Stránka 1 z 1
motor Y17dt po zahřátí někdy silně ztrací výkon
Napsal: 13 kvě 2019, 21:53
od Marzipan
Chlapi, potýkám se na Astrule (1,7dti) s nepříjemným problémem. Motor chytí na otočení, běží standartně do zahřátí. Jakmile teploměr ukáže 90´C, stává se, že při akceleraci (např. při rozjíždění na křižovatce) začne děsivě "chrastit", jakoby byl abnormálně změněn předvstřik, nebo vstřiky jely s minimem nafty. Samo, že kára má v té chvíli doslova třetinový výkon. Vždy stačilo vypnout motor a nastartovat, poté zas funguje jak má. Pokud nastane tato situace,na volnoběh a do cca 1500ot běží motor cajk. Tento problém se vždy váže k zahřátému motoru. Diagnostika u zdejšího člena neukázala žádnou! chybu(byl dokonce přítomen právě i toho občasného problému ).Nafta nikde na čerpadle neteče(čuměl jsem zespodu). Vidím to na problém související s čerpadlem(mění se při delším volnoběhu předvstřik) , ale proč není v paměti závad žádná chyba a diagnostika to ukazuje jako libovej vozejk?? Tipy,triky, rady? Nemám srdce a drzé čelo s tím jezdit. Díky!
Re: motor Y17dt po zahřátí někdy silně ztrací výkon
Napsal: 30 kvě 2019, 20:17
od Marzipan
Nesetkal se někdo s podobnou závadou? Předpokládám, že čerpadlo mechanicky asi bude nějak v normě, pokud by nebylo, problém by byl asi trvalý. Mohla by to způsobovat řídící jednotka čerpadla?
Re: motor Y17dt po zahřátí někdy silně ztrací výkon
Napsal: 02 čer 2019, 07:38
od Troodon
moze byt na vine aj EDU ale spravidla by tam bola chyba P0251 ale nieje podmienkou, niekedy tam neulozi ziadnu chybu.
Treba vyskusat inu EDU, pojazdit a bud tym identifikujes alebo vylucis zavadu EDU.
Re: motor Y17dt po zahřátí někdy silně ztrací výkon
Napsal: 05 čer 2019, 22:47
od Marzipan
Troodon , díky za odpověď. EDU- tím myslíš řídící jednotku čerpadla,přichycenou na čerpadle, OK? Nic jiného mi asi nezbývá, než to takhle zkusmo řešit. Výměna z pod vozu asi nebude úplně pohoda, nějaká nadávka u toho nejspíš padne.. Nebo sundaváte Edu seshora?
Re: motor Y17dt po zahřátí někdy silně ztrací výkon
Napsal: 05 čer 2019, 23:50
od Troodon
ano EDU= cerpadlova riadiacka.
Zalezi v akom aute je, podla toho sa odvija demontaz, u astry G napriklad sa da aj zhora vymenit, u comba skorej zdola, u kazdeho to je trosku ine.