Stránka 1 z 2

bzučení při volnoběhu

Napsal: 20 dub 2007, 16:54
od Michael Night
Zdravim.Chci se zeptat,když nastartuju auto tak mi u motoru něco začne bzučet.Při lehkém přidání plynu se to zesílí a pak to asi motor přeřve.TAk nevim.Ozívá se to z levé strany když se stojí proti tomu.Zkoušel jsem stříkat na klínovej řemen ale beze změn.Alternátor to taky nedělá.Je tam někde ložisko u té napínací kladky na klíňák?Netušim co by to mohlo bejt.Díky za pomoc a rady

Napsal: 20 dub 2007, 16:56
od milode
Tak tento problém mám taky.Dělal jsem to samý co ty a nic nepomohlo.Tak jsem zvědav,jestli nám někdo poradí :cry:

Napsal: 20 dub 2007, 16:59
od Michael Night
Začalo mi to dělat včera po startu motoru.Je jedno jestli je motor teplej nebo studenej.Posilovač to zřejmě nebude, neb má jiný zvuk.

Napsal: 20 dub 2007, 17:01
od milode
Mě to už dělá dýl,snažil jsem se to vyřešit sám,nic nepomohlo.V týdnu jsem dokonce nechal vyměnit ložiska v altíku a bez úspěchu.

Napsal: 20 dub 2007, 17:02
od milode
Mám ještě podezření že to vychází ten pazvuk od rozvodovýho řemene z poza těch plastů

Napsal: 20 dub 2007, 17:03
od Charlie
To můžou být ložiska na napínacích kladkách, taky by to mohla dělat vodní pumpa.

Napsal: 20 dub 2007, 17:06
od milode
Ty napínací kladky to zřejmě nebudou....ten zvuk jde jakoby od altíku....ale nevylučuji to,ikdyž jsem je taky preventivně promázl...

Napsal: 20 dub 2007, 17:10
od Charlie
Ono jestli je na ěch kladkách v tahu ložisko, tak promáznutí nepomůže, dovnitř se to stejně nedostane, páč jsou utěsněný.

Mě tam zase něc pravidelně cvaká, ale dál to budu řešit až po výměně rozvodů, klíňáku a vodní pumpy, protože mám podezření na něco z toho a stejně už je to na konci životnosti.

Napsal: 20 dub 2007, 17:14
od milode
Charlie píše:Ono jestli je na ěch kladkách v tahu ložisko, tak promáznutí nepomůže, dovnitř se to stejně nedostane, páč jsou utěsněný.

Mě tam zase něc pravidelně cvaká, ale dál to budu řešit až po výměně rozvodů, klíňáku a vodní pumpy, protože mám podezření na něco z toho a stejně už je to na konci životnosti.
Těžko takhle dedukovat.Chtělo by to někoho kdo ten problém měl a jak ho konkretně vyřešil.Ale i tak díky za snahu......

Napsal: 20 dub 2007, 17:18
od kemo
Mě to dělá taky a mám podezření na diodový mustek

Napsal: 20 dub 2007, 17:19
od milode
kemo píše:Mě to dělá taky a mám podezření na diodový mustek
V altíku?Pokud ano,tak ten mám taky nový.Pokud máme stejný pazvuk a problém,tak tím to není.Jedině hledat dál
Ale ted mě napadlo....mohlo by to vzniknout špatnou montáží???Toho můstku?

Napsal: 20 dub 2007, 17:26
od kemo
Tak to nevím!

Napsal: 22 dub 2007, 21:07
od Michael Night
tak se mi na to díval kamarád a na 90 procent to je ložisko na napínací kladce klínového řemene.Shodili jsme ten řemen uplně a nastartovali auto bez něj.Motor šel jak hodinky.Pak zatočiltim kolečkem od té rozvodové kladky a skřípe to a má to vůli.Takže to budu měnit.Doufám že se trefíme.Pak písnu jak to dopadlo. :shock:

Napsal: 22 dub 2007, 21:15
od kemo
Edit: Na příspěvky typu "Ajaj, jajaj" zapomeň
zigi

Napsal: 07 kvě 2007, 23:35
od Michael Night
No tak jsem slíbil že napíšu jak mi to dopadlo.Bzučení odstraněno z půlky.Začal jsem napínací kladkou.Špatná ložiska,vůle.Výměna,druhovýroba=2500 kč.Bzučelo dál.Výměna ložisek v alternátoru + uhlíky(250kč i s uhlíkama).Začala ještě k tomu cvakat,zvuk jako kov na kov.Ujel jsem cca 20 km a po jednodenním stání při startu se mi na tvrdo rozsvítilo dobíjení a bylo znovu vymalováno.Rozebrán znovu alternátor a po proměření vinutí,kotvy, to byl diodovej můstek.Relé v pořádku.Diodovej můstek z druhovýroby stojí 3800 kč.Kamarád koupil dioďák na jinej typ Opla za 1600 kč s tim že musel přepojit nějak diody.Auto šlape.Přitom i vyreklamoval ložiska a ASTRA,ASTRA je znovu ok a zdravá.Všechny zvuky zmizely a zůstal jen ten zdravej chod mé ASTRY.Takže mě takhle trochu potrápila.Děkuji vám za rady a typy pro odstranění problému.Díky,Michal.