Dobrý den , mám starou Zafiru 2000rok, 1,6 16V. Když jedu po dálnici okolo 120 km/hod rozsvítí se chyba motoru a nepustí to otáčky přes 3000 ot/min. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování tam chyba není,ale za stejných podmínek se vrátí. Na diagnostice řekli, že je to čidlo klepání motoru ,ale jinak na to neměli čas.Našel jsem si ho na auto kelly jak vypadá, ale prosím o více informací ...kde je , zdali se kalibruje , zdali stačí prostě vyměnit , o čem svědčí že hlásí chybu pokud by bylo v pořádku.
Děkuji za info.David
čidlo klepání motoru
- Reklama
-
- Příspěvky: 363
- Registrován: 18 dub 2011, 14:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: čidlo klepání motoru
je nasrobovane na bloku...
staci vymenit, a spravne dotiahnut na moment 20Nm
ak vymena nezabere, tak motor skutocne detonuje..
treba patrat dalej..
staci vymenit, a spravne dotiahnut na moment 20Nm
ak vymena nezabere, tak motor skutocne detonuje..
treba patrat dalej..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
montaz STANDALONE jednotiek, GO motorov
- vasekpetr1
- Příspěvky: 3106
- Registrován: 24 led 2006, 08:33
- Bydliště: Červená Hospoda u Třebíče
Re: čidlo klepání motoru
Podobné příznaky měl i zanešený palivový filtr - nedostatek benzinu vyhodil poruchu motoru a šel do nouzáku. Kdy jsi naposledy měnil? Není to až taková položka...
Dřívější srdcovka, prodaná na díly pro UA: Astra 1,6 G caravan 99, motor X16SZR, 55 kW, VIN: W0L0TGF35X20326xx, tmavě zelená metalíza,
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)
Nynější mazlík: Opel Zafira B, 1,9 TDCI - Z19DT - 2008, černá, najeto 170 tkm.
A menuju se Petr a né Vašek a žiju v Hospodě -:)