Chcípání X16SZR
Napsal: 02 zář 2014, 16:15
Zdar MOTORÁŘÍ
Měl sem zaděláno na lepčí brzdy (halt sou v pořadí, teď už nemám čas), ale předběhlo to shnilý těsnění pod hlavou (začlo to tlakovat). Rozborka, zábrus hlavy, než mi přišli věci z Granexu (tímto mu děkuju za vstřícnej přístup-pár věcí sme rušily a naopak) tak sem zabrousil ventily, sestavil a frčí to epesně. Auto začlo jet na možnosti tohoto agregátu i teplý, což před tim než sem udělal to těsnění tak nebylo. Za studena dobrý, a po ujetí pár kiláků, jako bych táhnul vlek. Po sundání hlavy příčina jasná - 1 píst, a celej spalovací prostor absolutně vymytej, ostatní šedej-lehce cihlovej povlak. Teď to nemá chybu, ALE když přijíždim třeba ke kruháku dejme tomu na 3, vystavim spojku, zdechne to. Když to před tim vodřadim, nebo dám meziplyn, (což je teda dost komický s bílim kombikem) tak zase drží.
Todle to teda dělalo i před výměnou těsnění, nicméně sem byl na dvou diagnostikách, jedna taková ta vorigo krabice s tim černobílim diplejem asi dost stará nicméně bez chyby, a pak na moderní, pravidelně upgradovaná, a taky bez jediný hlášky.
Nemáte někdo tip, čimpa by to mohlo bejt?
Díkes
Měl sem zaděláno na lepčí brzdy (halt sou v pořadí, teď už nemám čas), ale předběhlo to shnilý těsnění pod hlavou (začlo to tlakovat). Rozborka, zábrus hlavy, než mi přišli věci z Granexu (tímto mu děkuju za vstřícnej přístup-pár věcí sme rušily a naopak) tak sem zabrousil ventily, sestavil a frčí to epesně. Auto začlo jet na možnosti tohoto agregátu i teplý, což před tim než sem udělal to těsnění tak nebylo. Za studena dobrý, a po ujetí pár kiláků, jako bych táhnul vlek. Po sundání hlavy příčina jasná - 1 píst, a celej spalovací prostor absolutně vymytej, ostatní šedej-lehce cihlovej povlak. Teď to nemá chybu, ALE když přijíždim třeba ke kruháku dejme tomu na 3, vystavim spojku, zdechne to. Když to před tim vodřadim, nebo dám meziplyn, (což je teda dost komický s bílim kombikem) tak zase drží.

Nemáte někdo tip, čimpa by to mohlo bejt?
Díkes