Stránka 1 z 1
Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 14 lis 2013, 21:50
od jerry mouse
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR.
Napsal: 27 srp 2014, 22:37
od jerry mouse
Využijem stare vlakno k novej teme, zatiaľ mam v riešeni novy projekt u ktoreho potrebujem overiť či dvojhmota z Frontery ktora ma skoro identicky motor bude sedieť na kľuku a štarter môjho motora Y22DTR, mate s tym niekto skúsenosť aj ked čisto teoreticky by to malo na 99,9999 percent sedieť tak sa pred nakupom chcem uistiť na milion percent!
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR + Frontera
Napsal: 27 srp 2014, 23:32
od jerry mouse
Na 2.2-ku ju priamo origo nemontovali ale, zato na 2.0dti po roku 2003-4 montovali, problem je v tom že 2.0-ka ma menšiu lamelu a to asi 225mm namiesto 240mm v pripade 2.2-ky.
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR + Frontera
Napsal: 27 srp 2014, 23:35
od Fritol
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR + Frontera
Napsal: 28 srp 2014, 00:13
od jerry mouse
Nakoniec ma napadlo trochu oneskorene

že, kľudne možem použiť aj z VC 2.2DTI-H čo je v podstate to same čo mi treba!
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -1-mt-0718
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC
Napsal: 14 zář 2014, 17:06
od jerry mouse
Dostal sa mi do rúk jazdeny dvojhmoťak z VC na môj projekt a teraz neviete ako zistim či je úplne vychajtrany alebo ešte v pohode, ma sa priklepnuť až na doraz z jednej alebo druhej strany alebo nemám z nim voľne rukami pohnuť?

Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 15 zář 2014, 21:18
od jerry mouse
Denny napisal na inom fore toto!

Nasadit nástroj Klann KL-0149-131 a LUK má povoleno 3-5zubů , Sachs 5-8 zubů. Možno sa to bude niekomu hodiť tak, to necham aj tu!

Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 17 zář 2014, 07:33
od Ďuri
V zasade plati, ze ak hybes vnutornou castou zotrvaku, tak nesmie v krajnej polohe "klepnut". Vzdy musi narazit na pruzinu bez nejakeho vacsieho hluku. Tak isto nesmie mat volu v smere pritlaku lamely - to znamena, ze ak si zotrvak polozis pred seba a budes pritlacat okraje klznej plochy na protilahlych stranach, tak sa nesmu hybat smerom dolu a hore. Snas aom to napisal pochopitelne...
Chlapi! A da sa urobit upgrade auta bez dvojhmoty na dvojhmotu? Resp je zaber spojky potom kultivovanejsi?
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 17 zář 2014, 09:28
od jerry mouse
Ja to riešim hlavne kvôli neprijemny vibraciam,(obzvlašť extra 2.2-jka

) predlženia životnosti prevodovky ako aj životnosti samotneho motora konkretne mysleno kľukovky! Znamy ma zafku po roku 2003 z dvojhmotou a ten rozdiel je priam šokujuci!

Durino aký máš motor na mysli?
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 17 zář 2014, 13:56
od Ďuri
Mam na mysli Astru s 2.0Di. Strasne ale strasne!! mi vadi, ze ked pustim spojku (akokolvek s citom) tak citim ako sa ten motor v prvom momente "brani" a potom zrazu "pusti"... Taky skolkarsky popis, ale myslim, ze vieme vo co gou...

Clovek si najprv vravi, ze "kokos jaky brzdny moment" a zrazu nic... :/
Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 17 zář 2014, 14:19
od jerry mouse
Mám pocit že maš v haji na lamele tu strednu kovovu časť tam kde su pružinky, skús volnobeh z vypnutou a zašlapnutou spojkou, mne to chajtralo ako stara sečkaren! Dopomaha tomu hlavne parkovanie v kopci zo zaradenym kvaltom!

Mimochodom aj na tvoje auto ide dať dwojhmotenka!

Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 18 zář 2014, 18:50
od Ďuri
Ten parking na kvalte odrovna aj dvojhmotu, tak bacha na to

Spojka je ticho, nic nerachta. Vcera som kupil Vectru s 2.0di a tam idu tie kvalty uplne famozne a bez hentakych cudesnych prejavov...

Sak uvidim co tam je az ju rozoberiem...

Re: Dvojhmotnostny zotrvačnik Y22DTR VC/ZA "Testing"
Napsal: 18 zář 2014, 22:06
od jerry mouse
Samozrejme že to viem, ale mne stred lamely odjebkal môj mlady ked na zafke radil ako na DSG-čku!

Na dizlaku musíš proste radiť ako na kamione a nie ako na bežnom benzine! videjko
https://www.youtube.com/watch?v=MMW8UrEnsmo https://www.youtube.com/watch?v=Tp5KeAQntGM