Nejedná se o jeden a tentýž, pro každý EGR je jiný modul emulátoru.
Po delších výzkumech a testovacích jízdách můžu konečně napsat, HOTOVO, jezdím bez EGR ventilu.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vyrobil jsem krabičku vlastní konstrukce, no ono to není ani tak o krabičce, ale o programu, který sleduje data z jednotky motoru.
Podle diagnostiky už není rozdíl, jestli je připojený původní EGR anebo emulátor a Egr odpojený.
Testovací jízdy dopadly bezvadně, už víc než týden jezdím na "kouzelnou krabičku".
Studený motor běží lépe, je živější, po zahřátí změny nepozoruju.
Jezdil jsem po dálnici, posunoval se po městě, ostrá jízda do kopce, pak brzdění motorem, Kontrolka nesvítí, data motoru vypadají výborně.
Tady je pár fotek, kde a jak jsem to namontoval.
Krabička je přišroubovaná na úchyt motoru, 2 šroubky M3, zápustná hlava Kablík na váhu vzduchu je vidět pod vývěvou, je zatažený do původní kabelové formy.... až do konektoru váhy vzduchu