Stránka 1 z 1
Palivomer
Napsal: 24 úno 2007, 22:43
od JANíčOK
Pred pár dňami som si kúpil staršiu Astru 1,6i 16V; r. v. 1999, 87 000 km.
Všetko je zatiaľ úplne OK, až na jednu vec. Najčastejšie sa to zatiaľ prejavilo na dlhších úsekoch (v cca 30-40 km jazdy), pomaly začne stúpať ručička hladiny paliva v nádrži a zastaví sa až niekde pred 50 l. Potom sa zase začne pomaly vracať a zastaví sa na reálnej hodnote.
Viete prosím vás poradiť kde mám hľadať chybu?
Napsal: 24 úno 2007, 22:49
od milosh
Kdyz jedes kopce tak to je normalni, ale zase ne aby ti sjela na 0 a pak na full

Napsal: 25 úno 2007, 08:39
od Trdlo
No to vypadá že Ti buď vysí plovák, nebo máš "zkrat" na drátech k němu, pokud se někde "doře ukostří" kabel k palivoměru (stačí trochu poškozená izolace a drát se dotkne karoserie), hned máš "plnou"

Napsal: 27 bře 2007, 12:11
od JANíčOK
Chcel by som sa pozrieť na ten plavák do nádrže, ďalej by bolo ešte asi dobre skontrolovať káble, konektory atď. Máte s tým niekto skúsenosti? Ktoré konektory treba kontrolovať, kde sa nachádzajú? Každá dobrá rada je nad zlato! Ak viete, prosím poraďte.
Napsal: 27 bře 2007, 20:11
od TOMHAJ
ahojky,u meho auta,kdyz uz tam neni moc benzinu se stava,ze po zastaveni (kontrolka jeste ani nesviti) a naslednem zapnuti a rozjeti se(nekolik hod),zacne kontrolka uz blikat

Pritom je tam jeste benzin a trva nejakou dobu,nez rucicka zase povyjede nahoru a clovek kdyby si nepamatoval,ze tam jeste nejaky benzin byl,by hnedky spechal na benzinku...dela vam to take?Odezva palivomeru by mela byt preci jen rychlejsi.
Napsal: 27 bře 2007, 21:23
od JANíčOK
Mne sa stáva iba to čo som písal vyššie.
Napsal: 27 bře 2007, 22:29
od Charlie
Mě to dělá opačně, kontrolka svítí, po vypnutí a opětovném zapnutí motoru zhasna a zas vedrží nějakou dobu nesvítit.