Stránka 1 z 1

Astra H G J

Napsal: 30 kvě 2014, 07:08
od Fulo3
Ahoj prosim vas mam astru G 2.0 DTH chcel som vdzy nieco ako golfa preto sa mi pozdava astra H mam toho precitaneho uz vela ale potreboval by som od niekoho radu naozaj ktory motor je taky najlepsi ktory si vybrat ojazdenim dieslom prestavam nejako verit ked vidim co tam ludia leju atd atd.dik

Re: Astra H G J

Napsal: 30 kvě 2014, 07:26
od Alzafir
Jestli chceš háčko, tak šup šup na háčkové fórum :wink:
No já bych se toho ojetého géčka zas tak honem nezbavoval :o . Není to common rail, což při kvalitě a podvodech na naftě beru jako velikou výhodu. Když se podíváš na naše háčkové kolegy, kdy jim díky "vysoce kvalitní" naftě odchází vstřiky, že to už ani jednotka není schopna po 50tkm dokorigovat....tak si říkám zlaté rotační čerpadlo.
Fulo3 píše:...ojazdenim dieslom prestavam nejako verit ked vidim co tam ludia leju ...
Jestli chceš koupit novou káru, proč ne, ale jestli jetou, zase nevíš, na čem jsi. A může to být auto po někom, kdo se i třeba staral, ale stejně už vstřiky budou zralé na výměnu, protože jezdí po našich cestách a tankuje tady.

Takže jestli nemáš astru před zhroucením, orezlou, tak bych nechal udělat to těsnění vstřiků a vesele jezdil dál 8)

Re: Astra H G J

Napsal: 30 kvě 2014, 09:09
od Vojta
do háčka je nejlepší volba Z19DT (88kw, 8ventil, ideálně koupit ještě kus bez DPF) nebo Z17DTH (74kw, 16ventil, myslím že se dělal jen bez DPF) akorát ten není tak kultivovaný a bacha na převodovky, všechny šestikvalty v těchto motorech jsou M32 a často odchází kvůli nedostatku oleje z výroby, oprava cca 20-25tis, ale o tom jsou na háčkovym fóru napsaný romány

k tomu Z17DTH se dával i 5-kvalt a ten je bez problému, takže pokud chceš fakt držák tak Z17DTH + 5kvalt, ale musíš skousnout že to není výstřik nejmodernější techniky

za mě bych volil 2.0 turbo benzín, ve verzi 125 a 147kw se dával do běžnejch aster nebo v 177kw do opc ale ty jsou výrazně dražší