Stránka 1 z 1

Demontaž vstrekov-kontrola na 2.0 a 2.2 DTI-R ako na to?

Napsal: 04 lis 2013, 15:27
od jerry mouse
Tak som stroho prelistoval 17 strán z obsahu o dizel motors a ani jedno vlákno o výmene vstrekov v týchto motoroch, robil to už niekto z vás? Krátky rozhovor z RomanomK naznačil že je to docela pakec, takže každe info poteši, pripadne je to rozpisane na TIS-e?

Re: Demontaž vstrekov-kontrola na 2.0 a 2.2 DTI-R ako na to?

Napsal: 04 lis 2013, 23:21
od jerry mouse
Až sa mi nechce veriť že to môžu byť zle vstreky, ked podľa reakcii to vyzerá asi na najtrvácnejší diel na celom opli. Kukal som na to v TIS-e a trochu nechápem tým prípravkom pri následnej montáži, a ešte na zaistenie vačkovej hriadele z rozvod. reťazom mi bude stačiť ak to vzájomne zaistím drôtom alebo stahovačkov aspoň 3x? Paradoxne na záver ešte ofiko cena v Bosch servise za koncovku vstreku je 70,é + 20 praca na 1kuse vstreku a v inej nemenovanej firme po zľave cca 33,-é + 20,-é za rozobratie všetkých vstrekov a ich zoštelovanie aj ked nechápem aké je aj tak cenovo o dosť zaujímavejšie. 8) :?:

Re: Demontaž vstrekov-kontrola na 2.0 a 2.2 DTI-R ako na to?

Napsal: 05 lis 2013, 07:37
od Alzafir
Někdo tu někde zmiňoval opravnou sadu na vstřiky Y22DTR. 8)
Vačkové kolo by asi i stačilo zajistit na řetězu, jen jestli to má smysl, jestli má vačková hřídel osazení ( zámek), pro blbuvzdornost, pak to půjde.
Co tak uvažovat spíš opačně, a sice jestli se neucpal kat, následkem toho se zanesl motor....možná nejdřív vyčisti, pojezdi a uvidíš :wink:
Ten kat...kolik asi má naběháno? Je původní nebo to je z nějaké zkládačky?

Re: Demontaž vstrekov-kontrola na 2.0 a 2.2 DTI-R ako na to?

Napsal: 05 lis 2013, 08:21
od jerry mouse
Kat. je pôvodny origo z výroby, ma už 247tkm a pravdupovediac ani nemám šajnu či je to na výmenu alebo asi len úpchaty, zvlášt ked som vyjazdil cca 3 nadrže z aditivom od castrolu do nafty ktoré malo prečistiť systém a nie toto! EDIT: Alešu pošli mi na teba mobile kontakt, nech to je rychlejše, možeš aj cez SZ! :wink: 8) Idem do terenu, nebudem pri PC tak mi aspon prezvoň ked sa dostaneš ku kompu, mám mobile free world, tak môžme maličko pokecať! 8)

Re: Demontaž vstrekov-kontrola na 2.0 a 2.2 DTI-R ako na to?

Napsal: 07 úno 2014, 21:57
od jerry mouse
Tak dnes pri prekladke vstrekovacieho čerpadla zistena začiernena nafta,(aktualne 250tkm) pričina jednoducha tesniace kružky medzi traverzou a vstrekom KO, ale ktorý, to sa asi ani neda zistiť, tak išli povinne všetky von a boli nahradene origo Bosch za polovičnu cenu oproti GM. :arrow: 8) http://www.motointegrator.cz/produkty/2 ... 30-223-003 kod:Bosch 2 430 223 003 Osobne by som odporučal preventivne si po 200tkm skontrolovať farbu prepadovej nafty, nakoľko som sa dozvedel od žirafaka že, aj GM odporuča po cca 100tkm preventivne vymeniť všetke tesniace kružky vo vstrekovacom systeme. V pripade že menite aj prepadove hadičky origo GM tak je potreba presne 66cm ale ja zaokruhľujem na 70cm + 3 nové T-čka a staré si odložte pre istotu do rezervy. :idea: :wink:

Re: Demontaž vstrekov-kontrola na 2.0 a 2.2 DTI-R ako na to?

Napsal: 08 úno 2014, 07:17
od petanek192
kdyz sem je mel spatne ja tak za 1mi padala v mrazech nafta 2 byl olej v pal filtru tzn nacernalej tenkrat sem za to zaplatil 2500 vcetne vycisteni vyrivich klapek a toho sragoru tam .....

bylo to na X20DTH dostal sem zaruku 5let nebo 150tis coz je rozumne 8)