Stránka 1 z 1

Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 10 říj 2014, 17:17
od Janosik
Při startu se ukáže modrý kouř,když je motor ohřátý a trochu za to vemu(trochu víc) tak za mnou není vidět, tak černý kouř.Najeto tak 3OOtis,možná víc.Mam děravej výfuk.Tak bych rád věděl.Co a jak, čím začít.Vrakoviště předem zamítnuto.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 10 říj 2014, 18:02
od jerry mouse
Janosik píše:Při startu se ukáže modrý kouř,.
U dizlu normalka ked ti nefachči na 100pro žhavenie!

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 10 říj 2014, 21:52
od Alzafir
Dovolil bych si s Mausem nesouhlasit, kdyby to bylo žhavením, je to špatně spálená nafta na nízké teplotě a ta má bílou barvu, resp kouř.
Kouř do modra...žere to olej, černý kouř, chybí vzduch...turbo nemá tlak.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 10 říj 2014, 23:38
od jerry mouse
... maš pravdu, ten čierny dym dobré poznam...! 8)

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 11 říj 2014, 10:15
od gabiik
Začal by som na tvojom mieste výmenou alebo opravou výfuku a výmenov vzduchového filtra. V závislosti od toho kde máš dieru ak je diera tesne za katom alebo nedajboh pred ním tak nemusíš mať dostatočný tlak na výstupe z motora. To môže spôsobovať ten čierny dym. Pri štarte ak je modrý dym prípadne pri rozbiehaní na spojku ak zadymí na modro tak je dosť veľký predpoklad že autíčko papká olej. A tiež čierny dym môže byť spôsobený nefunkčným kompletným výfukovým systémom. Tiež môže byť spôsobený zaseknutou variabilitou turba alebo zaneseným turbom. Ak pri nižších otáčkach nedymí ale ked mu dupneš tak spaľuješ akokeby nekvalitné uhlie tak potom je dosť veľká pravdepodobnosť že nemá motor dosť vzduchu alebo je fakt zanesené to turbo.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 11 říj 2014, 11:02
od jerry mouse
Ja by som začal tym, že by som najmenej 5x prečital žirafakov prispevok a ked tomu človek nechape tak ešte pár krát určite prečitať až kym nepochopi čo autor piše!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) Sorry ale vyfuk u dizlu riešiť je uplna blbosť, mne pri 250tkm vyfuk vyzeral z vnútra ako keby prišiel priamo z vyroby, to skôr ti odpadnu uchyty z vonkajšej časti posledneho dielu ako keby sa mal vyfuk prepaliť z vnútornej časti! :wink:

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 11 říj 2014, 20:53
od gabiik
jerry mouse píše:Ja by som začal tym, že by som najmenej 5x prečital žirafakov prispevok a ked tomu človek nechape tak ešte pár krát určite prečitať až kym nepochopi čo autor piše!!!! 8) 8) 8) 8) 8) 8) Sorry ale vyfuk u dizlu riešiť je uplna blbosť, mne pri 250tkm vyfuk vyzeral z vnútra ako keby prišiel priamo z vyroby, to skôr ti odpadnu uchyty z vonkajšej časti posledneho dielu ako keby sa mal vyfuk prepaliť z vnútornej časti! :wink:
Autor dal hlášku: Mam děravej výfuk ak je deraví pred katom tak nemá dostatočný výstupný tlak a tým pádom dostáva viacej paliva od jednotky a tak dymý viacej

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 11 říj 2014, 21:10
od Alzafir
gabiik píše:... Mam děravej výfuk ak je deraví pred katom tak nemá dostatočný výstupný tlak ...
Je to možné, ale spíš to bude turbem. Na to abysme mohli pokročit k přesnějšímu výsledku potřebujeme podstatně víc vstupních informací od majitele :?:

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 11 říj 2014, 21:33
od jerry mouse
Janosik píše:.Najeto tak 3OOtis,možná víc.Mam děravej výfuk.Tak bych rád věděl.Co a jak, čím začít.
Ja si iba myslim že majiteľ to myslel ako otazku, ale zabudol to doplniť otaznikom čo by to menilo celkovo, ale je to len hypoteza! :twisted: Je vcelku zaujimave že sa ešte neozval autor vlakna, zatiaš čo my tu vo veľkom rozvijame rôzne teorie? :lol: :lol:

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 15 říj 2014, 11:17
od Janosik
Zdravím začnu tím výfukem,ůplně se oloupal krycí plášť výfuku,u středního dílu.A je prasklej,pod švem..Zadní už má baipás.Možná problém i s žhavením,když mrzne chytá jako na dva válce.To dělal už loni.Teť sem tam dal aditiva ,už tak nehulíí.No navíc jsem auto pučoval manželce,a ta jednouch natankovala benzín.A v nějakým poměru benz. nafta ujela tak 20km.Je to dva roky.Olej se strácí,ale mam vyzkoušenej Mogul magnatek plnou synt.Když tam dám ty jiný kvalitnější oleje, mizí víc.Váhu vzduchu skusím vyčistit a filtr vzduchu mam novejRád si přečtuvaše rady protože bych si rád auto ještě 5 let nechal

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 17 říj 2014, 00:05
od Janosik
jerry mouse píše:
Janosik píše:.Najeto tak 3OOtis,možná víc.Mam děravej výfuk.Tak bych rád věděl.Co a jak, čím začít.
Ja si iba myslim že majiteľ to myslel ako otazku, ale zabudol to doplniť otaznikom čo by to menilo celkovo, ale je to len hypoteza! :twisted: Je vcelku zaujimave že sa ešte neozval autor vlakna, zatiaš čo my tu vo veľkom rozvijame rôzne teorie? :lol: :lol:
Zdravím byla to otázka.Dokonce sem poslal i další infarmace,ale asi jinam.To se zlepší.Finančně opravy sotva zvládám.Už se chystám na prostřední díl výfuku.

Re: Kouřivost motoru 2.0 DTI 16v.

Napsal: 26 říj 2014, 19:35
od Janosik
Alzafir píše:
gabiik píše:... Mam děravej výfuk ak je deraví pred katom tak nemá dostatočný výstupný tlak ...
Je to možné, ale spíš to bude turbem. Na to abysme mohli pokročit k přesnějšímu výsledku potřebujeme podstatně víc vstupních informací od majitele :?:
Zdravím,omlouvám se byla to otázka.Dlouho sem se neozval to se taky omlouvám.Teť sem se vrátil z dovči.Na výfuk nějak nebylo tak sem ho slátal.Naftu sem předávkoval aditivy a radoval se že motor nekouří.No ale řidiči za mnou byli jiného názoru,už není černej kouř.Je krapet do hněda.Žhavící svíčky,nejspíš ty dvě v háji. :P No a kontrola egrventilu a váhy vzduchu se taky odkládá.Zatím nemrzne..