				od Arwy
				Ja mám X16XEL, čo je konštrukčne v podstate to isté ako X14XE a ako som napísal, reakcia je “takmer“ okamžitá (určitá časová odozva tam je, pretože vstrekovanie paliva riadi riadiaca jednotka, a nejaký čas jej trvá kým zareaguje na pokyn vodiča). Je to ale len môj názor a neviem to porovnať s inými typmi áut – vozím sa len v Astre  

 .
 
			
					
				...
				Napsal: 03 kvě 2007, 19:10
				od Slag
				Co já vim, tak to tak dělá od začátku...proto se ptám...vždycky mě to sralo. Na diagnostice jsem byl teď v pondělí a nenašli vůbec žádnej problém...
			 
			
					
				Re: ...
				Napsal: 03 kvě 2007, 19:11
				od spermin
				Slag píše:Mám X14XE a reakce plynu je opožděná. To samý když plyn pustim...motor ještě chvilku točí... Co si o tom můžu myslet?

 No to tedy máš elektroniku, jako většina. 

 
			
					
				...
				Napsal: 03 kvě 2007, 19:12
				od Slag
				Schválně jsem se teď  byl podívat v autě  

  a našel jsem lanko na plynu... (úplně nahoře na té tyčce pedálu)