Stránka 1 z 5

Koroze

Napsal: 15 bře 2006, 14:44
od Pepa
Mám okupenou Astru caravan 2.0 DI 16V r.v. 1998. Kup pil za velmi dobrou cenu ale bohužel se místy objevuje koroze.
Nejvíce na lemu blatníků zahnutých do podběhu - od odletujících kamínků.
Je možné, že chyba je v rovnání plechů po nehodě, nebo s tím někdo také máte zkušenost.

Přemýšlím že z jara lemy obrousím a natřu natvrdo gumoasfaltem.

Re: Koroze

Napsal: 15 bře 2006, 14:48
od Vojta
Pepa píše:Mám okupenou Astru caravan 2.0 DI 16V r.v. 1998. Kup pil za velmi dobrou cenu ale bohužel se místy objevuje koroze.
Nejvíce na lemu blatníků zahnutých do podběhu - od odletujících kamínků.
Je možné, že chyba je v rovnání plechů po nehodě, nebo s tím někdo také máte zkušenost.

Přemýšlím že z jara lemy obrousím a natřu natvrdo gumoasfaltem.
no pokud to nebylo bouraný tak by to hnít určitě nemělo, maximálně že by to bylo od kamínků tak ošlehaný že by to orvalo i pozink...pokud to je na předních blatníkách tak pro parádu bych je i vyměnil, ale pokud zadní tak teda nevim nevim jak bude gumoasfalt na takovym autě vypadat, přecejenom to neni Š120

koroze

Napsal: 15 bře 2006, 14:59
od Pepa
dik za odpověď.
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ... :?:

Re: koroze

Napsal: 25 bře 2006, 21:28
od Marky
Pepa píše:dik za odpověď.
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ... :?:
Stejne jak pises jsem postupoval loni u sveho Fka, vcetne natreni toho zahnuteho plechu. Ja jsem ale uz musel natrit i tu cast co je videt, nevypada to ted sice skvostne (gumoasfalt je takovy hrbolaty), ale funkci to plni. Trochu me ovsem prekvapuje, ze s tim mas problem i na Geckove verzi :shock: .

Re: koroze

Napsal: 28 bře 2006, 19:45
od Návštěvník
Pepa píše:dik za odpověď.
Je to hlavně na zadních blatníkách. Ten gumoasfalt bych dal pouze na ten lem co je zahnutej do podběhu a je přímo nastavenej kamínkům co lítaj od kol. Jde mi hlavně o to zachránit co se dá. Zatim jsou to jen takový povrchní pupínky, ale časem ... :?:
zdravim te mam uplne stejný problém gecko z 99r najeto pouhych 50 tisíc a mam pupinky na obouch zadnich lemech zkousel jsem uplatnit zaruku na karoserii ktera je 12 let neuznali to s pozdravem pepan

Napsal: 28 bře 2006, 23:14
od M&R
Jo, tak tohle jse teď řešil s kamarádem lakýrou. Nemilosrdně strhnul barvu a světe div se, pod tím byl zdravý plech. Říkal, že to je normální a vzniká to právě od kamínku a narušení laku. Pod ten se pak dostane voda a tvoří pupínky. Takže řešení => nově mi lemy stříkne. Pěkně vybrousit, plnič a lak.

BTW Na to Ti ani menohli uznat záruku, i kdyby to bylo rezavý. To vzniká jak jsem psal výše od kamínků => mechnické poškození => nevztahuje se záruka. A to samý u kapoty, která těma šutrama trpí nejvíc.

Napsal: 29 bře 2006, 01:53
od Návštěvník
M&R píše:Jo, tak tohle jse teď řešil s kamarádem lakýrou. Nemilosrdně strhnul barvu a světe div se, pod tím byl zdravý plech. Říkal, že to je normální a vzniká to právě od kamínku a narušení laku. Pod ten se pak dostane voda a tvoří pupínky. Takže řešení => nově mi lemy stříkne. Pěkně vybrousit, plnič a lak.

BTW Na to Ti ani menohli uznat záruku, i kdyby to bylo rezavý. To vzniká jak jsem psal výše od kamínků => mechnické poškození => nevztahuje se záruka. A to samý u kapoty, která těma šutrama trpí nejvíc.
zdravím tě a rozumím ti jenže ja mám již puchýře na pravém lemu né jen na hraně nad kolem nýbrž i z venčí lemu hned nad obloukem lemu kousek laku se také odloupl a plech je orezlý vypadá to že se to tlačí mezi plechama lemy jsou z dvojitého plechu a asi tam zatékala a držela se tam voda stačí sáhnout na hranu lemu je to zřejmně pertlovaný nebo bodovaný z dvojté časti no uvidím co s tím lakýra udělá již mně upozornil že to bude bez záruky.

Napsal: 29 bře 2006, 07:04
od M&R
No tak v tomhle případě bych celý lem vybrousil, rezavá místa zakytoval => uzavřeš přístup vzduchu a zastavíš korozi. Ošetřil spoje plechua vnitřní část, možná i celý lem napálil prskáčem a přes to teprve lak. Pokud to dobře ošetříš a nezapomeneš na plnič, mělo by to být v poho a zase chvíli vydržet.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu. :D

Napsal: 29 bře 2006, 11:34
od Návštěvník
M&R píše:No tak v tomhle případě bych celý lem vybrousil, rezavá místa zakytoval => uzavřeš přístup vzduchu a zastavíš korozi. Ošetřil spoje plechua vnitřní část, možná i celý lem napálil prskáčem a přes to teprve lak. Pokud to dobře ošetříš a nezapomeneš na plnič, mělo by to být v poho a zase chvíli vydržet.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu. :D
zdravim preji pěkný den díky za tvé zkušenosti no on to tak asi dopadne v pondělí jedu za lakýrníkem tak už bude záležet na jeho umu doufám že to opraví co nejlépe,jsem smířený že v budoucnu ty lemy stejně pujdou do kytek a budou se muset celý vystrihnout a dat nový no ale ted to potřebuji oddalit každopadně diky mějte se ze zde fajn občas sem nakouknu loučí se pepan od aster s geckem

Napsal: 29 bře 2006, 12:43
od Vojta
Anonymous píše:
M&R píše:No tak v tomhle případě bych celý lem vybrousil, rezavá místa zakytoval => uzavřeš přístup vzduchu a zastavíš korozi. Ošetřil spoje plechua vnitřní část, možná i celý lem napálil prskáčem a přes to teprve lak. Pokud to dobře ošetříš a nezapomeneš na plnič, mělo by to být v poho a zase chvíli vydržet.
Takhle jsem to s lakýrou dělal na vloni na Vitu a bez problémů. (Mercedes a hnije to víc než schade). A to samý teď budu dělat na Tranzitu. :D
zdravim preji pěkný den díky za tvé zkušenosti no on to tak asi dopadne v pondělí jedu za lakýrníkem tak už bude záležet na jeho umu doufám že to opraví co nejlépe,jsem smířený že v budoucnu ty lemy stejně pujdou do kytek a budou se muset celý vystrihnout a dat nový no ale ted to potřebuji oddalit každopadně diky mějte se ze zde fajn občas sem nakouknu loučí se pepan od aster s geckem
todle přece neni možný! aby to hnilo....buť je to bořený nebo jezdíš někde po kamenitejch cestách....já mam najeto 158000, je to starý 7,5 roku a rez neni absolutně nikde!

Napsal: 29 bře 2006, 12:57
od M&R
No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš :?

Napsal: 29 bře 2006, 17:27
od Návštěvník
M&R píše:No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš :?
zdary zdary jeste jednou ja to taky nechapu bořený to není jsou chycený uplně stejně oba lemy a hlavne je dovezena z nemecka servisovana nejeto nyni 50 tisic posledni kontrola v nemecku je pred 8 mesici,to jeste byla ok ja ji mam tedy kratce najel jsem pouhych 5 tisic svych patrim mezi lestiče čista leštěna voskovaná určitě ji nenechavam bez povsimnuti ten rez ale leze ze vnitř je to vidět že se to tlačí pod barvou oprýskaný tukance by bylo videt tady je lak na lemu i hrane lemu jen jsou tam ty puchýře,lak jsem sundal až hadrem z leštěnkou normalně se odloupl a plech je povrchově orezly opravdu není lak otukanej to né,vypada to že v těch mistech lemu kde je to zdvojený tak tam vteká voda a proto se to tlčí ze vnitř,jinak tady někdo psal že má to samé byl to prispevek nekde hore tak jo zatim zdary loucim se s vama pepan

Napsal: 29 bře 2006, 17:31
od Vojta
Anonymous píše:
M&R píše:No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš :?
zdary zdary jeste jednou ja to taky nechapu bořený to není jsou chycený uplně stejně oba lemy a hlavne je dovezena z nemecka servisovana nejeto nyni 50 tisic posledni kontrola v nemecku je pred 8 mesici,to jeste byla ok ja ji mam tedy kratce najel jsem pouhych 5 tisic svych patrim mezi lestiče čista leštěna voskovaná určitě ji nenechavam bez povsimnuti ten rez ale leze ze vnitř je to vidět že se to tlačí pod barvou oprýskaný tukance by bylo videt tady je lak na lemu i hrane lemu jen jsou tam ty puchýře,lak jsem sundal až hadrem z leštěnkou normalně se odloupl a plech je povrchově orezly opravdu není lak otukanej to né,vypada to že v těch mistech lemu kde je to zdvojený tak tam vteká voda a proto se to tlčí ze vnitř,jinak tady někdo psal že má to samé byl to prispevek nekde hore tak jo zatim zdary loucim se s vama pepan
vsadim boty že stim něco bylo

Napsal: 29 bře 2006, 17:32
od Princ William
Vojta píše:
Anonymous píše:
M&R píše:No já astru taky nemám rezavou. Tam je to jenotázka barvy, ale dovedu si představit, když to dostane tečku od šutru a naruší se tím i pozink, tak že se to pěkně rozjede. Pokud to hned neošetříš :?
zdary zdary jeste jednou ja to taky nechapu bořený to není jsou chycený uplně stejně oba lemy a hlavne je dovezena z nemecka servisovana nejeto nyni 50 tisic posledni kontrola v nemecku je pred 8 mesici,to jeste byla ok ja ji mam tedy kratce najel jsem pouhych 5 tisic svych patrim mezi lestiče čista leštěna voskovaná určitě ji nenechavam bez povsimnuti ten rez ale leze ze vnitř je to vidět že se to tlačí pod barvou oprýskaný tukance by bylo videt tady je lak na lemu i hrane lemu jen jsou tam ty puchýře,lak jsem sundal až hadrem z leštěnkou normalně se odloupl a plech je povrchově orezly opravdu není lak otukanej to né,vypada to že v těch mistech lemu kde je to zdvojený tak tam vteká voda a proto se to tlčí ze vnitř,jinak tady někdo psal že má to samé byl to prispevek nekde hore tak jo zatim zdary loucim se s vama pepan
vsadim boty že stim něco bylo
taky bych rek. jen tak to nezrezne :!:

Napsal: 29 bře 2006, 17:37
od manli2
jasný g nerezne pokud s ním něco nebylo...... a ta záruka 12 let.... neni na rezavění ale prorezavění..... :wink: 8)